آموزش ابزار های طراحی لنداسکیپ آنریل انجین Unreal Level Design Landscape tool modes
ابزار چشم انداز در Unreal Engine 4 بنابراین اولین کاری که ما انجام می دهیم دانلود کتاب آموزش unreal engine 4 دانلود آموزش unreal engine 4 ما قصد داریم یک پایگاه، ساده، سطح جدید ایجاد کنیم. بنابراین من فقط رفتن به منو فایل. آموزش ساخت بازی با unreal engine 4 دانلود آنریل انجین 4 شامل یک پنل از ابزار یا حالت های مختلف است برای ایجاد و ویرایش محیط چشم انداز. بیایید نگاهی به آنچه در هر حالت و نحوه کار آنها هستیم را بیابیم. من قصد دارم روی "سطح جدید" کلیک کنید. و ما قصد داریم فقط با آن شروع کنیم به سادگی این سطح پیش فرض در اینجا. بنابراین، همانطور که می بینید ما دارای سطح کف پیش فرض ما هستیم، و شروع پخش پیش فرض ما. اکنون می خواهیم با یک سطح تمیز و تازه در اینجا شروع کنیم زیرا ما فقط می خواهیم بر روی حالت های منظره حرکت کنیم و چرا آنها در زمینه کلی مهم هستند از محیط زیست با موتور Unreal 4. در حال حاضر اولین چیزی که ما می خواهیم انجام دهیم نگاهی به نحوه عملکرد این موتور در Unreal Engine می اندازد. چشم انداز، یا ایجاد چشم انداز در بستر یک موتور بازی در واقع بسیار مهم است زیرا بیشتر از ایجاد استیک قطعه استاتیک هندسی با مجموعه ای استاتیک از بافت یا یک ماده ساده اعمال می شود.
دانلود آموزش فارسی بازی سازی آنریل انجین
در واقع یک سیستم قوی وجود دارد پشت صحنه هایی که در اینجا اتفاق می افتد دلیل آن برای درک و کاربرد مهم است قدرت حالت افقی در موتور Unreal 4 دلیل این است که چه چیزی می تواند برای بازی شما فراهم کند. حالا، منظور من این است در واقع شما به پشت صحنه ها می روید خودکار قلاب از چیزهایی مانند سطح جزئیات، پاک کردن داده هایی که نیازی به دیدن ندارید و کار با مواد پیچیده و بافت. این جایی است که شما واقعا می توانید آن را پشته کنید لایه ها و بافت ها و مواد همانطور که در یک لحظه در اینجا خواهید دید بنابراین، مهم است که با این ایده آشنا شوید
از کار با ابزارهای چشم انداز در زمینه از بازی شما در Unreal Engine 4 به دلایل بسیاری در درجه اول ما دلیل فنی داریم، همانطور که در اینجا بحث کردم، اما همچنین قادر به ساختن بودم چشم انداز در زمینه به بازی شما. به عنوان مثال، تعریف یک مسیر را به کجا شخصیت یا بازیگران مختلف، وسایل نقلیه شاید سفر کنند، یا قادر به تعریف چشم انداز در متن به مدل های خاص یا دارایی هایی که شما دارید ممکن است بخواهید صحنه خود را بیاورید. پس بیایید نگاهی به این ابزارهای چشم انداز بیاندازیم. در حال حاضر، در گوشه بالا سمت چپ اینجا از رابط کاربری ما، ما پانل های حالت داریم من قصد دارم به این آیکون کوه کوچک بروم و آن را کلیک کنید. بلافاصله خواهید دید چیزی اتفاق می افتد. اینجا در نمایشگر، پیش نمایش ما را نشان می دهد برای ایجاد یک چشم انداز با نام تجاری جدید. اگر من از آن به هر یک از این حالت های دیگر میپردازم، شما خواهید دید که این رفته است. بنابراین فقط به شما نشان می دهد که این یک پیش نمایش است از ایجاد یک چشم انداز با نام تجاری جدید. شما به هیچ چیز متعهد نیستید آن را به شما فقط یک پیش نمایش ساده از این. بنابراین فقط برای اشاره به آنچه اتفاق می افتد، پیش نمایش از هندسه چشم انداز قبل از شروع ما دریافت می کنیم. و شما می توانید ببینید که بخش پایه در اینجا بزرگ است. پس اگر کلید S و دکمه سمت راست مو را نگه دارید، ما درست در خارج از این زوم زوم می کنیم، و شما اندازه این را می بینید در زمینه به طبقه پیش فرض. اکنون کف پیش فرض در واقع نشان دهنده است یک فضای بسیار کوچک در طرح بزرگ مقیاس. این واقعا یک منطقه بسیار کوچک است.
بنابراین در ساختن مناظر، ما معمولا می خواهیم ساخت کنیم چیزی بزرگتر از یک منطقه کوچک است. شما قطعا می توانید از آن برای ساخت یک منطقه کوچکتر استفاده کنید اما برای قدرت کلی استفاده از حالت های منظره، شما به طور معمول چیزی را می خواهید که نماینده می خواهید یا شامل یک محیط بزرگ، به طوری که شما قدرت کامل از چیزهایی مانند سطح جزئیات و کار با انواع مختلف قطعنامه هندسی در پرواز. ما می توانیم در زیر مدیریت در این حالت مدیریت ببینیم که ما اجزای مختلف داریم که باید با خلقت انجام بشه از این شبکه چشم انداز پایه. اکنون، قبل از اینکه ما به آن اجزای شیرجه برویم، ما اشاره می کنیم "مدیریت"، و شما خواهید دید که خاکستری از دو حالت دیگر وجود دارد، و ما قصد داریم به آنها در یک لحظه برسیم هنگامی که ما متعهد به ایجاد چشم انداز می شود. سه حالت اساسی مدیریت، نقاشی و نقاشی هستند. و در حالی که ما در حال مدیریت هستند، حالت مدیریت شما را قادر به ایجاد مناظر جدید می کند شما را قادر به ایجاد مناظر جدید می کند و برای اصلاح اجزاء چشم انداز. منظور ما این است که همه این قطعات متفاوت هستند از این شبکه که نشان دهنده هندسه به طور کلی است برای صحنه چشم انداز شما. بنابراین مدیریت حالت نیز جایی است شما با جغرافیا های منظره کار می کنید. چشم انداز گیزمو اساسا حجم است.
مانند یک جعبه، که می توانید از کپی و چسباندن صحنه ها استفاده کنید و این واقعا قدرتمند است به ویژه اگر چیزی ایجاد کنید، شما زمان را صرف ساختن و ساختن می کنید پیک کوه یا رشته کوه شما واقعا می توانید کل منطقه مجسمه را جذب کنید و تکرار آن در سراسر چشم انداز خود را. بنابراین، چیزی بسیار مفید است در چند روش مختلف. شماره یک، استفاده مجدد از داده های مجزا شما و شماره دو، برای حفظ نگاه کلی از موضوع هنر، یا سبک هنر کلی برای مسیری که برای پروژه خود می خواهید. پس بگذارید یک چشم انداز اساسی ایجاد کنیم فقط برای اینکه بتوانید به حالتهای دیگر برسید. من فقط می خواهم ضربه ایجاد در این، و این یک چشم انداز ساده و اساسی ایجاد شده است فقط با یک ساختار شبکه ساده که ما توانستیم در اینجا بسازیم حالا که به حالت های مختلف باز می شود. بنابراین شما می توانید به صورت خودکار مشاهده کنید در اینجا پرید به ابزار مجسمه سازی. در حال حاضر مجسمه سازی، اگر ما به این حالت مجسمه برویم، ما قصد داریم ببینیم که ما یک ویرایشگر در اینجا داریم و این به گزینه های ما برای گرفتن مجموعه ابزارهای مختلف می دهد.
بنابراین اگر روی ابزار ویرایشی کلیک کنید، در حال حاضر خواهید دید که ما در حال کار با مجسمه سازی هستیم و مجسمه سازی اساسا به شما توانایی داده است به جلو و یا به شکل چشم انداز. صاف، صاف و رمپ اجزاء هستند که در واقع به تاثیر می گذارد که مجسمه سازی به طور مستقیم، به نحوه کار شما. اکنون، چیزهایی مانند فرسایش، فرسایش آبی و سر و صدا جزئیات کلی روی سطح را تحت تاثیر قرار می دهند. بنابراین این جایی است که شما می توانید به ارائه چیزهایی بپردازید که کمی جزئیات بیشتر را به صحنه می دهد، به جای چیزی که فقط نوعی در سطح جهانی است، یا فقط نوعی در سرتاسر جهان به کار رفته و مجسم شده است. این به شما می دهد برخی از جزئیات خوب و دقیق روی سطح کلی. اگر شما چیزی پیچیده ای را مجسم کرده اید، retopple در واقع ارائه یا دوباره نمونه است مش مشکی برای شما. و سپس می توانیم به ما برسیم اشکال مختلف اینجا از براش های ما، بنابراین این جایی است که ما می توانیم با یک حلقه پیش فرض کار کنیم. به طور پیش فرض شکل قلموی مخصوص مجسمه سازی و ویرایش در حال رفتن به یک دایره است، اما شما می توانید در آلفا آورده، و اگر شما با چیزهایی مانند ZBrush یا Mudbox آشنا هستید، این همان ایده است، جایی که می توانید شکل بگیرید یک آلفای ساده برای تعریف شکل مجسمه سازی شما. شما می توانید با الگوهای کار کنید و این نوعی مانند استفاده از اسکناسها یا تمبرها است برای تعریف کردن اینکه چطور میخواهید مجسمه سازی کنید یا تأثیر بگذارید چشم انداز کلی همانطور که با آن کار می کنید. همان ایده ای که اگر با چیزهایی آشنا هستید آشنا شوید ZBrush، Mudbox، فتوشاپ. این قصد دارد چگونگی ساخت ابزارهای مجسمه سازی خود را ارائه دهد در حال رفتن به سقوط به عنوان شما بروید. ما به طور پیش فرض سقوط صاف خاموش است. خطی است که قرار است ارائه شود یک لبه تیز به یک صفحه تیز، بسته به نحوه تعریف آن و سپس یک کروی کلی که به نوعی یک نوع اثر برآمدگی ارائه می دهد. و سپس نوک، که چیزی را فراهم می کند که در واقع می گوید بیشتر در طول خطوط خطی، اما اگر شما ابزار خطی را انتخاب کنید و سپس آن منحنی را از پیک بالا جایگزین کنید به پایین که در آن هندیت بازدید می کند با چیزی شبیه منحنی Bezier، شما قصد دارید که این خنک خوب را در میان بیندازید پیک بالا و پایین جایی که آن را به زمین متصل می کند.
بنابراین شما می توانید آن را به عنوان چیزی تعریف کنید بیشتر شبیه یک نوع تایپی از مجموعه برای کار با. در حال حاضر آخرین حالت افقی این مجموعه ابزار رنگ است. و دوباره، این همان ایده است به عنوان ابزار مجسمه سازی مجموعه. کمی در گزینه های کوچکتر در اینجا، هر چند اما اگر روی ابزار رنگ کلیک کنم، شما می توانید ببینید که ما یک حالت رنگ داریم. و البته درست همانطور که در منطقه مجسمه سازی وجود داشتیم، ما صاف، که در آن شما می توانید صاف یا ترکیب نقاشی با رنگ دیگر، و صاف کردن یک روکش رنگ صاف و یکنواخت بنابراین شما به طور کلی صاف، رنگ یکنواخت قرار داده شده در سراسر. و سپس قادر به استفاده از سر و صدا است برای شکستن رنگ بافت خود. همان چیزی که در اینجا با توانایی استفاده از آلفا یا استنسیل وجود دارد و دامنه سقوط که برای ابزارهای مجسمه وجود دارد. بعضی چیزها از توجه: Unreal Engine 4 توانایی بسیار قوی را به ارمغان می آورد برای کار با چیزهایی مانند نقشه بافت 8K. بنابراین شما واقعا می توانید با رزولوشن 8K بافت کار کنید در حالی که نقاشی در اینجا هستی که کاملا شگفت انگیز است که قادر به زنده ماندن است موتور رنگ می کند و چشم انداز کلی شما را ایجاد می کند. پس این فقط یک مرور سریع از حالت افقی است در پنل حالت در اینجا در Unreal Engine 4، و سه مولفه اصلی برای چگونگی کار آنها. این مهم است که قبل از اینکه در اینجا پرش کنیم، درک کنیم و شروع به ایجاد چشم انداز پایه ما برای صحنه ما. پس ما نگاهی به مدیریت، مجسمه سازی، و ابزار رنگ به عنوان آنها اعمال می شود به حالت افقی در موتور Unreal 4