آموزش طراحی لول آنریل انجین Level Design Blocking Overview of geometry brushes

هنگام طراحی پروژه بازی خود را در Unreal Engine 4، مهم است که به طراحی سطح مفهومی پایه فکر کنید. در حال حاضر، Unreal در واقع برخی از ابزار بسیار ارزشمند است برای کمک به شما در این ایده مسدود کردن سطح. و این چیزی است که ما می خواهیم به اینجا نگاه کنیم یک درک سریع از آنچه برس هندسه است. اکنون، در محیط ویرایشگر موتور Unreal Engine، برس هندسه را می توان در پانل های حالت در بر داشتپایین زیر BSP حالا چه BSP چیست؟خوب، BSP مخفف partitioning فضای باینری است و پارتیشن بندی فضای باینری یا BSP این ابزار است در نسخه های قدیمی Unreal اشاره شده است. بنابراین برای مدت زمان زیادی دور بوده است
آموزش فارسی طراحی لول مرحله آنریل انجین بازی سازی
00:00:45 و این واقعا مورد استفاده قرار گرفت
00:00:47 بازگشت به روز اصلی ویرایشگر Unreal
00:00:50 راه اولیه برای ساختن یا ساختن سطح خود.
00:00:55 بهترین راه برای فکر کردن به این قلم های هندسی،
00:00:57 که بیشتر آنها به آنها اشاره شده است
00:00:59 امروز با موتور Unreal 4
00:01:01 یک راه برای سرعت بخشیدن یا مسدود کردن سطح خود است.
00:01:07 این ها فقط قطعات ساده هندسه نیستند اینجا جعبه، مخروط، سیلندر، و غیره.
این ها شکل های پویا هستند
و آنچه که به شما اجازه می دهد انجام دهید، اساسا حل کردن است
یا اضافه کردن قطعه هندسی که قرار است نماینده باشند
00:01:23 فضای کلی و یا حجم سطح خود را.
00:01:26 حالا قبل از اینکه ما این کارها را چگونه انجام می دهیم
00:01:29 و آنچه شما می توانید با آنها انجام دهید
00:01:32 بیایید یک نگاه سریع داشته باشیم
00:01:33 در یک مرور کلی از چه BSP یا هندسه برس
00:01:36 همه چیز در Unreal Engine 4 است
00:01:39 بنابراین هندسه برس،
00:01:40 بیایید به برخی از مزایای سریع اینجا نگاه کنیم.
00:01:43 پس این ها اساسی ترین ابزار هستند
00:01:45 برای ساخت سطح و طرح سطح
00:01:47 در محیط Unreal Engine 4.
00:01:50 به نظر من، به نظر من، بهترین راه برای فکر کردن به این،
00:01:53 این یک راه سریع برای پر کردن یک صحنه است
00:01:55 یا برای برش قطعات هندسه
00:01:58 که می تواند اشکال یا ساختار را نمایندگی کند
00:02:00 که شما برای سطح خودتان استفاده می کنید.
00:02:02 حالا چرا میخواهی از قلمهای هندسی استفاده کنی؟
00:02:04 مزایای چیست؟
00:02:05 خوب، بیایید نگاهی به چند نفر در اینجا بیاندازیم.
00:02:07 اول این است که این یک راه بسیار سریع و آسان است
00:02:10 برای جلوگیری از یک سطح.
00:02:12 پس این یک راه عالی برای شروع فکر کردن است
00:02:15 چگونه سطح شما ممکن است کار کند
00:02:17 اکنون، ایده در اینجا این است
00:02:19 شما دو جهت دارید که می توانید وارد شوید
00:02:22 یکی این است که شما در واقع می توانید سطح خود را به طور موثر ایجاد کنید
00:02:25 با استفاده از هندسه برس.
00:02:27 آنها فقط قطعات ساده پروکسی هندسی نیستند.
00:02:31 شما می توانید از آنجا دور شوید
00:02:32 ساخت یک سطح کامل با قلم هندسی.
00:02:34 این امکان پذیر است
00:02:36 ما در یک لحظه به جوانب مثبت و منفی آن نگاه خواهیم کرد.
00:02:39 در حال حاضر و همچنین با استفاده از هندسه برس
00:02:40 به سرعت مسدود کردن یک سطح،
00:02:42 این یک راه عالی برای رسیدگی به همه چیز است
00:02:44 مانند مسائل مقیاس و اندازه.
00:02:46 بنابراین، برای مثال، در سطح ما اینجا،
00:02:49 ما یک جزیره پایه داریم
00:02:50 ما از ابزارهای ایجاد چشم انداز در Unreal استفاده کرده ایم.
00:02:54 حالا ما می خواهیم مواردی ساده بگذاریم
00:02:57 برای نشان دادن جایی که اشیاء ما باید باشد
00:03:00 یا جایی که ما آنها را دوست داریم در جزیره باشد.
به عنوان مثال، فانوس دریایی.
00:03:04 ما یک ماشین داریم که می خواهیم در نهایت مدل سازی و ساخت کنیم
00:03:06 و قادر به قرار دادن در اینجا،
00:03:08 و ما چیزهای دیگری مانند شمع ها را بارگذاری می کنیم، یک ابزار ریخته،
00:03:12 اشیاء دیگر که می خواهند صحنه را پر کنند.
00:03:15 چیز دیگری که با استفاده از برسهای هندسی عالی است
00:03:18 به سرعت مسدود کردن سطح خود و یا مقیاس مسائل مربوط به مقیاس
00:03:21 این است که این مقیاس های مقیاس به شما کمک می کند
00:03:23 صحنه کلی خود را تهیه کنید.
00:03:25 این است که، شاید شما چطور می خواهید دوربین ها را کنار بگذارید
00:03:29 به عنوان مثال، برای سینمایی ما که می خواهیم ایجاد کنیم
00:03:32 با این صحنه و همچنین.
00:03:34 اکنون، ایده آل به سرعت در حال مسدود کردن یک سطح است
00:03:37 با قلم هندسی، این یک راه عالی است
00:03:39 برای پخش یک مفهوم کلی یک سطح،
00:03:43 و این است که شما می توانید این قطعات را قرار دهید
00:03:45 در محل خیلی سریع
00:03:46 و قادر به اجرای یک دوربین از طریق
00:03:48 از منظر فرد اول یا شخص سوم،
00:03:51 هر مفهومی یا دیدگاهی که با آن روبرو هستید
00:03:53 با بازی شما
00:03:55 شما می توانید حجم را به مقیاس امتحان کنید
00:03:57 برای دیدن اینکه چگونه می خواهید با ایده ی بازی کلی خود کار کنید
00:04:00 و اینکه چگونه این سطح متناسب با این ایده کلی پروژه است.
00:04:04 و در نهایت در اینجا، برای یک مزیت،
00:04:05 این در واقع راهی است که می توانید از آن استفاده کنید
00:04:07 فقط برای پر کردن فاصله بین دارایی های بازی.
00:04:09 اکنون ساده به نظر می رسد اما ایده کلی این است.
00:04:12 هنگامی که صحنه تان را پر کرده اید، آن را مسدود کرده اید،
00:04:15 و سپس شما ممکن است جایگزین مسدود شده مناطق
00:04:17 که شما از هندسه برس استفاده کرده اید،
00:04:19 با دارایی های نهایی بازی واقعی خود،
00:04:21 این مدل های نهایی شماست
00:04:24 نقشه بافت نهایی خود را در آن مدل ها
00:04:26 با همه طرح های سفارشی UV خود را،
00:04:28 همه چیزهای خوب که دارایی های بازی را عالی نگاه می کنند
00:04:31 شما ممکن است دریابید که مکان های کوچکی وجود دارد
00:04:34 که برخی از شکاف ها نشان داده شده است.
00:04:36 به عنوان مثال، جایی که گوشه ها ممکن است به درستی روی هم قرار نداشته باشند
00:04:39 یا قطعه ای در پس زمینه که کمی شکاف است
00:04:42 هنگامی که شما در آنجا می روید و نگاه کنید،
00:04:43 و شما به آن نگاه می کنید و می توان آن را به سادگی پر کرد
00:04:46 فقط با یک تکه ساده از هندسه
00:04:49 از این BSP یا سیستم هندسی هندسی.
00:04:52 و این جایی است که شما به سرعت می توانید آن را انجام دهید
00:04:53 فقط جایی که جسم و آن را بافته شده قرار دهید
00:04:56 با هر چیز در پس زمینه برای پر کردن آن
00:04:58 این واقعا کمک می کند
00:04:59 و هنگامی که دارایی های نهایی در آنجا هستند،
00:05:01 فقط برای بستن هر شکاف یا مسائل در صحنه خود.
00:05:05 حالا ما به برخی مزایای سریع در اینجا نگاه کردیم
00:05:06 از استفاده از هندسه برس
00:05:08 برای مسدود کردن سطح در Unreal Engine 4.
00:05:11 برخی از هشدارها و یا برخی از گوتچها چیست؟
خوب، چند نفر از آنها در اینجا وجود دارد و اولین کسی که در ذهن داشته باشه این است که می تواند خیلی گران باشد اگر BSP یا هندسه برس با استفاده بیش از حد مورد استفاده قرار گیرد. دلیل اینکه محاسباتی می تواند باشد یا بسیار گران برای محاسبه تمام این اشیاء. از آنجا که چه اتفاقی می افتد، این اشیاء شما نوعی پیچیده کردن حجم است این است که آنها تقریبا مانند اپراتورهای بولی کار می کنند و مش می تواند کاملا گران باشد آنها می توانند متراکم تر از آنچه ممکن است نیاز داشته باشند، در مقایسه با یک مش قطبی که این حجم را برای دارایی نهایی بازی نمایان می کند. همچنین شما به روشهای محدودی دسترسی دارید که شما می توانید با آن کار کنید و اولین نوع محدودیت اینجاست این است که شما عمدتا به نوعی از آن برخورد می کنید خطی تیز، لبه تخت، ساختار غیر آلی. بنابراین شما قطعا نمی خواهید به شیرجه رفتن به این برای ساخت شاید چیزی بسیار ارگانیک مانند یک درخت باشد، نه گفتن شما نمیتوانید چیزی را در اینجا بسازید با آن ابزارها اما قطعا بیشتر تلاش خواهد کرد در مقایسه با چیزی که دارد ابزار قدرتمند مدل سازی بسیار قوی. برای مثال، Autodesk مایا، یا 3ds Max، یا سینما 4D، یا مخلوط کن، هر چه که شما ترجیح می دهید از آن استفاده کنید، آن دسته از ابزارهای بسیار قوی هستند ابزار ابزار 3D مدل سازی در آنجا، در مقایسه با آنچه هندسه برس پیشنهاد می دهد. و در نهایت، شما واقعا محدود هستید به توانایی شما در مدل سازی آن. این ابزار ابزار کامل کامل وجود ندارد و این نقاط هندسی برس نیست. این است که به سرعت از تقریبا یک نمونه اولیه از پروژه خود بیرون بیایید و قادر به سرعت صحنه تست، و سپس در نهایت جایگزین کسانی با مش های استاتیک اما همانطور که اشاره کردم، شما می توانید از این اشیاء به عنوان دارایی نهایی بازی در آنجا استفاده کنید. آنها قابلیت های پایه بافت دارند اما مطمئنا طرح سفارشی UV هماهنگ نیست که شما معمولا با دارایی های بازی نهایی خود دارید یا برای آن ماده، مشاغل استاتیک که شما به پروژه خود می آورید پس این فقط یک مرور سریع است از چگونگی استفاده از هندسه برس استفاده کنید به سرعت جمعیت، ساخت، و سطح خود را برای پروژه خود مفهومی کنید قادر خواهید بود تا ببینید که چگونه کار می کند هنگامی که شما یک صحنه را می سازید یا اینکه چطور در واقع بازی می کند هنگامی که شما به نقطه بازی در مورد پروژه خود رسیدید.
- آشنایی با سیستم ویرایش متریال آنریل انجین Unreal Engine Materials Editor
- آموزش ویرایش متریال آنریل انجین Unreal Look Development- Materials properties
- صفر تا صد آموزش ساخت متریال آنریل انجین Unreal Engine 4 Materials
- آموزش اسمبل کردن صحنه آنریل انجین Unreal Engine 4 Level Assembling the scene
- آموزش وارد کردن است به آنریل انجین Unrea Level Assembly Importing final assets into Unreal
- خروجی گرفت است آنریل انجین Unrea Level Assembly Exporting final assets for Unreal