آموزش متن آنریل انجین بازی سازی  Unreal Engine Matinee

Unreal Engine 4 شامل یک ابزار قدرتمند انیمیشن است که برای ایجاد سینماتیک، پنهان و حتی قادر به استفاده از این مجموعه ابزار برای ایجاد بازی پویا است. این ابزار مجموعه Matinee نامیده می شود. و در زیر نماد Cinematics در بالای نوار ابزار بالا در بالای صفحه نمایش قرار دارد. این جایی است که شما می توانید یک کمی کشیدن پایین را انجام دهید، و می توانید Add Matinee را مشاهده کنید. در حال حاضر، برای بررسی سریع یا توضیحی که در مورد Matinee در جهان Unreal Engine 4 وجود دارد، من فکر کردم که این کار را در حال انجام است، Matinee، ساخت سینمایی که در اینجا اتفاق می افتد نشان می دهد که ما در واقع در حال ساختن آن هستیم. و فقط شما می توانید ببینید که چگونه Matinee کار می کند، آنچه در آن است، قدرت مجموعه ابزار کلی که در Unreal Engine 4 وجود دارد و فقط برخی از اصول آن است. بنابراین، من نمی خواهم به این UI کامل در اینجا، اما اجازه دهید نگاهی به مرور سریع در مورد نحوه کار Matinee و یا چگونه شما می توانید سینماتیک در موتور Unreal Engine 4 ایجاد کنید. بنابراین، Matinee در این اصل ایجاد یک سینمایی یا یک بازیگر ماتینئه. و این جایی است که شما می توانید این بازیگر کوچک جداگانه را ایجاد کنید که ماژول خاص آن است. به این معنا، همانند تمام ماژول های دیگر در موتور Unreal Engine 4، ما در واقع یک رابط کاربر جداگانه دریافت می کنیم که به عنوان بازیگر Matinee نامگذاری شده است. بنابراین به طور پیش فرض، آن را به عنوان Matinee یا بازیگر Matinee نامیده می شود، همانطور که می توانید در این برگه ببینید. در حال حاضر، مانند هر برگه دیگر در Unreal، ما می توانیم به راحتی آن را در صورتی که میخواهیم وارد کنیم. اما اصول کلی این است که ما مجموعه ای از دوربین ها یا گروه های دوربین را ایجاد خواهیم کرد، و سپس می توانیم تعریف کنیم که چگونه این دوربین ها با یک گروه ساده از آهنگ ها کار می کنند.آموزش آنریل انجین Unreal Engine Matinee در این مورد، یک گروه کارگردان. و آنچه در اینجا اتفاق می افتد این است که در اینجا ما اساسا می توانیم در طول جدول زمانی خراشیم، بنابراین ما می توانیم نگاهی سریع و سریع به آنچه در این سینمایی یا این فیلم اتفاق می افتد، بکشیم. و این جایی است که این امر به ما اجازه می دهد سینمایی یا ماجراجویی ما را به نمایش گذاشتن صحنه کلی ما برساند. در حال حاضر، این ایده در پشت Matinee این است که شما می توانید، در Unreal Engine 4 زندگی کنید، با یک سری دوربین کار کنید. شما می توانید دوربین را در داخل رابط کاربر ایجاد کنید. یا می توانید از دوربین های موجود که ساخته شده اند و در صحنه خود قرار می گیرید استفاده کنید. این اجازه می دهد تا شما به سرعت ویرایش و محو شدن یا انتقال بین دو دوربین مختلف برای ایجاد یک صحنه خوب یا یک سینمایی خوب که می تواند درون بازی استفاده شود یا حتی به عنوان یک ویدیو جداگانه صادر شود. بنابراین شما توانایی در اینجا برای تولید یک ویدئو به طور مستقیم از Unreal Engine 4 برای نمایش پروژه خود دارید. در حال حاضر، من اشاره به چیزی دیگری است که نوع روش متفاوت استفاده از این ابزار مجموعه. Matinee فقط به ایجاد سینماتیک ساده یا پیچیده محدود نمی شود. در واقع می تواند به عنوان یک ابزار ساخت بازی مهم استفاده شود. به این ترتیب، اگر شما بخواهید یک بازی را هدایت کنید یا هدایت کنید یا نوعی از این تاثیرات بر روی یک بازیکن در مکان خاصی در طول بازی داشته باشید، Matinee نیز بسیار قدرتمند است. و این اساسا دوربین های شما را در صحنه خود می سازد و به عنوان پیشرفت یا پخش بازیکن، دوربین ها تغییر می کنند و به جایی که می روند، بنابراین، چیزی است که اساسا می دانید، شاید بر اساس یک زمان دنباله ای که در آن می خواهید یک بازیکن را هدایت کنید، این است که Matinee می تواند برای ایجاد نوعی از نوع بازی بر روی ریل استفاده شود. بنابراین، Matinee مجموعه ابزار قدرتمند خود است که شامل ویرایشگر گراف خود نیز هست. و بسیاری از روش های معمول برای کار با این منحنی ها در اینجا وجود دارد. قادر به بستن تنگناهای مختلف، و قادر به افتادن صاف، و یا به سادگی نگه داشتن همه چیز ثابت و یا خطی. راه مجددی که رابط کاربری Matinee به آن کار می کند بسیار شبیه بقیه ماژول های ویرایشگر Unreal است که در آن دنیای خود را دارد اما بسیار آشنا است اگر از راه دیگر آشنا باشید، دیگر ماژول های Unreal Engine 4 شما چگونه با این کار کار می کنیم. بنابراین، این یک مرور سریع از آنچه Matinee است. برای ایجاد سینمایی، صحنه های خنده دار، یا همچنین برای ایجاد یک وضعیت گیم پلی پویا.