ساخت افکت سینمایی آنریل انجین بازی سازی Unreal Engine Creating a cinematic
با استفاده از Matinee در موتور Unreal Engine 4، ما می توانیم برخی از سینماتیک بسیار خیره کننده ایجاد کنیم که واقعا زیبایی ما را نشان می دهد. و این دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید پروژه ی بازی، تجسم شما یا هر چیز دیگری را که می خواهید به نمایش گذاشتن صحنه کلی و زیبایی محیط زیست بپردازید، به نمایش بگذارید. خوب حالا که ما به نقطه ای از یک محیط خوب با برخی از جلوه های زیبا می رسیم، بعضی از نورپردازی ها در اینجا اتفاق می افتد، ما در مورد چگونگی ایجاد گروه های دوربین و چگونگی هدایت آنها یا تعریف نحوه انجام آنها نگاهی خواهیم کرد. در سینما جریان می یابد، نگاهی به پیچیدگی های بیشتری در آن می اندازیم و این دوربین های چندگانه است که مناطق مختلف، zooms و pan ها و انواع مختلف اثرات دوربین را مشخص می کند و چگونه می توان آنها را در یک راننده خوب برای تولید یک واقعا زیبا سینمایی در اینجا من می خواهم یک لحظه در اینجا برای نشان دادن کار Everett. بنابراین Everett Gunther این صحنه زیبا را برای ما جمع کرد. بیایید نگاهی به سینمایی اش بکنیم که او ساخته شده است. بنابراین اگر ما به وب سایت خود دسترسی داشته باشیم می توانیم کار زیبای او را در این قطعه ببینیم. و ما در واقع ویدیو را در اینجا، درست از خارج از Unreal، با این سینمایی ساخته شده است. بنابراین، من فقط این نوع نمایش کامل را ایجاد خواهم کرد. با این وجود برخی از صوتی وجود دارد، من اعتقاد ندارم که این موضوع در این مورد اتفاق خواهد افتاد، اما قطعا می توانید به یوتیوب بروید و این را بررسی کنید. شما می توانید از طریق وب سایت خود و در این پروژه که با آن همکاری می کنید دسترسی پیدا کنید، ما در حال کار با همین ایده از ایجاد چند گروه مختلف دوربین، ایجاد اثرات مختلف برای کار با و واقعا نوع ویترین این صحنه کلی، به نمایش این پروژه از این فضای ساحل ساحلی و همچنین زیبایی Unreal Engine 4. است. ساخت افکت سینمایی آنریل انجین بازی سازی بنابراین این یک رندر زمان واقعی است، به طور مستقیم از Unreal Engine 4، به سادگی با استفاده از ویژگی Cinematics برای نمایش کلی پروژه. من شما را تشویق می کنم که ویدیو نهایی Everett را ببینید. این واقعا خوب است و شما می توانید از طریق وب سایت خود به آن دسترسی پیدا کنید. کار دیگری را نیز بررسی کنید، او چیزهای شگفت انگیزی را انجام داده است. و شما می توانید از این ویدیو کامل با یک موسیقی متن فیلم موسیقی خوب در آنجا، و همچنین. بیایید سوار شویم و نگاهی به چگونگی برخورد با چندین دوربین برای ساختن آن در حال حاضر داشته باشیم و فقط نگاهی سریع به آنچه که در Track Tracker مورد نیاز است را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانیم با هم کنار هم قرار بگیریم و همچنین بتوانیم به خروجی نهایی نگاه کنیم. یا ایجاد این فیلم سینمایی یا فیلم به طور مستقیم از موتور غیر واقعی. و اکنون که ما در Unreal Engine 4 هستیم، می خواهیم نگاهی به نحوه استفاده از این پروژه با استفاده از Matinee بکشیم. بنابراین اگر ما به زبانه Cinematics بروید و روی MatineeActor کلیک کنید، اولین باری است که بالا میآید. بنابراین ما آن را باز خواهیم کرد و خواهید دید، من فقط قصد دارم این برگه را در اینجا بکشم و آن را در بالا بکشم. شما قصد دارید ببینید که ما در واقع یک چارچوب زمانی بزرگ داریم، پس حدود 200 ثانیه از انیمیشن که در این جدول زمانی در اینجا اتفاق می افتد. و این جایی است که اگر ما از Matinee خارج شویم و به منظره ای نگاه کنیم. خوب ما در Matinee مشغول به کار هستیم، اما از ویرایشگر جدول زمانی اینجا و به نمایشگاه نگاه می کنیم، این جایی است که ما می توانیم تمام این کارهای زیبا را ببینیم. ما می توانیم به عقب و جلو حرکت کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. شما می توانید تعداد دوربین هایی که واقعا شروع به گرفتن همه این جلوه های زیبا و متفاوت در سراسر صحنه می کنید را مشاهده کنید. و این همه اتفاق می افتد به سادگی با رشته همه چیز همراه با این ردیابی مدیر. و شما می توانید ببینید این DirectorGroup همه دوربین های مختلف را به ارمغان می آورد و تعریف می شود که چه زمانی یا چگونه همه این دوربین ها بین هر یک از آنها حرکت می کنند. بنابراین ما نتیجه ای را برای خروجی Everett برای این فیلم دیده ایم و آن را به نظر می رسد که پروژه را به نمایش می گذارد. خوب، او واقعا سینمایی نهایی را تولید کرد؟ خوب بعد از گذراندن وقت در اینجا این دوربین ها را با هم ترکیب می کنیم و سینمایی که در اینجا قرار داده ام، کمی متفاوت از Everett است، اما به طور کلی، ایده مشابه دقیق با انواع مختلف جنبش های دوربین که شما خواهید دید در اینجا اتفاق می افتد و تمیز کردن از طریق جدول زمانی و قطعا استفاده از ویرایشگر منحنی تا اینجا قادر به ویرایش هر یک از انیمیشن است که ما ممکن است نیاز به کار با. این جایی است که شما می توانید وارد شوید و شروع به کار با هر "منزوی کردن" منحنی و همچنین کار با انواع مختلف منحنی در اینجا به طوری که شما می توانید قادر به ویرایش کلید های فریم در پرواز به شما کیفیت مختلف از شفافیت انیمیشن یا شفافیت به انتقال دوربین شما وجود دارد
بیایید نگاهی دقیق به چگونگی خروجی یک فیلم نهایی در اینجا داشته باشیم. و قطعا می توانید به یوتیوب بروید و خروجی نهایی اورت را ببینید و به سادگی این کار را با رفتن به آیکون Create Movie ایجاد می کند. قبل از این که روی آن کلیک کنید، باید نشان دهم که یک پنجره ضبط وجود دارد که در آن شما می توانید نمای مشاهده خود را ضبط کنید. بنابراین شما می توانید آنچه را که اتفاق می افتد به صورت زنده در نمای پورت ضبط کنید و به سادگی یک فایل دیگر را از آنجا ایجاد کنید یا اینکه می توانید انجام دهید، چیزی شبیه به ارائه یک خروجی یک فیلم نهایی از چیزی مانند یک ویرایشگر ویدئویی یا حتی یک ترتیب خروجی از یک بسته انیمیشن مانند مایا یا 3ds Max برای آن موضوع. شما می توانید به این نوار فیلم بروید و این در گوشه سمت راست بالای نوار ابزار Matinee یافت می شود. اگر روی آن کلیک کنید، می خواهید پنجره تنظیمات ظاهر شود. در حال حاضر این جایی است که میخواهید دایرکتوری خروجی، فرمت FileName و همچنین نحوه ضبط ویدئو کلی شما را تعریف کنید. بنابراین شما می توانید نرخ فریم را روی این تنظیم کنید و تعریف قطعنامه را تعیین کنید. و مطمئنا می توانید به سفارشی بروید، بسته به تنظیمات سخت افزاری شما نیز وجود دارد. پس بیا برگردیم به تنظیمات ضبط در اینجا. این جایی است که ما می توانیم نوع فشرده سازی را تعریف کنیم، نوع فایل ای که ما از آن استفاده می کنیم، کیفیت خروجی کلی و البته، همانطور که ذکر شد، جایی که می خواهیم آن را ذخیره کنیم. این جایی است که ما فیلم Capture Movie را کلیک می کنیم و در واقع این روند رندر را آغاز می کنیم. حالا من تمام وقت را صرف انجام این روند رندر نمی کنم زیرا ممکن است شروع به گرفتن کمی وقت کند، اما این اساسا چیزی است که شما می توانید دریافت کنید، یک پنجره باز و ویدیوی ضبط شده شما است. بنابراین اجازه دهید فقط از آن خارج شویم، من می خواهم به توقف ضبط در آن ضربه بزنم. و سپس این پنجره را خاموش کنید تا بتوانیم به سادگی ببینیم چه چیزی از آن خارج می شود. و این جایی است که اگر شما به ویدیو یوتیوب بروید، این همان چیزی است که Everett این را برای جمع آوری آن صحنه به تصویر کشیده است و می تواند این کار را به طریقی انجام دهد. بنابراین یک مروری سریع درباره نحوه استفاده از Matinee وجود دارد. بنابراین ایجاد سینماتیک در Unreal Engine 4 یک جریان کاری واقعا قوی و قدرتمند برای تولید سینمایی بازی واقعا خیره کننده است و یا صحنه هایی برای هر هدف برای یک پروژه تجسم طراحی شده است. ما در مورد نحوه استفاده از Matinee با ایجاد سینمایی مبتنی بر دوربین نگاه کردیم، اما شما همچنین می توانید از Matinee برای رایت انیمیشن های دیگر استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می توانید از Matinee برای اجرای بازی استفاده کنید، مثلا، و این چیزی است که دیدگاه بازیکن را به جهات مختلف هدایت می کند. یک مرور کلی از نحوه ایجاد سینمایی خوب برای پروژه فانوس دریایی ما وجود دارد.
- صفر تا صد آموزش ساخت متریال آنریل انجین Unreal Engine 4 Materials
- آموزش اسمبل کردن صحنه آنریل انجین Unreal Engine 4 Level Assembling the scene
- آموزش وارد کردن است به آنریل انجین Unrea Level Assembly Importing final assets into Unreal
- آموزش خروجی گرفتن لول بازی آنریل انجین Level Design Blocking Exporting blocked levels