آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Branching with Editable Poly Extrude

 

دانلود رایگان آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Branching with Editable Poly Extrude در ادامه با مدل سازی این مانیتور یا رایانه شخصی همه در یک ، می خواهیم ضخامت کمی به شیشه مانیتور اضافه کنیم ، که در حال حاضر فقط یک صفحه مسطح است. اما قبل از اینکه بتوانیم این کار را انجام دهیم ، باید هندسه اضافی را حذف کنیم. شی شیشه مانیتور را انتخاب کرده و با کلیک بر روی دکمه انتخاب ایزوله ، همه موارد دیگر را مخفی کنید. و اکنون می توانیم به این کار بپردازیم. و اگر در حال حاضر سعی می کنید یک حالت فرعی را روی روبان انتخاب کنید ، ممکن است قادر نباشید مگر اینکه پانل اصلاح را مشاهده کنید. این چیزی است که بلافاصله آشکار نیست. بنابراین اگر مشکلی برای ورود به ابزارهای نوار ندارید ، فقط مطمئن شوید که پنل اصلاح در حال حاضر فعال است. و پس از آن می توانیم به حالت زیر موضوع vertex برویم ، و می توانیم ببینیم که در اینجا بسیاری از رئوس های اضافی وجود دارد. اگر فقط آنها را حذف کنیم ، چند ضلعی را نیز حذف خواهیم کرد. اگر یک مستطیل بکشید تا برخی از آن ها را انتخاب کرده و کلید حذف را روی صفحه کلید فشار دهید ، آن رئوس ها را پاک می کنم ، اما آن چند ضلعی را نیز حذف می کنم. این کار نمی شود ، پس آن را خنثی سازی کنید.