آموزش پست پروداکشن آنریل انجین Unreal Engine Post-Process Effects Tone mapping

اثرات پس از پردازش در Unreal Engine 4 واقعا صحنه کلی ما را به زندگی تبدیل می کند. این می تواند به نحوی که بیننده ما این بازی را مشاهده می کند، تاثیر می گذارد، چه اینکه با مواد، نورپردازی یا مش های کلی استاتیک یا دارایی های بازی به عنوان آنها باشد. آموزش بازی سازی یونیتی بنابراین، ارائه اثرات پس از پردازش واقعا می تواند نوع کلی از موضوع و یا تجربه بازی را تغییر دهید. و ما قصد داریم نگاهی به چگونگی انجام این کار در چند روش متفاوت در اینجا داشته باشیم. در حال حاضر، یکی از چیزهایی که ما میخواهیم به آن پاسخ دهیم این نوع مفهوم درجه بندی رنگ در بازی است. در حال حاضر، اگر شما هر نوع نورپردازی HDR یا حتی هر نوع نورپردازی جهانی را استفاده می کنید، هر چیزی که بر مبنای روشنایی یک تصویر است. در این صحنه اینجا ما از آن استفاده می کنیم. ما از محیط آسمان برای ایجاد محیط روشنایی پایه استفاده می کنیم. در حال حاضر، چند چیز که ما می توانیم در این صحنه انجام دهیم، اگر ما به منوی Show برسیم و به Post Processing برسیم، در پایین می بینیم که یک Mapper Tone داریم و اگر به پورت View نگاه کنیم ما روی آن کلیک می کنیم، متوجه خواهیم شد که ما آن را به نحوی کاملا متفاوت تحت تاثیر قرار داده ایم. می بینید که روشنایی کمی متفاوت است. ما می بینیم که وقتی ما در حال چرخش هستیم، این نوع از اثرات روشنایی خشن را که در داخل پورت نمایش داده می شوند، می گیریم.
آنچه در اینجا اتفاق می افتد این است که پورت نمایش، نور از مسیری را که از آن می آید، محاسبه می کند، از طریق راه اندازی نور کلی منبع ما و محاسبه آن برای دوربین. بنابراین، در حالیکه ما در اینجا در حال چرخش هستیم، می بینیم که نورپردازی کاملا پویا است و ما واقعا می توانیم برای آن احساس کنیم. اگر به سمت بالا و پایین برود، می بینید که به طور کلی از لحاظ نوع تن تنظیم در پرواز به عنوان بالا و پایین و در اطراف حرکت می کند. به طوری که یک راه جالب برای کار با رنگ به عنوان آن را به ارتباط با نور در داخل صحنه است، اما این همچنین می تواند اثرات مختلف به خصوص برای زمان های مختلف روز است. بنابراین، نقشه برداری لحن قطعا به نوع دیگری از تجربه خواهد بود اگر شما چیزی است که بسیار تاریک است و نور از آن صحنه به دوربین بسیار کمتر است. برای صحنه های بسیار روشن تر، ما حتی می توانیم اثر بیشتری از چیزهایی مانند آنچه که از اینجا به چشم می آید را ببینیم، مثلا جایی که ما آن را از دور دور می بینیم و اگر زوم می کنم و شروع به حرکت به عقب می کنم، از آن تاریکی پایین. بنابراین شما می توانید ببینید که نقشه برداری تن واقعا این نوع مختلف از روشنایی کلی را احساس می کند به صحنه بر اساس روشنایی محیط زیست خود را، به خصوص اگر شما با استفاده از هر چیزی استفاده از نور بالا دامنه پویا.
- آموزش متن آنریل انجین بازی سازی Unreal Engine Matinee
- آموزش انیمیشن سازی نورپردازی بلوپرینت آنریل انجین Unreal Engine 4 Blueprint animation
- آموزش کار با ویرایشگر بلو پرینت آنریل انجین Unreal Engine 4 Blueprint Editor
- آموزش کار با بلو پرینت آنریل انجین بازی سازی معماری Unreal Engine 4 I Blueprints
- آموزش شبیه سازی افکت باد آنریل انجین در معماری Unreal Engine ambient wind
- آموزش ساخت درخت آنریل انجین Unreal Engine Effects Creating foliage
- آموزش کار با سیستم ذرات آنریل انجین برای سازی سازی Unreal Engine particle systems
- آموزش ساخت افکت سیستم ذره ای آنریل انجین Unreal Engine ambient particles fog