آموزش آنریل انجین Unreal 4 Interface (UI) Customizing the UI
راه بسیار راحت و مفید برای سازماندهی شما گردش کار برای کار با یک رابط کاربر قابل تنظیم است.
Unreal Engine 4 به کاربران اجازه می دهد تنظیم و ایجاد UI شوند
محیط هایی که راحتی و نیازهای آنها را در بر می گیرد.
بنابراین، برای مثال، در این مورد، جایی که ما در حال کار با صحنه ی ما هستیم
اگر من می خواهم رابط کاربری من سفارشی تا آن را
متناسب با محیطی است که من شاید کمی
راحت تر، و یا شاید که من می خواهید کمی کارآمدتر باشید
7 در تولید پروژه من می توانم این کار را انجام دهم.
00:00:31 شما متوجه خواهید شد که معمولا
هر جزء اصلی بر اساس تب است.
00:00:36 اکنون همه این مرورگرهای مختلف را خواهید دید
همه این رابط های کوچک کوچک دارای زبانه بر روی آنها است.
00:00:42 به عنوان مثال، مرورگر محتوا ما در اینجا.
00:00:44 و در هر لحظه می توانم آن را بسازم
00:00:47 گرفتن زبانه و کشیدن آن درست است.
و اگر من فقط اجازه دهید آن را در این فضا، به عنوان مثال، بروید
00:00:52 در حال حاضر یک پنجره شناور است.
00:00:54 اما من می توانم به راحتی این برگه را بگیرم، و می توانم آن را بگذارم
هر کجا که بخواهم آن را داشته باشم
00:00:59 بنابراین، برای مثال، اگر ما این را درست برگردانیم
00:01:01 اینجا در پایین آن جایی که بود
00:01:04 و من فقط می خواهم این را تنظیم کنم
00:01:05 اکنون می بینید که تقریبا طرح پیش فرض است
00:01:08 با مرورگر محتوا در اینجا
00:01:10 اما حالا ببینیم که من یک
00:01:12 مرورگر محتوا با مدل ها
00:01:14 من دیدگاه خود را اینجا دارم
00:01:16 اما من ممکن است بیش از یک مرورگر محتوای مدل بخواهم،
00:01:20 من ممکن است بخواهم یک مرورگر محتوای دیگر داشته باشم
00:01:22 که در واقع چیزی متفاوت را نشان می دهد.
00:01:25 بنابراین، بگذار ببینیم چگونه می توانیم با آن کار کنیم.
00:01:27 بنابراین، اگر من زیر پنجره بنشینم،
00:01:29 و من به مرورگر محتوا می روم
00:01:31 من قصد دارم یک مرورگر محتوا دیگر ایجاد کنم.
00:01:32 ما مرورگر محتوا 2 را خواهید آورد
00:01:35 در حال حاضر، در این مورد، ممکن است بخواهم به طور خاص کار کنم
00:01:38 با موادی که برای صحنه من دارم.
00:01:40 شاید به طور خاص، من می خواهم با آن کار کنم
00:01:42 مواد لازم برای اثرات.
00:01:45 اکنون، با مرورگر محتوا در اینجا، من قطعا می توانم
00:01:47 شماره گیری کنید تا چطور می خواهم این را ببینم
00:01:49 پس شاید ما می خواهیم آن را به عنوان کاشی ببینیم
00:01:51 اما من می خواهم آن را به طور خاص همیشه باشد
00:01:53 روی پوشه Material Effects اینجا کلیک کنید.
00:01:56 اکنون، این برگه مرورگر محتوا را می گیرم
00:01:58 Content Browser 2 tab
00:02:00 و من آن را به درستی بکشید، درست در کنار مرورگر محتوا 1.
00:02:03 اکنون می بینید که ما دو نوع متفاوت داریم
00:02:05 مرورگرهای محتوا، انجام همان کار،
00:02:08 اما به دو نیاز خاص نیاز دارد.
00:02:10 بنابراین، در اینجا می توانم به سرعت به مدل هایم دسترسی پیدا کنم
00:02:13 و در اینجا، من ممکن است آینده باشد
00:02:15 و کار به طور خاص با اثرات مواد،
00:02:18 یا اثرات مواد، به طوری که من می توانم
00:02:21 فقط به سرعت بین دو تنظیمات به عقب و جلو بروید.
00:02:24 و من می توانم ادامه دهم و آن ها را پرورش دهم
زبانهها در صورت نیاز
00:02:28 در حال حاضر چیزهای دیگری که باید اشاره کرد،
00:02:32 همه این زبانه ها روش عالی برای برچسب زدن هستند
00:02:34 این مرورگرهای مختلف یا رابط کاربری
00:02:36 اجزائی که ما با آن کار می کنیم.
00:02:38 اما آنها همچنین می توانند راه را به دست بگیرند
00:02:40 برخی از املاک و مستغلات با ارزش هنگامی که شما در حال کار هستند.
00:02:43 شما می توانید ببینید که این شکاف پایین زیر نمایشگاه در اینجا است.
00:02:47 ما همچنین یک شکاف دیگر را در بالای پورت view قرار داده ایم
00:02:50 و یکی دیگر از شکاف تا بالای این نوار ابزار.
00:02:52 خب، این به خاطر این برگه های نمایش پورت ها است.
00:02:55 اگر من بخواهم آنها را پنهان کنم، فقط می توانم راست کلیک راست کرده،
00:02:58 و به پنهان کردن زبانه
00:02:59 و شما می توانید ببینید که ما در واقع هستیم
00:03:01 استفاده از املاک و مستغلات، اگر شما می خواهید،
00:03:03 در رابط کاربری ما به طوری که ما دریافت می کنیم
00:03:05 بزرگتر نمایش پورت، به عنوان مثال.
00:03:08 راه دیگری برای سرعت بخشیدن به هر چیزی،
00:03:10 اگر من بیرون بروم یا پرواز کنم که برگه.
00:03:13 اگر من نمی خواستم نوار ابزار را ببینم،
00:03:15 من فقط می توانم آن X را کلیک کنم
00:03:17 و این در واقع رفتن به خلاص شدن از شر این کاملا.
00:03:19 و من می توانم این کار را با هر یک از این موارد انجام دهم.
00:03:21 من می توانم که برگه را پنهان کنم
00:03:23 و من می توانم آن را بگیرم و وسعت بگیرم
00:03:26 از تاپس یا دو طرف هر یک از این عناصر،
00:03:30 و فقط کشیدن و تغییر اندازه آنها را به عنوان مورد نیاز.
00:03:34 در حال حاضر، در هر زمانی، اگر می خواهم چیزی را بازگردانم
00:03:37 که من حذف کرده ام، یا اگر می خواهم دیگران را بیابم
00:03:40 پنجره که نمیتوانم اینجا ببینم
00:03:42 من فقط می توانم به سادگی به زبانه پنجره بروم
00:03:45 و من می توانم وارد شوم و می توانم کل کل را بگیرم
00:03:47 جزئیات مرورگر، اگر من می خواستم،
00:03:49 من می توانم دیگر دیدگاه های پورت، من می توانم لایه ها را مشاهده کنم،
00:03:52 من می توانم سطوح را ببینم، اگر ما نوار ابزار را به عقب می خواهیم،
00:03:55 من می توانم به سادگی بر روی آن کلیک کرده و آن را به عقب برگردانم
00:03:58 به رابط کاربری، و قادر به کار است
00:04:00 با آن در این رابطه
00:04:02 حالا هر زمان می توانم این برگه ها را بکشم و تنظیم کنم
00:04:06 و این نمایش پورت ها، آنها را تغییر اندازه دهید و با آنها کار کنید
00:04:09 راهی که من از آن خوشحال هستم، و همینطور باقی خواهد ماند.
00:04:12 هنگامی که صحنه من را ذخیره می کنم، آخرین تنظیمات من را به یاد خواهد آورد
00:04:15 آن را به یاد خواهد داشت که در آن همه چیز آخرین بارانداز شده بود،
00:04:18 و این مهم است زیرا،
00:04:19 در حال حاضر ممکن است منطقه ای باشد که من راحت باشم
00:04:22 در راه من می خواهم در محیط Unreal من کار کنم
00:04:25 به طوری که راه را به یاد می آورد.
00:04:27 البته، در هر زمانی، اگر می خواستی
00:04:29 در واقع طرح را ذخیره کنید
00:04:31 من می توانم به سادگی زیر پنجره من بروم
00:04:33 به ماژول طرح در اینجا، و ذخیره طرح.
00:04:37 در عین حال، اگر می خواهم دوباره برگردم، همچنین می توانم
00:04:40 طرح پیش فرض من می توانم روی طرح تنظیم مجدد کلیک کنم
00:04:43 و از من می پرسد آیا میخواهم این کار را انجام دهم؟
00:04:45 و من می توانم بگویم بله.
00:04:47 من نمی خواهم اینجا را ذخیره کنم، اما من فقط می روم
00:04:49 بگذارید راه اندازی مجدد شود، و آنچه اتفاق می افتد این است
00:04:52 آن را به تنظیم مجدد طرح به عنوان
00:04:56 طرح پیش فرض تعریف شده است، بنابراین این چیزی است که ما داریم
00:04:58 به سادگی در اینجا با صحنه ما انجام می شود.
00:05:01 بنابراین، یک مرور سریع از چگونگی سفارشی کردن شما وجود دارد
00:05:03 رابط کاربر در موتور Unreal 4.