آموزش تری دی مکس 3ds max Creating and manipulating primitives

 

 

آموزش تری دی مکس 3ds max Creating and manipulating primitives اکنون که رابط 3ds Max را راه اندازی کرده ایم ، تمام راه هایی را که می خواهیم آنرا تنظیم کنیم ، می خواهیم در مورد اصول ایجاد و دستکاری اولیه بدست آوریم. بدوی یک شیء بلوک ساختمانی مانند جعبه یا یک کره است و ما می توانیم آنها را از نوار ابزار اصلی در اینجا یا از پنل ستودنی بسازیم. بنابراین ما پانل ایجاد را در اینجا داریم. چه شیء را از منوها ایجاد کنیم و چه از پانل ستودنی ، باید در واقع یک روش خاص را کلیک کرده و بکشیم تا آن حالت اولیه ایجاد شود. و روش ایجاد برای هر بدوی متفاوت است. بنابراین ممکن است کمی استفاده شود. این مانند مایا یا برنامه های دیگر نیست که شما می گویند مکعب ایجاد کنید و سپس یک مکعب در مرکز جهان شما ایجاد شود. در اینجا شما باید مکعب را به صورت تعاملی ایجاد کنید. بنابراین بیایید آن را امتحان کنیم ، روی دکمه کادر کلیک کنید. و سپس در نمای چشم انداز کلیک کنید و بکشید ، ماوس را پایین نگه دارید. و ما طول و عرض آن جعبه را تعیین می کنیم و می توانیم مشاهده کنیم که در صفحه ستایش زیر پارامترهایی که می کشیم ، در حال تغییر است. موس را رها کرده و سپس به سمت بالا بکشید. و این باعث افزایش قد می شود. سپس کلیک کنید ، و کادر ایجاد شده است. ابزار جعبه هنوز فعال است ، بنابراین دکمه هنوز برجسته است تا بتوانم جعبه های بیشتری بسازم. برای تنظیم ردپای کلیک کنید و بکشید. موس را رها کرده و به سمت بالا بکشید تا ارتفاع را تنظیم کنید.