دانلود رایگان متریال و تکسچر با کیفیت برای آسمان The Edit UVs rollout

در این قسمت، یک پکیج کامل از هر آنچه برای ساخت آسمان و برگراند زیبا نیاز دارید را برای دانلود آماده کرده ایم :

  • دانلود مجموعه تصاویر آسمان و غروب خورشید به صورت Sky HDRI
  • دانلود رایگان پس زمینه آسمان برایsky backgrounds,3Ds Max
  • دانلود بکگراند آسمان و ترفندهای 3Ds Max

دانلود آبجکت تکسچر آسمان بک گراند تری دی مکس و فتوشاپ در ویری

همانطور که ما به طور انحصاری تمرکز، در فصل چهارم در کار با ابزار
یافت در 3ds پنجره UV ویرایشگر مکس، در این نگاه گزینه یافت در داخل ویرایش UVS اجرای،
ما در حال رفتن به جست و خیز بر روی دکمه گسترش UV ویرایشگر و تمرکز، به جای آن، از سوی دیگر گزینه های ابزار
که می توان در اینجا یافت، شروع، اول از همه، با نمایش دکمه نیشگون گرفتن و کشیدن در. این یک ابزار است، به عنوان نام نشان می دهد،
است که می تواند در کمک به ما را بسیار مفید ترفند کوچک اما حیاتی به کار گرفته UVW نقشه برداری ما،
حق در اینجا در 3ds مکس نمایش بندر. اگر من فقط کلید P را برای تغییر به چشم انداز مشاهده، و سپس اسکرول وسط موس را به زوم در فقط یک کمی در اینجا،ما می توانیم فرض کنیم که ما در حال حاضر بدون پوشش گذاشته و مش ما در ویرایشگر UV، و پس از آن متوجه که فقط یک یا دو چیز وجود دارد
00:00:51 است که ما به طور کامل با خوشحال نیست.
00:00:53 در حال حاضر، ما می تواند ویرایشگر UV بازگشایی
00:00:56 و برخی از ترفند به نقشه برداری در آن وجود دارد
00:00:58 اگر ما چنین مورد نظر است، اما چرا به مشکل
00:01:01 زمانی که همه ما نیاز به انجام است به حالت زیر شی آمده است.
00:01:05 من ورتکس در اینجا استفاده کنید، تعامل با نیشگون گرفتن و کشیدن در دکمه نمایش،
00:01:09 و سپس دستکاری UVW رئوس
00:01:11 حق در اینجا در نمایش بندر.
00:01:14 این، به عنوان شما می توانید تصور کنید، ما می دهد توانایی
00:01:16 به واقعا دقیق و یا کامل
00:01:18 مورد تنها جایی که در مش
00:01:20 رئوس نقشه برداری ما نشستن.
00:01:23 اگر ما می خواستیم برای دیدن موقعیت از نقشه برداری راس،
00:01:27 به روز رسانی که ما آنها را دستکاری، و سپس، در آن صورت،
00:01:30 ما نیاز به باز کردن پنجره UV ویرایشگر.
00:01:33 حال حاضر، البته، ما واقعا نمی خواهید امتحان کنید
00:01:36 تخمگذار از UVS برای کل مدل در این روش،
00:01:40 مگر، البته، آن هندسه بسیار ساده بود،
00:01:43، اما برای این نوع از تنظیم خوب و افزایش سرعت
00:01:46 از یک منطقه مشکل که ما در حال نشان دادن در اینجا،
00:01:49 این می تواند یک ابزار عالی برای استفاده از.
00:01:52 البته، به عنوان این یک ضامن است،
00:01:55 ما نیاز به یاد داشته باشید به خلاص
00:01:57 زمانی که ما ترفند ما را تکمیل کرده اند.
00:02:00 تا بعد، ما تعدادی از گزینه های
00:02:02 طراحی شده برای کمک به ما به سرعت راه اندازی
00:02:04 و درخواست برخی از راه حل های ساده مسطح نقشه برداری
00:02:07 به انتخاب زیر شی از چند ضلعی،

انلود مجموعه تصاویر آسمان و غروب خورشید به صورت Sky HDRI

00:02:10 به این معنی که، به منظور ببینید که چگونه این کار خواهد کرد،
00:02:13 ما نیاز به به حالت چند ضلعی آمده
00:02:15 و سپس به سرعت تعدادی از آنها را انتخاب کنید.
00:02:17 در حال حاضر به دلیل، به طور پیش فرض،
00:02:19 نمایش گزینه نقشه مسطح ترک فعال باشد،
00:02:23 ما فورا یک اسباب نقشه مسطح ببینید
00:02:25 نشان می دهد تا در نمایش بندر.
00:02:27 این، به عنوان من به انتخاب اضافه کنید، قرار است تا
00:02:29 به خود تغییر جهت با هر چند ضلعی جدید
00:02:32 به انتخاب اضافه شده است.
00:02:34 دلیل این است که، دوباره به طور پیش فرض، کنترل هست،
00:02:37 در سمت راست از گزینه های دکمه در اینجا،
00:02:40 تعیین شده است به استفاده از مقدار طبیعی متوسط
00:02:44 برای همه از چهره های انتخاب شده،
00:02:46 همانطور که توسط نشانگر عادی که ما در اینجا شاهد می شود.
00:02:50 ما می توانیم این گرایش اگر ما دوست داریم تغییر
00:02:52 و تراز نقشه مسطح به هر یک از اشیاء ما
00:02:55 X محلی، محور y و z در صورت نیاز.
00:03:00 در حال حاضر، البته، آنچه ما می بینیم در اینجا
00:03:01 تنها یک پیش نمایش از چگونگی نقشه برداری مسطح است
00:03:04 خواهد شد در نهایت اعمال شود اما،
00:03:06 به واقع به جلو بروید و انجام این کار،

دانلود رایگان پس زمینه آسمان برایsky backgrounds,3Ds Max


00:03:08 ما نیاز به کلیک بر روی دکمه اول
00:03:09 از اینجا تنظیم کنید، این که به درستی به نام
00:03:12 گزینه سریع مسطح نقشه.
00:03:14 به محض این که انجام این کار،
00:03:16 ما در نقشه برداری در تغییر نمایش بندر،
00:03:17 که، البته، دلیل است که ما در حال حاضر مسطح نقشه برداری
00:03:20 همه از چند ضلعی انتخاب شده است.
00:03:23 اگر من باز کردن ویرایشگر UV، ما می بینیم چند ضلعی های انتخاب ما
00:03:26، و اگر من فقط آنها را حرکت کردن
00:03:28 به فضای UV در اینجا تکرار،
00:03:30 ما همچنین می توانید ببینید که آنها، در واقع، با خاک یکسان شده است،
00:03:34 که، البته، ما را به یاد این است که یک نکته وجود دارد
00:03:37 به استفاده از این روش خاص در آن،
00:03:39 اگر ما، به عنوان من، در واقع، انجام شده در اینجا،
00:03:42 چهره را انتخاب کنید و بر روی نقشه هستند که در قسمت خمیده نشستن
00:03:46 یک جسم مش، و سپس یک روش طرح مسطح،
00:03:49 مانند مسطح، به طور بالقوه می تواند بافت را
00:03:52 نگاه کمی عجیب و غریب در که آن را واقعا به نظر می رسد
00:03:55 به دنبال انحنای سطح به درستی.
00:03:59 همچنین می تواند هر نقشه مورد استفاده در مواد باعث
00:04:01 به نگاه کمی کشیده،
00:04:03 به خصوص طوری که در آن چهره نوبه خود به سرعت دور
00:04:06 از یک هم ترازی مسطح.
00:04:08 با این حال، برای سطوح تخت و یا تقریبا صاف بر روی یک شبکه
00:04:12 این ابزار نقشه برداری سریع می توانید با ما یک تن از صرفه جویی در وقت
00:04:15 و تلاش که آن را به گرفتن مدل ما می آید
00:04:18 نقشه برداری و آماده برای بافت

00:04:21 ما را به سادگی به ورزش بعدی ما،
00:04:23 که در آن ما به دنبال در
00:04:25 مجموعه تا حدودی جدیدتر از ابزار نقشه برداری برای 3ds Max،
00:04:28 این بودن گزینه های نقشه برداری پوست پیدا شده است،
00:04:30 به طور طبیعی به اندازه کافی، در پوست اندازی است.

Mastering UVW Mapping in 3ds Max 03 - Unwrap UVW Modifier Controls