آموزش مدلسازی تری دی مکس Sculpting with Paint Deform Push - Pull - 3ds max Freeform Modeling

 

آموزش مدلسازی تری دی مکس Sculpting with Paint Deform Push - Pull - 3ds max Freeform Modeling در فیلم قبلی ، نحوه استفاده از برس Push / Pull را روی روبان مدل سازی Freeform دیدیم. ما در اینجا چندین مسواک بسیار مفید دیگر داریم ، بنابراین بیایید نگاه عمیق تری داشته باشیم. من شی زمین را انتخاب می کنم و در زبانه Freeform روبان ، در پنل Paint Deform ، ما شش برس دیگر داریم. اولین موردی که به آن می پردازیم Relax است و برای دیدن آن اثر ، باید چیزی را در زمین داشته باشیم تا برس Push / Pull را بگیریم و چند کوه یا تپه ساده را در آنجا بکشیم. . و سپس از Push / Pull خارج شوید زیرا وقتی از آن ابزار خارج شدید و دوباره وارد Push / Pull شوید ، می توانید نتایج غیر منتظره ای را مشاهده کنید. کلیک کنید و بکشید و تقریباً بلافاصله ، هندسه بسیار زشتی بدست می آورم و حتی در اینجا عبور می کند و از درون خودش عبور می کند. و این فقط یک نتیجه جالب از تنظیمات پیش فرض مربوط به برس Push / Pull است. اما ما می توانیم با استفاده از قلم مو Relax / Soft آن را برطرف کنیم ، بنابراین آن را فعال کرده و بکشید تا آن هندسه نرم شود. و Relax و Soft در هر حالت برس کار می کنند. می توانم به Push / Pull برگردم و بکشم و یک مدل آشفتگی واقعی را ایجاد کنم. اما با فشار دادن دکمه میانبر صفحه کلید که Shift است ، به قلم مو Relax برگردید. Shift را نگه دارید ، و می توانید در هر حالت قلم موی آرامش داشته باشید. سپس ابزار Flatten را در اختیار شما قرار می دهیم و همانطور که از نام آن پیداست ، فلات ایجاد می کند. و اگر برای مدتی در همان منطقه کلیک کرده و بکشم ، می توانیم منطقه ای کم و بیش مسطح را در آنجا مشاهده کنیم. باشه ، خیلی باحال بنابراین ما چند فلات داریم.