آموزش مقدماتی تری دی مکس در معماری : کتاب پی دی اف pdf
دانلود رایگان کتاب پی دی اف pdf برای تری دی مکس
قبل از اینکه شما هر چیزی را ساخت در یک صحنه 3D،
00:00:03 شما واقعا نیاز به ایجاد یک کنوانسیون مقیاس
00:00:05 و ساخت اشیاء خود را به آن مقیاس.
00:00:08 اگر شما این کار را نمیکنیم، و سپس شما
00:00:10 به مشکلات عمده بعد.
00:00:12 برای مثال، اجازه دهید بگویم
00:00:13 شما توجه به مقیاس،
00:00:14 و شما برای ساختن یک شخصیت و آن را 50 پا بلند
00:00:18 در محیط مجازی در اینجا،
00:00:20 و سپس در صحنه های مختلف،
00:00:21 شما ساخت یک خانه و آن را یک اینچ قد بلند،
00:00:24 و شما سعی می کنید به ادغام یا ترکیب آن صحنه،
00:00:26 پس بدیهی است، آنها را در مقیاس های متفاوت است.
00:00:29 و رفتن به یک مشکل.
00:00:31 شما ممکن است فکر می کنم شما می شود قادر به فقط
00:00:32 مقیاس یکی یا دیگری به مسابقه،
00:00:34 اما در بسیاری از موارد، که کار نمی کند.
00:00:37 اگر شما یک شخصیت ناسالم، به عنوان مثال،
00:00:39 بسیاری از اوقات، آنها به درستی در مقیاس.
00:00:42 شما در بسیاری از مشکلات باشد،
00:00:44 و شما در واقع ممکن است به سطل زباله تمام کار خود را
00:00:46 و بیش از شروع دوباره.
00:00:47 من در واقع می خواهم دیده این اتفاق می افتد چند بار با دانش آموزان است.
00:00:50 آیا به که دام نمی افتد.
00:00:52 اطمینان حاصل کنید که شما همه چیز را ساخت
00:00:54 به مقیاس مناسب
00:00:55 در آغاز.
00:00:57 اگر من که گیاه را انتخاب کنید،
00:00:59 و من بیش از رفتن به پنل Modify،
00:01:02 ما یک مقدار ارتفاع را مشاهده کنید،
00:01:04 اما ما هیچ واحد های اندازه گیری
00:01:06 مرتبط با آن.
00:01:07 ما نمی دانیم که آیا این 20 اینچ است،
00:01:10 فوت، مایل، کیلومتر.
00:01:13 ما نیاز به فعال کردن یک واحد نمایش
00:01:16 به منظور پیدا کردن آنچه ارزش واقعی است،
00:01:19 ارتفاع واقعی در این مورد.
00:01:22 خوب، پس اجازه دهید به منوی سفارشی رفتن
00:01:25 و رفتن به واحد راه اندازی.
00:01:27 و در اینجا، ما یک بخش برچسب
00:01:29 مقیاس واحد ها.
00:01:32 و این سیستم اندازه گیری است
00:01:34 که ما می خواهیم برای صحنه ما را انتخاب نمایید.
00:01:36 و انتخاب یک سیستم مختلف اندازه گیری
00:01:38 به اندازه مطلق اشیاء را تغییر ندهید
00:01:41 در صحنه است.
00:01:42 آن را فقط تغییر چه نوع از حاکم
00:01:44 ما مایل به استفاده برای اندازه گیری اشیاء.
00:01:47 من می توانید انتخاب کنید از سیستم متریک،
00:01:49 و سپس من همچنین می توانید از لیست کرکره ای انتخاب کنید
00:01:51 آیا من می خواهم آن را به خواندن در سانتی متر
00:01:53 و متر، و یا هر چیز دیگری.
00:01:55 این نیز تعیین
00:01:57 چگونه 3ds مکس یک ضربه زدن به کلید تفسیر.
00:02:00 اگر من در اینجا سانتی متر انتخاب شده،
00:02:02 و من در 100 تایپ درست قد، به عنوان مثال،
00:02:06 بعد از 3ds مکس می دانید که من به معنای 100 سانتی متر است.
00:02:10 اگر من متر را انتخاب کرد، و سپس من در 100 را تایپ کنید،
00:02:14 بعد از 3ds مکس که ضربه زدن به کلید تفسیر
00:02:16 100 متر است.
00:02:18 همه حق است، اجازه دهید فقط با پیش فرض سانتی متر است.
برای خروج از آن گفت و گو 00:02:21 OK کلیک کنید.
00:02:24 و در حال حاضر، ما شاهد یک ارتفاع 50.8 سانتی متر است.
00:02:27 من می تواند به گفت و گو رفتن
00:02:29 با انتخاب سفارشی، واحد راه اندازی،
و من می توانم آن را به واحدهای استاندارد آمریکا تغییر دهید، و روی OK کلیک کنید،و در حال حاضر آن را در واقع خواندن در اینچ است. هدف را اندازه را تغییر دهید. من فقط انتخاب برای اندازه گیری جسم با استفاده از اینچ به جای سانتی متر است. همه حق است، من بر می گردم در آن وجود دارد و من به سیستم متریک تغییر خواهد کرد که، با سانتی متر، کلیک کنید خوب. و این که چگونه به راه اندازی واحد نمایش خود را. به هر حال، به دلیل تغییر واحد نمایش به اندازه اشیاء را تغییر دهید، افراد مشغول به کار در سیستم های مختلف می توانید فایل های به اشتراک گذاری و وجود خواهد داشت نه هر جنگ است.
- دانلود آموزش بلندر Blender: کار روی نماهای چهارگانه Viewports navigation Blender
- دانلود آموزش کامل blender – نورپردازی ساخت انیمشن و متریال برای بلندر
- آموزش نورپردازی و ساخت تکسچر سینمافوردی CINEMA 4D
- آموزش زیبراش : Growing or shrinking a selection hotkeys
- آموزش پرینت سه بعدی زیبراش Decimating the inside model for 3D printing