آموزش بهینه سازی رندر بازی آنریل انجین Unreal Engine GPU profiling
هنگام ایجاد یک پروژه بازی در Unreal Engine 4، مهم است که عملکرد کلی را کنترل کنید و به طور ایده آل بازخوردی در مورد چگونگی تأمین مالی پروژه های خود مانند GPU خود داشته باشید، بنابراین در مورد اینکه چگونه این پروژه بازی کلی ممکن است زمانی باشد که می آید زمان برای بسته بندی آن را برای پخش بدون در نظر گرفتن پلت فرم ممکن است. بنابراین صفر تا صد بازی سازی Unreal Engine 4 شامل یک GPU Profiler بسیار مفید است. و GPU Profiler را می توان به راحتی با ضربه کلیدی کنترل، تغییر، و کاما دسترسی پیدا کنید. و این یک ویژوالایزر GPU را فراهم می کند که به شما اجازه می دهد تا شروع به حفاری کردن کنید تا ببینید که چطور GPU خود را خوانده و چگونه کارایی کلی را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین ما فقط صحنه را باز میکنیم و شروع میکنیم که ما این زیرمجموعه ها را در اینجا داریم که میتوانیم روی آنها کلیک کنید. و یکی از چیزهایی که ما می خواهیم توجه کنیم این است که این برچسب ها یا رنگ های کوچک نشان دهنده آن هستند. این تأثیر کلی آن در GPU است. بنابراین ما می توانیم وارد عمل شویم و ما واقعا می توانیم روی این زمینه ها را کلیک کنیم. بنابراین اگر ما بر روی این منطقه در اینجا کلیک کنیم، می توانیم ببینیم که این بخش پویا در اینجا وجود دارد، و این نشان می دهد که مدت زمان کلی آن در حال خواندن بر روی GPU است. بنابراین ما می توانیم در اینجا به مناطق بزرگتر برسیم، و می توانیم ببینیم که چراغ ها دارای تاثیرات بالایی هستند که ما می توانیم از ویژوالایزر GPU در اینجا بر اساس ویرایشگر Unreal Engine 4 پیدا کنیم. بنابراین ما می بینیم که چگونه این تاثیر کلی عملکرد ما در بازی ما را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین ما می بینیم که نور تاثیر زیادی دارد. بنابراین اگر ما آن را باز کنیم، روشنایی مستقیم، ما می توانیم به مناطق خاصی دسترسی پیدا کنیم که واقعا سخت به GPU می رسند. ما می بینیم که چراغ های غیر سادۀ ما دارای تاثیر کوچکی هستند، اما هیچ چیز خیلی بد نیست. اما ما واقعا می توانیم ببینیم که چراغ سایه ما دارای بیشترین تأثیر است و این در اینجا نباید غیر منتظره باشد. هرچیزی با سایه، به ویژه برای روشنایی پویا با سایه های پویا، مطمئنا روی GPU تاثیر می گذارد. و بازخوردی که ما دریافت می کنیم خیلی بد نیست. در هر زمانی ما می توانیم با کلیک کردن بر روی این پیکان کوچک به عقب بازگردیم یا ما مطمئنا می توانیم به صفحه اصلی ضربه بزنیم تا بتوانیم به طور کلی قابلیتی از ویژوالایزر GPU را برای نمای کلی صحنه به ما بازگردانیم. و اگر می خواهید چیزی خاص به صحنه را مشاهده کنید، می توانید روی صحنه واقعگرای گرافیک واقعی کلیک کنید، یا ما می توانیم کلیه پایین پایین را کلیک کنیم تا پایه نام متن مبتنی بر متن را برای رسیدن به حوزه های خاصی گسترش دهیم. نمای کلی صحنه این است که شما یک بار بازخورد از همه چیزهایی که بیشترین تأثیر را دارند، به شما نشان می دهد، بنابراین شما به سرعت می توانید تجسم کنید و بر روی آن کلیک کنید. و البته، گسترش آن را به شکستن آن توسط اجزای خاص است که شما می توانید به عناصر صحنه بسیار خاص در اینجا که بزرگترین تاثیر کلی در صحنه خود را شماره گیری کنید. به این ترتیب GPU Visualizer است، و این یک چیز بسیار مفید است که بتواند به چگونگی پرداختن به عناصر خاصی در پورت دیدگاه شما یا در ساختن پروژه بازی خود بپردازد. و این ارزشمند است برای اینکه قبل از اینکه حتی بازی را بسته بندی کنید، می توانید شروع به شماره گیری کنید و سعی کنید مناطق را که ممکن است به طور کلی در GPU به طور کلی شدید باشند، انتخاب کنید.
- آموزش ساخت افکت بوم آنریل انجین Unreal Engine Adding a bloom effect
- آموزش پست پروداکشن آنریل انجین Unreal Engine Post-Process Effects Tone mapping
- آموزش کار با افکت های آنریل انجین آنتی الایزینگ Unreal Engine Post-Process Effects Anti-aliasing
- آموزش نورپردازی آنریل انجین Unreal Engine Look Development Lighting