آموزش تری دی مکس Manipulating 3ds max objects around a transform center
به طور معمول وقتی یک شیء تبدیل می شود ، نسبت به نقطه محوری آن یا نقطه لنگر تبدیل می شود ، اما می توانیم آن رفتار را تغییر دهیم و آنرا بسازیم تا به طور مثال ، یک انتخاب اشیاء در یک مرکز مشترک بچرخد و این از این دکمه به بالا انجام می شود. در اینجا ، بسته به اینکه کدام گزینه انتخاب شود ، دارای برچسب مختلفی است. اما این پرواز از مرکز استفاده استفاده از Transform Coordinate Center است و سه گزینه دارد ، Pivot Point ، Selection Center و مرجع مرجع مرجع. بنابراین می خواهم این مورد را به صورت پیش فرض در اینجا تنظیم کنم ، که Pivot Point است و قصد دارم سیستم مختصات مرجع خود را به View یا World تغییر دهم ، مهم نیست که ، اما فقط نمی تواند باشد. گیمبال در این حالت ، در غیر این صورت ما قادر به دیدن اثر نخواهیم بود. بنابراین من در View Coordinate System هستم که پیش فرض است و من در مرکز استفاده از Pivot Point هستم. یک مستطیل انتخابی را دور این دو مبل و میز و میز dodecahedron بکشید و به محض اینکه این آیکون را انجام دادم اینجا تغییر کرده است. اکنون می گوید از مرکز انتخاب استفاده کنید. در حالی که قبل از اینکه من انتخاب چند شیء را انجام دهم ، آن را گفته بود از مرکز Pivot Point استفاده کنید.