آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Modeling walls with the Extrude modifier
آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Modeling walls with the Extrude modifier در پایان فصل ما در مورد مدل سازی اسپلی ، بیایید کمی از معماری داخلی را انجام دهیم. من قصد دارم چند خط و مستطیل ایجاد کنم و با ایجاد یک اصلاح کننده آنها را برای ایجاد دیوارها بیرون بزنم. این گردش کار ترجیحی است. در 3ds Max یک دیوار ابتدایی وجود دارد ، اما من توصیه نمی کنم که از آن استفاده کنید. گردش کار مبتنی بر خط بسیار انعطاف پذیر است و بسیار کمتر از آن برای شما مشکل ایجاد می کند ، به خصوص اگر شما نیاز به انجام عملیاتی مانند Booleans دارید تا سوراخ های درها و پنجره ها را قطع کنید. در یک فیلم قبلی ، من برای این طرح طبقه اداری یک هواپیما تصویر ایجاد کردم که در نمای برتر اینجا مشاهده می کنیم. در این صحنه ، من همچنین چند ستون بارگذاری شده ام. اینها XRef'd هستند. بیایید آنها را مخفی کنیم. من از دکمه آن در نوار ابزار اصلی Layer Explorer را باز می کنم. و در Layer Explorer می بینیم که لایه ستون ها قابل مشاهده است ، بنابراین بیایید آن را خاموش کنیم و آن را نامرئی کنیم. نمای برتر را حداکثر کنید. در آن نمای کلیک کنید و از Alt + W برای به حداکثر رساندن نمای استفاده کنید. با چرخ بزرگنمایی کنید و دکمه وسط ماوس را دور آن بچرخانید. ما به این دیوارهای بیرونی در شمال و غرب اهمیتی نمی دهیم. دیوارهای شیشه ای پرده خواهند بود. ما می خواهیم دیوارهای داخلی را در اینجا و همچنین دیوارهای این راهرو بنا کنیم. توجه کنید که چندین درب داریم. ما قصد داریم این پروژه را بعداً در دوره انجام دهیم.
- آموزش نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Materials and Mapping Placing maps with Texture Object Mask
- آموزش نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Materials Applying vector text decals with TextMap
- آموزش جامع تری دی مکس 3ds Max Animation Skin Voxel and Heat Map solvers
- آموزش مبتدی انیمیشن 3ds Max Animation Using Buffer Curves