آموزش تری دی مکس 3ds max 2020 tutorials Scene Layout Merging scenes
آموزش تری دی مکس 3ds max 2020 tutorials Scene Layout Merging scenes برای ترکیب مدلهای سه بعدی در یک صحنه ، از دستور ادغام برای فایلهای صحنه 3DS Max dot m-a-x استفاده کنید. من این میز پذیرایی فانتزی را که از جعبه های چمدان و غیره ساخته ام ، تهیه کرده ام و آن را به صورت گروهی قرار داده ام. آن را انتخاب کنید ، و می توانیم روی صفحه فرمان ببینیم که این یک گروه است. و همچنین من آن را در لایه نمایشگر خود قرار داده ام. بنابراین با رفتن به لایه اکسپلورر لایه های صفحه نمایش را باز کنید و آن را در لایه خود بنام میز پذیرایی قرار دهید. من قصد دارم لایه اکسپلورر را به پانل فرمان قبلی که قبلاً بود متصل کنم. بنابراین فقط آن را بکشید و سپس آن را رها کنید و اگر در اینجا به عنوان زبانه ظاهر شد ، می توانیم بین آن و صفحه فرمان جابجا شویم. یا می توانیم آن را بکشیم و رها کنیم ، بیایید دوباره نوار بافت را بکشیم ، آنرا بکشیم ، و سپس آن را در پایین اینجا رها کنیم ، و این همان جایی است که قبلاً بود. خوب ، به این ترتیب ، دفعه بعدی که من باز می کنم که در مکان پیش فرض آن است. و من فقط آن کاوشگر لایه را می بندم. بنابراین این شیء آماده است تا به صحنه دیگری وارد شود. در گروه خاص خود است و همچنین در یک لایه نمایشگر قرار دارد. بنابراین بیایید صحنه مستر را باز کنیم ، پرونده را باز کنید ، ما پس انداز نمی کنیم ، تغییری ایجاد نکردیم. 03 09 ادغام ، این صحنه استاد من است. روی باز کردن کلیک کنید ، و ما می خواهیم آن میز پذیرش را ادغام کنیم. به منوی پرونده بروید ، واردات را انتخاب کنید ، ادغام کنید. بنابراین واردات ، واردات برای قالبهای پرونده خارجی است. اگر می خواستید مانند یک پرونده .fbx یا پرونده .obj وارد کنید ، از واردات ، واردات استفاده می کنید.