دانلود آموزش فارسی صفر تا صد آنریل انجین نرم افزار بازی سازی

منوی تنظیم شده در موتور Unreal 4به روش بسیار کارآمد قرار داده شده است در حالی که کاربران اجازه دسترسی به مهم را دارند توابع و ویژگی ها. بنابراین، اساسا آنچه اتفاق می افتد اینجا اتفاق می افتد در رابط کاربری Unreal Engine 4 آیا می خواهید مجموعه ی منو خود را پیدا کنید؟ در گوشه بالا سمت چپ در حال حاضر، چه اتفاقی می افتد اگر من بر روی کلیک کنید هر یک از این مجموعه های منو، شما خواهید دید که آنها نوع اگر شما بخواهید مدولاسیون شده یا به تم ها تقسیم شده است. بنابراین زیر فایل در اینجا ما، برای مثال، این بار و ذخیره منطقه، و این در حال رفتن به شما را فراهم کند با همه چیز از توانایی ایجاد یک سطح جدید در داخل پروژه خود، یک سطح موجود را باز کنید در آن پروژه، صرفه جویی در آن سطح و یا صرفه جویی در پروژه خود را، و، البته، قادر به باز کردن دارایی ها و یا صرفه جویی در همه چیز است همه در یک بار نیز وجود دارد. شما همچنین توانایی انتخاب چیزهای خاص را دارید که می خواهید ذخیره کنید.بنابراین، شما یک مجموعه منو دریافت خواهید کرد که شرح خواهد داد یا از قسمتهایی که میخواهید ذخیره کنید بپرسید. شما می توانید همه ذخیره یا شاید شما فقط می خواهید برای ذخیره کنید

دانلود پلاگین آنریل انجین: طراحی مرحله لول Dungeon Architect Unreal Engine

یک تغییر خاص که شما در آن سطح ساخته اید
یا آن پروژه. اکنون، صحبت از پروژه، زیر پایین است
این ماژول پروژه یا منطقه در منوی File.
و این کجاست، در حالی که شما در موتور Unreal هستید
شما می توانید یک پروژه کاملا جدید ایجاد کنید
یک پروژه کاملا متفاوت باز کنید
و همچنین ایجاد نسخه های مختلف
از پروژه ها نیز وجود دارد.
ما این چیز مفید را در Unreal داریم
که به شما اجازه می دهد پروژه خود را در اینجا بسته کنید
و این این است که استقرار بازی شما، یا اساسا ساخت بازی خود را،
به طوری که همه چیز را در کامپایل کنید
و آمادگی برای بسته بندی آن را برای توزیع آماده می کند.
00:01:31 در حال حاضر، پایین زیر ما چیزهایی مانند بازیگران
00:01:34 زیر منوی File
00:01:35 و این جایی است که شما می توانید در یک بازیگر دیگر وارد کنید
00:01:38 از برنامه دیگری برای وارد شدن
00:01:42 به پروژه Unreal Engine 4 شما.
00:01:44 و پس از آن البته ما صادرات همه و صادرات انتخاب شده،
00:01:48 و این به شما اجازه می دهد که چیزها و بازیگران را جذب کنید، به عنوان مثال
00:01:51 و قادر به انتخاب جایی که می خواهید آنها را صادر کنید
00:01:53 و فرمت فایل که میخواهید آنها را صادر کنید.
00:01:56 و سپس در زیر منوی ویرایش
00:01:59 شما خواهید دید که ما همان ایده ای را در اینجا داریم.
00:02:01 پس ما تاریخ، ویرایش و پیکربندی داریم.
00:02:04 این منو بسیار ساده است، فقط اساسا درست است
00:02:07 به چیزهایی مانند برش و کپی کردن.
00:02:11 یک چیز در Engine Unreal 4 اشاره دارد
00:02:14 محیط زیست اگر شما برای کار با بسته های 3D دیگر استفاده می شود
00:02:17 این است که چیزهایی مانند Undo همان کار می کند
00:02:20 همانطور که بیشتر بسته های 3D وجود دارد با Control-Z
00:02:23 یا Control-Zed، اما تفاوت این است
00:02:27 بسیاری از بسته های سه بعدی وجود دارد، نه همه
00:02:30 اما بسیاری از آنها Shift-Z یا Shift-Zed را استفاده خواهند کرد
00:02:33 به عنوان مجددا.
00:02:35 در این مورد Unreal Engine 4 از Control و Y استفاده می کند
00:02:39 برای آخرین اقدام مجدد.
00:02:41 بنابراین، چیزی است که با استفاده از مرورگر کار می کنید
00:02:44 پورت نمایش در موتور Unreal 4.
00:02:47 و همچنین استاندارد Cut و Paste وجود دارد،
00:02:50 برش، کپی، چسباندن.
00:02:51 تکراری از دارایی های تکراری،
00:02:53 و سپس، البته، حذف،
00:02:55 که می تواند از طریق کلید Delete قابل دسترسی باشد.
00:02:58 اکنون، فقط در مورد هر نرم افزار 3D وجود دارد
00:03:00 دارای یک منوی پنجره است، و این جایی است که می توانید دسترسی پیدا کنید
00:03:04 ماژول های مختلف رابط کاربر.
00:03:07 بنابراین، برای مثال، در اینجا می توانید ببینید
00:03:09 که ما حالت های نمایش داده شده داریم.
00:03:11 ما می توانیم آن را خاموش کنیم اگر ما نمی خواهیم آنها نمایش داده شوند.
00:03:13 همچنین می توانیم وارد جزئیات شویم و مواردی مانند آمار را انتخاب کنیم.
00:03:16 اگر من این را روشن کنم، ما در حال رفتن به یک ماژول دیگر در اینجا هستیم
00:03:20 که رفتن به ما اجازه می دهد همه آمارها را مشاهده کنیم
00:03:23 در صحنه ما.
00:03:25 و همچنین می توانیم اضافه کنیم
00:03:28 مرورگرهای محتوای متنوع در اینجا.
00:03:30 بنابراین ما یک مرورگر محتوای پیش فرض داریم
00:03:32 پایین پایین در اینجا از رابط کاربری،
00:03:35 اما می توانیم مرورگرهای محتوا مختلف را باز کنیم و باز کنیم.
00:03:38 اگر میخواهیم مرورگرهای محتوا را متمرکز کنیم
00:03:41 در یک منطقه خاص
00:03:43 در نهایت ما منو راهنما را داریم.
00:03:45 و البته این همیشه از استفاده است
00:03:48 وقتی که شما نیاز به پیدا کردن چیزهایی مانند اسناد
00:03:51 هر گونه دسترسی به آموزش،
00:03:54 هر جایی که میخواهید پاسخهای جامعه آنلاین را پیدا کنید،
به عنوان مثال، مرکز پاسخ یا انجمن های Unreal.
00:04:01 و البته، این دسترسی را فراهم می کند
00:04:04 به چیزهایی مانند UnrealEngine.com
00:04:05 و به شما تاریخ نسخه نیز به همراه