صفر تا صد آموزش آنریل انجین Unreal Essential | از صفر تا صد به زبان فارسی

قبل از شروع به تماشای این دوره، چند موردی که باید بدانید وجود دارد. تجربه قبلی در کار با Unreal، یا هر موتور بازی، برای آن موضوع، یک مزیت است اما لازم نیست. دانش عمومی در مورد بسته های نرم افزاری 3D برای درک مفاهیم پایه، بسیار مفید است و اصول پایه و گردش کار پس از نرم افزار 3D. این دوره تمرکز بر Unreal Engine 4 است، اما دانش خوبی از فرمت های فایل مش، مختصات UV و نقشه برداری بافت مفید است. با این حال، با این گفت، ایده پشت این دوره این است که شما را از اصول اولیه شروع، تمام راه را از طریق تکمیل از پروژه Unreal Engine 4. بنابراین، شروع کنیم اگر به فایلهای این دوره دسترسی داشته باشید،
دانلود پلاگین اسپیدتری برای آنریل انجین 4 SpeedTree Unreal Engine
شما خواهید دید که این یک فایل بزرگ است.
و در داخل این فایل شامل تمام محتویات است
00:00:09 که شما نیاز به جمع آوری و یا ساختن پروژه
00:00:12 که من در طول این دوره استفاده می کنم.
00:00:15 اکنون اگر شما به محتوای این دوره دسترسی ندارید،
00:00:18 برخی از مراحل آنچه که من در اینجا می خواهم نشان می دهد
00:00:20 مهم است که توجه داشته باشید قادر به دستیابی به آن هستید
00:00:23 به دارایی های دیگر که اتفاق می افتد وجود دارد
00:00:25 در انجمن حیرت انگیز حقیقت یا غیر واقعی موتور.
00:00:29 بنابراین بیایید به طور مختصر در اینجا بروید
00:00:31 نحوه استفاده از فایل های ورزشی برای این دوره.
00:00:34 اکنون اتفاق می افتد که همه چیز را داشته باشد
00:00:36 در یک پوشه ساده ساده اینجا.
00:00:37 من پیش رفته و دارایی پروژه های آموزشی را برداشتم.
00:00:41 بنابراین شما خواهید دید که اگر فایل دارایی را دانلود کرده اید،
00:00:44 این یک پروژه زیپ بسیار بزرگ در اینجا است،
00:00:46 فقط حدود پنج کنسرت است
00:00:48 در حال حاضر هنگامی که شما آن را به محل انتخاب خود را باز کنید،
00:00:51 بیایید نگاهی بیندازیم که داخل آن وجود دارد.
00:00:53 شما خواهید دید که شما این ساحل 4.10 را دارید.
00:00:57 به احتمال زیاد شما در حال اجرا هستید
00:00:59 یک نسخه دیگر از Unreal از من اینجا هستم
00:01:01 و این به سادگی به دلیل تیم بسیار جذاب توسعه است
00:01:03 وجود دارد در حماسه در طرف موتورهای Unreal
00:01:06 همیشه به روزرسانی می کند
00:01:08 به صورت هفتگی در نقاط خاص،
00:01:09 و آنها همیشه با اضافه کردن بیشتر
00:01:11 و تعمیر اشکالات و ساخت محصول حتی عالی تر.
00:01:15 بنابراین شما ممکن است نسخه جدیدتر را اجرا کنید، خوب است.
00:01:17 آنچه که من در اینجا انجام می دهم نباید مشکل باشد
00:01:19 در نسخه ای که شما در حال اجرا هستید
00:01:21 بنابراین در زیر این ساحل 4.10،
00:01:23 شما قصد مشاهده این ساختار را دارید.
00:01:25 حالا این Beach.projectject،
00:01:27 این پروژه ما است که ما در اینجا کار می کنیم
00:01:30 به منظور ساخت تمام صحنه های مختلف
00:01:32 و راه ما را از طریق هر فصل
00:01:35 و هر ویدئو از دوره.
00:01:37 مهمتر از همه شما در پوشه محتوا خواهید دید
00:01:40 این شامل همه چیزهایی است که ما باید با آن کار کنیم
00:01:43 اگر دنبال قدم به قدم در طی دوره هستید.
00:01:46 این شامل تمام فایل های مختلف صحنه است
00:01:48 و توسط نام ساختار فایل .umap مشخص شده است.
00:01:52 و شما می توانید ببینید که تعداد زیادی از آن ها وجود دارد.
00:01:54 ما قصد داریم آزمایش سریع انجام دهیم
00:01:56 فقط برای اطمینان از اینکه شما قادر هستید
00:01:57 برای دیدن فایل ها به درستی وجود دارد.
00:02:00 پس بیایید به عقب بر گردیم از این
00:02:02 و قبل از اینکه ما به راه اندازی آن، یک چیز دیگر برویم.
00:02:05 من این بازی ساحل را در اینجا دارم
00:02:07 و همه این ها به سادگی است
00:02:08 فقط در پایان پروژه ماست
00:02:11 ما در واقع یاد می گیریم چگونه یک سینمایی ایجاد کنیم،
00:02:14 و این یک نسخه زنده در حال اجرا از آن سینمایی در اینجا است،
00:02:18 که می توانید با آن کار کنید
00:02:20 پس بیا برویم تا بالا به اینجا برگردیم.
00:02:24 بنابراین حالا، آنچه ما باید انجام دهیم
00:02:26 وقتی ما Unreal را راه اندازی میکنیم ما باید تعریف کنیم
00:02:29 این پوشه پروژه ماست.
00:02:31 پس بگذارید این کار را انجام دهیم.
00:02:33 بیایید به پرتاب حماسه بازی برویم، آن را راه اندازی کنیم،
00:02:36 و در حال حاضر شما باید یک حساب کاربری با بازی حماسه داشته باشد.
00:02:39 دلیل این است که شما می خواهید دسترسی داشته باشید
00:02:42 به تمام محتوای شگفت انگیز آنها وجود دارد،
00:02:44 بنابراین من به شدت به شما توصیه می کنم که این کار را انجام دهید.
00:02:47 فقط وارد حساب کاربری من شوید
00:02:50 و آن چه که شما می خواهید از اینجا بپرسید، زمانی که در آن هستید
نگاهی به جامعه می اندازید، ببینید چه چیزی جدید است،
ببینید چه اتفاقی می افتد و به همین دلیل مهم است
برای این عضویت، این حساب وجود دارد.
شما می خواهید ببینید چه چیزی جدید است، چه چیزی در دسترس است
مطمئنا شما به آخرین نسخه ها دسترسی خواهید داشت.
خرید آموزش فارسی موتور بازی سازی Unreal Engine
اما با یک حساب کاربری، آن را به شما اجازه دانلود
دارایی های رایگان و صحنه ها و اثرات.
00:03:12 و ما واقعا از آن استفاده می کنیم
00:03:13 بعدا در این دوره. به همین دلیل است که من به شما می گویم که پیش بروید
و ثبت نام یک حساب کاربری رایگان برای دسترسی به شما
00:03:18 به این جامعه بسیار جذاب که در اطراف موتور غیر واقعی وجود دارد.
00:03:22 و هنگامی که ما در اینجا هستیم،
00:03:24 مهمترین چیز برای درک
00:03:25 برای فایل های ورزشی در حال حاضر چگونگی تعریف پروژه شما است.
00:03:29 بنابراین من قصد دارم Unreal Engine 4.1 را در اینجا بگذارم.
00:03:33 باز هم احتمالا نسخه دیگری را اجرا می کنید
00:03:35 آن مهم نیست
00:03:36 ما می خواهیم موتور را راه اندازی کنیم،
00:03:38 و سپس ما می خواهیم پروژه را تعریف کنیم.
00:03:41 من در اینجا یک پروژه متفاوت دارم
00:03:43 و ساخت محتوای دوره،
00:03:44 اما من قصد دارم به شما مراحل دقیق را نشان دهم
00:03:47 که شما باید انجام دهید تا تعریف کنید
00:03:49 تمام محتوای پروژه در اینجا.
00:03:51 پس اجازه دهید Unreal Editor بارگذاری شود،
00:03:53 و زمانی که همه چیز شروع شده است
00:03:55 و همه چیز بارگیری شده در اینجا،
00:03:56 ما باید یک پروژه را تعریف کنیم که می خواهیم با آن کار کنیم.
00:04:00 در این مورد، با ویرایشگر Unreal
00:04:02 اگر شما در حال حاضر پروژه های فعلی دارید،
00:04:04 آن را لیست کسانی که برای شما
00:04:05 و شما مطمئنا می توانید بر روی یک پروژه موجود کلیک کنید
00:04:07 به شیرجه رفتن و کار با.
00:04:09 و این چیزی است که باید در نظر گرفت.
00:04:10 همراه با فایل های پروژه ای که ایجاد کرده ام،
00:04:13 اما شما مطمئنا می توانید نسخه خود را ایجاد کنید
00:04:15 از یک پروژه و همچنین اگر نیاز باشد
00:04:17 به طوری که شما می توانید نسخه خود را از آن داشته باشید.
00:04:19 همانطور که می بینید من یک زن و شوهر دارم
00:04:20 از نسخه های مختلف پروژه ها در اینجا.
00:04:22 در حال حاضر بیشتر از احتمالا، اگر این اولین بار است
00:04:24 که شما به Unreal Engine 4 وارد شده اید،
00:04:26 شما چیزی در اینجا نخواهید داشت، خالی خواهد بود
00:04:28 آن کاملا خالی خواهد بود.
00:04:30 این جایی است که شما می توانید یک پروژه با نام تجاری جدید ایجاد کنید
00:04:32 که ما در این دوره پوشش می دهیم، اما در حال حاضر،
00:04:34 بیایید پروژه موجود را که من دارم تعریف کنم.
00:04:37 آنچه ما می خواهیم انجام دهیم پایین است
00:04:38 به گوشه پایین سمت راست و بر روی مرورگر کلیک کنید.
00:04:42 پس از انجام این کار، من این کار را می کنم
00:04:44 تمام راه پایین به جایی که پوشه فعلی من است
00:04:47 بنابراین هرکجا پروژه خود را قرار دهید جایی است که می خواهید بروید.
00:04:51 اکنون این پروژه من درست در اینجا است
00:04:53 این ساحل 4.1 در زیر من
00:04:55 UE4_Essential_Training_Project.
00:04:57 بنابراین من قصد دارم این پروژه را در آنجا تعریف کنم
00:05:00 شما می توانید ببینید که آن را به دنبال آن فرمت فایل،
00:05:02 پروژه Unreal File.uproject
00:05:05 بنابراین به سادگی آن را کلیک کنید.
00:05:06 سپس ما قصد داریم باز شویم.
00:05:08 که در حال حاضر آن را تعریف می کند
00:05:10 به عنوان پروژه ای که ما در اینجا کار می کنیم
00:05:13 این مهم است که انجام شود
00:05:14 چون اکوسیستم راه است
00:05:16 یا محیط با Unreal Engine 4 کار می کند
00:05:18 این است که باید یک پروژه را تعریف کرد
00:05:21 برای دسترسی به تمام محتویات
00:05:23 که در آن پروژه وجود دارد
00:05:25 اکنون اگر پروژه خود را در اینجا باز کنید،
00:05:28 این چیزی است که شما باید ببینید.
00:05:29 اگر شما تمام اینها را نمی بینید،
00:05:31 صحنه ای که در اینجا کار می کنید را تایید می کنید.
00:05:34 بنابراین به طور پیش فرض، باید LightHouse_Complete را باز کند.
00:05:37 اگر اینطور نیست، به سادگی زیر منوی File بروید
00:05:41 و شما می توانید سطح باز کنید.
00:05:43 حالا بیایید نگاهی به چیزی بپرسیم که قبل از انجام این کار اینجاست.
00:05:46 ما می خواهیم مطمئن باشیم
00:05:47 که ما به مرورگر محتوای ما نگاه می کنیم.
00:05:49 بنابراین اگر شما یک مرورگر محتوا را باز کنید،
00:05:51 این چیزی است که ما فقط به آن نگاه کردیم
00:05:54 در آن پوشه پروژه که شما می توانید unzipped داشته باشید.
00:05:57 در اینجا همه چیز را از Blueprints می بینید،
00:05:58 تمام راه را به مدل، بافت،
00:06:02 و ما کار را با چیزی به نام یک هواپیما آب می کنیم
00:06:05 بعدا برای ساخت محیط اقیانوس.
00:06:07 در حال حاضر اینجا ساختار را در اینجا خواهید دید
از 00:06:09 از ابتدا تا انتها.
00:06:12 آنچه که من می خواهم انجام دهم، چیزی باز است
00:06:13 نوع در وسط اینجا.
00:06:15 چیزی که ما ممکن است بخواهیم انجام دهیم، چیزی باز است
00:06:17 مثل فصل پنج
00:06:18 بنابراین اجازه دهید فصل5_Begin را باز کنید
00:06:21 و آنچه که من میخواهم انجام دهم این است که من فقط میروم
00:06:22 بر روی آن دوبار کلیک کنید در اینجا.
00:06:24 دقیقا مانند رفتن به فایل، سطح باز است.
00:06:28 و با رفتن به File، Open Level،
00:06:30 این جایی است که من می خواهم به سطح ریشه محتوا برسم.
00:06:34 و شما دقیقا همان چیزی را خواهید دید
00:06:35 که ما فقط در مرورگر محتوا دیدیم.
00:06:38 پس انتخاب شماست.
00:06:39 شما می توانید با فایل، سطح باز،
00:06:41 یا از طریق مرورگر محتوا.
00:06:43 من توصیه می کنم از مرورگر محتوا استفاده کنید
00:06:44 چون ما در این مسیر عمیق فرو می ریزیم.
00:06:47 این یک روش عالی برای استفاده از این روش است.
00:06:49 دلیل این که من می خواستم شما را باز کنید Ch5_03_Begin
00:06:53 فقط چند مورد را بررسی می کنیم.
00:06:55 چیزی که باید ببینمت دقیقا همان چیزی است که من اینجا می بینم.
و این است که این ساختار ساده ساده است
00:07:00 برخی از چشم انداز که ساخته شده است،
00:07:03 اما بعضی از بافت های نقاشی شده در آنجا وجود دارد.
00:07:05 پس مهم است که این را می بینید.
00:07:07 اگر به دلایلی نمی بینید،
00:07:09 چک کردن فایل زیپ دانلود شده خود را دو بار چک کنید،
00:07:11 فقط مطمئن شوید که همه چیز در آن وجود دارد.
00:07:13 این باید خوب باشد، و تمام مواد
00:07:15 در محیط اولیه باید بارگیری شود.
00:07:18 بنابراین اگر مرورگر محتوا را باز کنید،
00:07:20 شما خواهید دید که اصلی اصلی
00:07:21 که ما شروع کردیم LightHouse_Complete بود.
00:07:24 این همه چیز در صحنه است.
00:07:25 اجازه دهید دو بار کلیک بر روی آن یکی و باز آن یکی دوباره.
00:07:28 شما می توانید ببینید که آن را واقعا بارها بسیار سریع است.
00:07:30 اکنون این آخرین چک ماست
00:07:32 فقط برای اطمینان از این که تمام پرونده ها را درست کرده اید.
00:07:34 بنابراین به سادگی کلید ALT را در ویندوز نگه دارید
00:07:38 و دکمه سمت راست ماوس
00:07:39 و فقط نوع شروع به زوم کردن خارج وجود دارد.
00:07:43 شما مجبور نیستید خیلی دور بروید، این خوب است.
00:07:45 و اگر ما فقط کلید چپ را نگه داریم،
00:07:47 شما حتی می توانید نگه دارید ALT، کلیک چپ اگر شما می خواهید،
00:07:49 که از فضای دوربین حرکت می کند،
00:07:50 این واقعا مهم نیست اینجا.
00:07:52 اما دکمه سمت چپ انجام خواهد شد
00:07:53 و فقط یک نگاهی به اطراف بکن
00:07:55 شما باید آنچه را که من اینجا می بینم ببینم
00:07:57 و این است، چیزهایی مانند ساختارها.
00:07:59 فانوس دریایی، ریخته، قایق، ماشین،
00:08:03 تمام سنگ های مختلف، همه درخت های مختلف،
00:08:05 و محیط پایه،
00:08:07 و همچنین مهمتر از همه در اینجا،
00:08:08 ما هم آب داریم
00:08:10 و ما محیط پس زمینه داریم
00:08:11 خورشید و آسمان.
00:08:13 و شما متوجه خواهید شد که برخی از مه ها در اینجا وجود دارد
00:08:15 و ما به چگونگی ساخت آن می رسیم
البته، در پروژه، 00:08:16
00:08:19 اگر به احتمال زیاد چیزی از دست رفته است،
00:08:21 به عنوان مثال یک بافت، از دست رفته است،
00:08:24 این جایی است که می خواهید محتوای را بررسی کنید.
00:08:26 و حالا من به شما توصیه می کنم،
00:08:27 شما می توانید از طریق مرورگر محتوا آن را انجام دهید، خوب است،
00:08:30 و فقط برای مقاصد مقابله ای در اینجا نشان داده می شود
00:08:32 زیر مرورگر محتوا
00:08:34 اگر به چیزی بروید، مثلا مانند Textures،
00:08:37 این جایی است که شما باید تمام بافت را ببینید
00:08:39 که ما به اینجا دسترسی داریم
00:08:40 بنابراین برای مثال، ساختمان ها.
00:08:42 من فانوس دری را ذکر کردم
00:08:43 خوب اینجا تمام آن بافت ها هستند
00:08:46 و شما همه این بافت ها را دارید
00:08:47 در ساختار پروژه شما نیز هست.
00:08:50 راه دیگری برای بررسی این دو
00:08:52 فقط برای خروج از پروژه است
00:08:54 از پرتاب در اینجا
00:08:56 و دوباره به هر کجا که پروژه خود را تنظیم کنید.
00:08:59 با کلیک بر روی آن پوشه Beach، به محتوا بروید
00:09:01 فقط مطمئن شوید که می بینید آنچه من اینجا می بینم
00:09:04 تمام سطوح خود را، همه نقشه های خود داشته باشید،
00:09:06 تمام مدل های شما، تمام بافت های شما،
00:09:08 همه چیز اینجاست که برای شما فراهم کردم
00:09:10 برای یادگیری با این دوره.
00:09:13 آن است که
00:09:14 این اصول است که مورد نیاز است
00:09:16 برای دسترسی به مطالب این دوره.
00:09:19 مهمترین نکته این است که پروژه شما جایی است
00:09:22 جایی که شما دسترسی آسان به آن دارید.
00:09:24 و سپس به سادگی تعریف پروژه با استفاده از آن دکمه مرور.
00:09:28 هنگامی که شما آن را انجام داده اید،
00:09:29 شما باید بتوانید دسترسی داشته باشید
00:09:30 به همه مطالب اینجا.
00:09:32 پس بگذارید شروع کنیم با این دوره.
00:09:34 لذت بردن از یادگیری در مورد Unreal Engine 4.
- آموزش نورپردازی اکتور آنریل انجین Unreal Engine Look Development Lighting with light actors
- آموزش نورپردازی آنریل انجین Unreal Engine Look Development Lighting
- آموزش ساخت متریال متور بازی سازی آنریل انجین Unreal Engine 4 Materials instances
- آشنایی با سیستم ویرایش متریال آنریل انجین Unreal Engine Materials Editor
- آموزش ویرایش متریال آنریل انجین Unreal Look Development- Materials properties
- صفر تا صد آموزش ساخت متریال آنریل انجین Unreal Engine 4 Materials
- آموزش اسمبل کردن صحنه آنریل انجین Unreal Engine 4 Level Assembling the scene