آموزش مبتدی تری دی مکس در معماری : شروع سریع hotkeys
آموزش کار با کلید های میان بر شورت کات hotkeys تری دی مکس
دکمه آیکون برای ناوبری دیدگاه
00:00:03 و برای تبدیل شی یک راه آسان
00:00:05 برای رسیدن به این ابزار، با این حال،
00:00:08 هنگامی که شما را با استفاده از گرفتن
00:00:10 3ds max مکس به صورت روزانه،
00:00:13 این دکمه ها واقعا تو سرعت شما
00:00:15 از اینکه قراره نیاز به حرکت هستید، چرخش
00:00:17 و مقیاس اشیاء در همه زمان ها،
00:00:19 میخوای نیاز به طور مداوم در حال حرکت در اطراف
00:00:21 در ویوپورت و رفتن به جلو و عقب به این آیکون ها
00:00:26 فقط رفتن به اضافه مایل موس اضافی
00:00:29 و آن را به واقع بهره وری خود را تحت تاثیر قرار.
00:00:33 به منظور به طور موثر استفاده از یک برنامه 3D مانند 3ds مکس،
00:00:37 شما نیاز به حفظ کلید میانبر اساسی ترین
00:00:40 به ویژه برای ناوبری دیدگاه و تبدیل.
00:00:43 ناوبری Viewprt در 3ds Max با انجام
00:00:47 کلید میانبر در ارتباط با دکمه وسط ماوس.
00:00:50 اگر شما رو به یک موس سه دکمه، پس از آن شما تنظیم می شود.
00:00:53 تقریبا تمام موش پنجره سه دکمه.
00:00:55 آنها معمولا یک چرخ نیز هست.
00:00:58 اگر شما رو یک چرخ پس از آن نوبت که چرخ
00:01:00 و شما می توانید به جلو و عقب دالی
00:01:03 اما این یک دالی تدریجی است،
00:01:05 شما مقدار زیادی از کنترل ندارد.
00:01:06 اگر می خواهید دالی جلو و عقب با دقت بیشتر
00:01:09 سپس پایین نگه داشتن چرخ یا دکمه وسط ماوس
00:01:13 اگر شما یک چرخ، در همان زمان ندارد
00:01:15 پایین نگه داشتن کلید کنترل و کلید Alt را
00:01:19 و در حال حاضر شما قادر به دالی جلو و عقب است.
00:01:22 و شما می توانید در هر ابزار در حالی که شما این کار را.
00:01:24 من می تواند از ابزار Move فعال،
00:01:27 انتخاب شی من، و من دالی می توانید به جلو و عقب
00:01:30 با کنترل + Alt و وسط ماوس.
00:01:33 همین در دیدگاه املایی 2D،
00:01:35 کنترل + دگرساز + وسط ماوس به دالی.
00:01:38 به جست و خیز و یا مدار،
00:01:40 شما می Alt و وسط ماوس استفاده کنید.
00:01:42 ما می تواند به دیدگاه بروید،
00:01:44 پایین نگه داشتن کلید Alt را پایین نگه دارید و
00:01:46 دکمه وسط موس یا چرخ
00:01:49 و در حال حاضر من قادر به مدار یا جست و خیز هستم،
00:01:51 همچنین به عنوان چرخش قوس شناخته شده است.
00:01:53 و توسط راه، در این وضعیت
00:01:55 ما هرگز شیب هلندی یا زاویه سطح شیب دار خواهد شد،
00:01:58 آن را طراحی شده برای حفظ
خط افق 00:02:01 سطح در تمام زمانها.
00:02:04 به موقعیت دوربین چپ به راست یا بالا و پایین
00:02:07 فقط با استفاده از دکمه وسط ماوس.
00:02:09 خوب، من فقط از حالت انتخاب است که شی
00:02:11 برای روشن شدن دیدگاه کمی،
00:02:13 پایین نگه داشتن وسط ماوس و کشیدن چپ به راست
00:02:16 به کامیون یا مسیر و پس از
00:02:19 کشیدن بالا و پایین به پایه.
00:02:21 اگر شما می خواهید برای محدود به تنها یک محور،
00:02:24 شما می توانید از کلید Shift و وسط ماوس استفاده کنید.
00:02:26 که به شما اجازه شما حرکت می کند فقط چپ و راست
00:02:28 و یا فقط بالا و پایین.
00:02:30 کسانی که کلید میانبر اولیه
00:02:33 برای ناوبری دیدگاه
00:02:35 و سپس به ما از کلید میانبر برای
تبدیل می و ابزار انتخاب.برای فعال شدن ابزار شی را انتخاب کنید، فقط با استفاده از "س" کلید بر روی صفحه کلید خود را. از ابزار Move است "W" چرخش "E" است و مقیاس "R" است. از Q، W، E و R کلید میانبر در سراسر برنامه های کاربردی نرم افزار Autodesk استاندارد شده است. آنها دقیقا همان در مایا است. بنابراین هنگامی که شما آن حفظ کرده ام، گردش کار خود را خواهد شد تا حد زیادی سرعت دلیل این که شما در حال رفتن به نیاز به شود ماهی در اطراف برای کسانی که آیکون های تمام وقت.