آموزش مدلسازی تری دی مکس Adjustment with Move Conform - 3ds max Freeform Modeling
دانلود رایگان آموزش مدلسازی تری دی مکس Adjustment with Move Conform - 3ds max Freeform Modeling ما این جاده را به چشم انداز تطبیق داده ایم ، اما می خواهیم جاده را در آغوش گرفتن محوطه های منظره ایجاد کنیم و فقط یک خط مستقیم نباشیم. و برای این کار از ابزار move / conform استفاده خواهیم کرد. من جاده را انتخاب می کنم ، و در تب freeform روبان مدل سازی ، ابزارهای سازگار را در اختیار داریم. و قلم مو حرکت / سازگار است که به نظر می رسد مانند کره است که چهار فلش بر روی آن است. بنابراین ، بر روی move / conform برس کلیک کرده و در اینجا در یک پنجره شناور چند گزینه داریم. من قصد دارم آن حوض را به روبان خود بچسبانم. و سپس فقط کلیک کنید و بکشید تا جاده به اطراف بروید ، و قرار است دقیقاً به چشم انداز بچسبد. خوب ، من آن را خنثیسازی و اجازه دهید در مورد شکل برس اینجا صحبت کنیم. این دیدگاه وابسته است ، و این بدان معنی است که اگر من بزرگنمایی یا عقب بیاندازم ، آن برس بر روی یک منطقه بزرگتر اثر بسیار بیشتری خواهد داشت. خنثیسازی کنید ، یا اگر خیلی نزدیک شدم ، دوباره به صفحه نمایش وابسته است. من آن را خنثیسازی خواهم کرد. ما همچنین توانایی کنترل سقوط و شعاع کامل قدرت برای برس را داریم. و این چیزی است که در اینجا وجود دارد. سقوط و قدرت کامل. من هرگز از این اسپینرها استفاده نمی کنم. من فقط از میانبر صفحه کلید استفاده می کنم. خیلی راحت تره سقوط ، دایره سیاه بیرونی است ، و این مسافتی است که تأثیر آن بر هیچ چیز فرو می رود. و سپس شعاع استحکام کامل ، دایره سفید داخلی است. و این مکانی است که در آن سقوط آغاز می شود. بنابراین ، هر چیزی که در آن دایره سفید است ، توسط برس به طور کامل انجام می شود. بنابراین من این مقادیر را با میانبرهای صفحه کلید تنظیم می کنم.
- آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Creating shapes
- آموزش تری دی مکس 3ds max 2020 tutorials Scene Layout - Referencing scenes with Xref objects
- آموزش تری دی مکس 3ds max 2020 tutorials Scene Layout - Collecting objects in groups
- آموزش تری دی مکس 3ds max 2020 tutorials Scene Layout - Managing display layers