آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Editing Bezier splines

بیایید کمی عمیق تر به شیء spline قابل ویرایش برویم و در مورد بسیاری از ابزارهایی که در آنجا برای ما در دسترس است بیشتر بدانیم. ما می توانیم با ایجاد خط دیگری و اتصال آن به خط فعلی شروع کنیم و این بار من از گردش کار spline دست آزاد استفاده نمی کنم و از گردش کار spline قابل ویرایش استفاده می کنم. وارد پنل ایجاد ، اسپلین ها و کلیک بر روی خط شوید و ما آن را در نمای چپ ترسیم می کنیم و یک خط خمیده را از مانیتور به پایین و جایی در نزدیکی خط دست موجود موجود می کنیم. برای ایجاد اولین نکته کلیک کنید و سپس ماوس را حرکت دهید و من هم اکنون دکمه ماوس را پایین نگه ندارم. سپس کلیک کنید و بکشید و من موقعیت نقطه را تنظیم می کنم و تا زمانی که موس را در پایین نگه دارم ، برای دسته مماس موقعیتی را تنظیم می کنم ، و سپس وقتی موس را رها کردم ، می توانم نکته دیگری ایجاد کنم. بنابراین کلیک کنید و بکشید تا یک خط منحنی ایجاد کنید. برای پایان دادن به این خط ، یک بار دیگر کلیک کنید و سپس ما نمی خواهیم آن نقطه آخر را ایجاد کنیم ، بنابراین کلیک کنید تا از حالت ایجاد خارج شوید. اکنون دو خط جداگانه داریم. فقط می توانیم آنها را به هم وصل کنیم ، دوباره کلیک راست کنید تا از ابزار خط خارج شوید ، spline hand free را که در یک فیلم قبلی ایجاد کرده ایم انتخاب کنید. به پنل اصلاح بروید ، و ما نیازی نیست که در یک حالت فرعی قرار داشته باشیم ، فقط می خواهیم به هندسه برویم و روی پیوست کلیک کنید و سپس spline دیگر را از هر نظر انتخاب کنید ، و اکنون آن spline یک جسم مستقل نیست. دیگر اکنون بخشی از شی بند بند است. برای خروج از ابزار پیوست کلیک راست کنید و ما می توانیم با هم به این دو خط بپیوندیم. بیایید به نمای چپ نزدیک شویم ، و همچنین در نمای بالا نزدیک تر خواهیم شد.