آموزش مبتدی تری دی مکس 3ds Max New Features Visualizing CFD as a gradient
دانلود رایگان آموزش مبتدی تری دی مکس 3ds Max New Features Visualizing CFD as a gradient با استفاده از برخی ابزارهای جدید مبتنی بر Max Creation Graph ، می توان دینامیک سیالات محاسباتی را روی اشیاء نیز تجسم کرد یا از اشیاء برای برش مقاطع از طریق جریان و غیره استفاده کرد. بنابراین ما می خواهیم برای این منظور هواپیما بسازیم. فقط برای راهاندازی ، قرار است واحدهای نمایشگر خود را تغییر دهم. به شخصی سازی واحدها بروید. آن را بر حسب متر تنظیم کنید. برای ایجاد یک هواپیمای بدوی در این صحنه ، به سراغ صفحه ایجاد می روم و Standard Primitives ، Plane را انتخاب می کنم. کلیک کنید و بکشید تا هواپیما فقط کمی بزرگتر از مدل دفتر موجود ترسیم کند. برای خروج از ابزار کلیک راست کنید. حالا بیایید وارد پنل اصلاح آن شویم. طول و عرض آن هر یک را به پنج متر تنظیم کنید. کمی جزئیات بیشتر به آن بدهید. بیایید بخش های طول و عرض خود را 20 و 20 بسازیم و سپس فقط آنرا مطرح کنیم. آن را به گونه ای قرار دهید که تقریباً در اندازه سر قرار داشته باشد. ما شیء برش خود را ایجاد کرده ایم. قبل از پیوند دادن به داده های CFD ، می خواهیم این داده ها را مرکز دهیم. می خواهم آن را در Scene Explorer و با استفاده از ابزار move انتخاب کنید ، در اینجا در نوع تبدیل در گفتگو ، فقط صفرهای x ، y و z را تایپ کنید. بنابراین ، در حال حاضر داده ها خود را محور قرار داده اند.