آموزش تری دی مکس Choosing 3ds max viewport shading modes

آموزش تری دی مکس Choosing 3ds max viewport shading modes 3DS Max گزینه های بسیاری برای سایه زنی در منظره ها فراهم می کند تا بتوانیم صحنه های خود را به روش های مختلفی نمایش دهیم. مهمترین وجه تمایز بین حالت سایه دار و حالت سیم فریم است و شما می توانید در نمای چشم انداز که صحنه را مشاهده می کنیم مشاهده کنید گویی اشیاء جامد بوده و این حالت سایه پیش فرض است و در نماهای ارتوگرافی به طور پیش فرض ما یک و از طریق اشیاء می توانیم ببینیم. ما می توانیم هر زمان که بخواهیم از منوی برچسب مشاهده در اینجا و در سمت راست ، آن حالت نمایش را تغییر دهیم ، منویی وجود خواهد داشت که دارای برچسب پیش فرض سایه یا سیم فریم است و می توانید بر روی آن کلیک کرده و حالت سایه مختلف را انتخاب کنید ، بنابراین می توانم در نمای چشم انداز به override override تغییر دهید و می توانم به آن حرکت کنم یا می توانم به عقب برگردم تا بتوانم به سایه پیش فرض برگردم. خواهید دید که دسته بندی های دیگری از گزینه های دیگر برای ارائه سبک مانند رسی وجود دارد ، اما احتمالاً از آن استفاده چندانی نخواهید کرد ، فقط بین سایه پیش فرض و وایبریم جابجا می شوید و از آنجا که این کار را انجام می دهید لازم است که میانبر صفحه کلید را برای F3 بدانید. F3 را روی صفحه کلید فشار دهید تا بین سیم فریم و سایه روشن شود.