دانلود آموزش تصویری مقدماتی تری دی مکس در معماری vray 3ds max
آموش کار با viewports تری دی مکس
بیایید در ناوبری دید نگاه کنید، و یا
00:00:03 تغییر نظر ما در فضای 3D.
00:00:06 به طوری که ما چیزی جالب در نگاه به
00:00:08 به جای فقط یک کره یا یک مکعب،
00:00:11 اجازه دهید یکی از سهام 3DS گیاهان حداکثر ایجاد کنید.
00:00:15 ما می توانیم به پانل ایجاد رفتن،
00:00:17 در بخش هندسه، و از لیست کشویی
00:00:21 که شکلهای هندسی اولیه استاندارد برچسب،
00:00:23 ما می توانیم بر روی آن کلیک کنید، و رفتن به AEC تمدید.
00:00:27 که مخفف معماری، مهندسی، و ساخت و ساز.
00:00:32 در آن دسته، ما شاخ و برگ کردم.
00:00:35 برای ایجاد یک کارخانه، ما بر روی دکمه شاخ و برگ کلیک کنید،
00:00:38 انتخاب کنید و سپس گیاه را از این لیست است.
00:00:40 من شما حرکت و اجازه دهید برای جامعه سیر است.
00:00:43 با کلیک بر روی آن، و پس از آن فقط کلیک کنید
00:00:45 در نزدیکی مرکز نمای پرسپکتیو
00:00:48 در مبدا وجود دارد.
00:00:50 در حال حاضر من یک گیاه سیر کردم.
00:00:52 راست در ویوپورت کلیک کنید برای خروج که حالت ایجاد،
00:00:55 و سپس اگر از حالت انتخاب خارج جسم،
00:00:57 متوجه خواهید شد که آن را به این تنزل
00:01:00 تا نمایش تاج نامیده می شود.
تغییر 00:01:01 اجازه دهید که بنابراین ما می توانیم از شاخ و برگ بهتر را ببینید.
00:01:05 من آن را دوباره انتخاب، تا رفتن به پنل Modify،
00:01:09 و پایین در اینجا شما چیزی را ببینید
00:01:11 که می گوید حالت دید تاج.
00:01:12 اجازه دهید هرگز، و به این ترتیب،
00:01:15 ما را به گیاه بهتر بدون توجه به آنچه را مشاهده کنید.
00:01:18 ما همچنین این براکت انتخاب در اینجا،
00:01:21 و همچنین رنگ آبی، و یا فیروزه ای، برجسته انتخاب.
00:01:25 ما در واقع نه هر دو از آن نیاز دارند.
00:01:27 بیایید خاموش براکت انتخاب
00:01:28 با کلید J بر روی صفحه کلید.
00:01:31 در حال حاضر ما چیزی جالب در نگاه به کردم،
00:01:33 اجازه دهید در مورد روش های مختلف یاد بگیرند
00:01:35 به دستکاری نظر ما در 3D.
00:01:39 سه چیز اصلی که شما می خواهید برای انجام
00:01:41 هستند دالی جلو و عقب، موقعیت
00:01:43 سمت دوربین به سمت دیگر، و یا بالا و پایین،
00:01:46 یا، مدار یا جست و خیز در اطراف صحنه.
00:01:49 برای حرکت دوربین جلو و عقب،
00:01:51 استفاده از شیشه ذره بین است.
00:01:54 کلیک بر روی آن، و سپس در هر نقطه کلیک کنید و در دید،
00:01:59 و شما می توانید دوربین خود را به جلو و عقب و موقعیت.
00:02:02 است که به عنوان دالی شناخته شده است.
00:02:03 نماد است که در واقع برچسب زوم،
00:02:05 است که از لحاظ فنی چیز دیگری است.
00:02:07 زوم در حال تغییر است فاصله کانونی،
00:02:09 یا زاویه دید.
00:02:11 در اینجا در واقع، ما در واقع موقعیت
00:02:12 دوربین جلو و عقب.
00:02:14 ما می توانیم در هر نظر انجام دهد.
00:02:16 ما می تواند به جلو در بالای دالی، چپ،
00:02:18 یا نمایش جلو است.
00:02:20 اجازه بدهید من از حالت انتخاب است که شی فقط تا
00:02:22 است که ما شاهد که برجسته انتخاب نشده است.
00:02:25 فقط از ابزار شی را انتخاب کنید انتخاب کنید و سپس
00:02:27 کلیک کردن جسم.
00:02:28 بعد، ما می توانید دوربین را تا موقعیت و پایین،
00:02:30 و یک سمت به سمت، و دکمه دست را در اینجا.
00:02:34 این هم نوع اسم بی مسمی، آن را به عنوان پان برچسب شده است.
00:02:38 چه ما در حال انجام است که در واقع در اینجا سوژه متحرک از روبرو نیست،
00:02:40 ما موقعیت سمت دوربین به سمت دیگر،
00:02:42 و بالا و پایین.
00:02:43 سمت به حرکت به سمت یک کامیون یا مسیر است.
00:02:46 بالا و پایین حرکت پایه است.
00:02:49 پان است که در واقع چیز دیگری که
00:02:51 دوربین نشسته در یک مکان، و چرخش
00:02:53 به دور محور خود به انجام یک چشم انداز.
00:02:56 سپس ما از ابزار مدار کردم، و که
00:02:58 اجازه می دهد تا ما را به چرخش در اطراف مرکز جهان است.
00:03:02 در اینجا ما، مدار.
00:03:04 همچنین گاهی اوقات به عنوان جست و خیز کردن و یا چرخش قوس شناخته شده است.
00:03:08 این کار بهترین در نمای پرسپکتیو،
00:03:10 و زمانی که شما از ابزار مدار،
00:03:12 شما این دایره زرد دریافت کنید.
00:03:15 اگر شما در مرکز این حلقه زرد کلیک کنید،
00:03:18 بعد از آن شما می توانید جست و خیز و یا مدار اطراف صحنه است.
00:03:21 اگر شما در خارج از این حلقه را کلیک کنید،
00:03:23 چه اتفاق می افتد که دوربین خواهد
00:03:25 شیب نسبی به خط خود را از دید
00:03:29 است که به عنوان یک شیب هلندی یا یک زاویه سطح شیب دار شناخته شده است،
00:03:32 و خط افق هیچ سطح دیگر است.
00:03:35 این چیزی است که می خواهید انجام دهید به طور تصادفی نیست.
00:03:37 این چیزی است که شما واقعا
00:03:38 نیاز به انجام تنها به عمد.
00:03:40 ما می خواهیم برای بازگرداندن دوربین ما به
00:03:43 یک خط سطح افق، و شما ممکن
00:03:45 فکر می کنم که شما فقط می تواند با استفاده از دکمه واگرد به انجام این کار.
00:03:49 ما دکمه خنثیسازی در اینجا بر روی نوار ابزار اصلی کردم،
00:03:51 و در واقع یک کار برکنار خنثیسازی تا اینجا بر روی نوار عنوان.
00:03:55 اگر من کلیک کنید در اینجا خنثیسازی، شما متوجه است که شما
00:03:58 آن چرخش نمای لغو کار نیست.
00:04:01 این انتخاب من واگرد.
00:04:04 وقتی که من کلیک خنثیسازی، آن را در واقع reselected گیاه،
00:04:08 و اگر من در حال لغو اینجا نگه دارید، آن را در واقع
00:04:10 میری از طریق سوابق دستورات صحنه است.
00:04:14 اگر من به انجام این کار، ما به عقب برگردد نهایت
00:04:16 به نقطه قبل از ما تغییر آن تنظیم سایه بان.
00:04:19 خوب، من تو ازنو، و اگر ما می خواهیم برای خنثیسازی
00:04:23 یک فرمان دید، پس از آن در واقع وجود دارد
00:04:25 یک بافر خنثیسازی جداگانه برای نمای.
00:04:29 ما می توانیم در هر یک از پانل های نمای بیابید،
00:04:33 و این یکی نمای پرسپکتیو است.
00:04:35 من می توانم بر روی نام که پنل کلیک کنید،
00:04:37 در این مورد، چشم انداز، و رفتن به خنثیسازی هر چیز دیگری.
00:04:42 در اینجا آن را می گوید واگرد نمایش چرخش، و من می توانم روی آن کلیک کنید.
00:04:46 در حال حاضر خنثیسازی متعهد شده است.
00:04:50 خوب، پس یک میانبر صفحه کلید برای آن وجود دارد
00:04:53 اگر شما را به دردسر، بنابراین خنثیسازی،
00:04:55 خنثیسازی فقط طبیعی است در اینجا، و پس از آن
00:04:58 اگر شما انجام دهید، به عنوان مثال، یک فرمان دید
00:05:02 که شما می خواهید به خنثیسازی، شما می توانید ضربه
00:05:04 شیفت + Z، و اگر شما می خواهید برای خنثیسازی یک دستور صحنه،
00:05:08 آن را در واقع کنترل + Z
00:05:10 این است که ابزار مدار، همچنین شناخته شده به عنوان قوس می چرخد.
00:05:14 من تاج من در اینجا به تنظیم مجدد هرگز،
00:05:17 و همانطور که اشاره کردم، ابزار مدار کار می کند بهترین
00:05:19 در نمای پرسپکتیو.
00:05:21 اگر ما یک مدار در یکی از این نمایش ها متعامد،
00:05:24 چه تو اتفاق می افتد این است که ما میخوایم
00:05:26 به راحتی از دست داد.
00:05:28 این است که در واقع تبدیل این دیدگاه
00:05:30 به چیزی به نام تصویر آگزنومتریک.
00:05:35 برو تا در اینجا به بالای صفحه نمایش و انتخاب وجود دارد
00:05:37 کلیک کنید و در مرکز، و این احتمالا به
00:05:39 تصویر خوبی از آنچه که یک تصویر آگزنومتریک است.
00:05:42 این یک نمایش 3D است که در آن خطوط شبکه
00:05:44 هرگز در یک نقطه اضمحلال همگرا،
00:05:48 اما دوباره این چیزی است که که شما
00:05:49 تنها می خواهید به استناد به عمد،
00:05:51 به طور تصادفی.
00:05:53 من می خواهم برای بازگرداندن تمام این دیدگاه ها تماس
00:05:55 به صورت پیش فرض خود را، و من فقط می
00:05:57 از Shift + Z به انجام این کار.
00:05:59 برو اینجا و در نظر کلیک کنید،
00:06:02 شیفت + Z یک زن و شوهر چند بار، و
00:06:05 بازگرداندن این دیدگاه به صورت پیش فرض خود را.
00:06:08 یک مقدمه سریع به دید ناوبری در 3ds Max است.
- آموزش ویری : تنظیمات روشنایی دوربین فیزیکال کمرا ویری Setting the camera exposure
- آموزش ویدئویی متریال سازی و رندر بلندر Blender interface + سطح مقدماتی تا حرفه ای
- دانلود آموزش بلندر Blender: کار روی نماهای چهارگانه Viewports navigation Blender
- دانلود آموزش کامل blender – نورپردازی ساخت انیمشن و متریال برای بلندر