صفر تا صد آموزش متریال سازی آنریل انجین Unreal Engine Water material

Unreal Engine 4 دارای یک سیستم اثرات بسیار قوی در داخل آن است و این اثرات در دو قالب متفاوت وجود دارد. ما توانایی ایجاد اثرات اتمسفری جهانی، چیزهایی مانند، مانند مه بخشی که می توانیم در صحنه ی جهانی به کار بریم و همچنین چیزی شبیه سیستم های ذره ی مشخص شده یا محلی. و این از سیستم ذرات بسیار قدرتمند در موتور Unreal بهره می برد و این جایی است که ما می توانیم چیزهایی مانند، دود یا آتش بسازیم. و پس از آن، یک جنبه سوم این است که این توانایی ایجاد شاخه های پویا است. حالا ما صحنه خوبی را در اینجا ایجاد کردیم. ما یک منظره زیبا داریم که برای دارایی های قهرمان ما کار می کند. ما در مورد چگونگی قرار دادن این دارایی های قهرمانانه در این منظره نگاه کردیم. ما برخی از اثرات مادی را بر روی آب ایجاد کرده ایم و می توانید ببینید که ما واقعا از این فضای خالی استفاده کرده ایم. و شما می توانید ببینید که محیط جهانی ما .. ما یک آفتاب خوب و ما این هواپیما آب است که ما در اینجا ساخته شده است. و تمام محیط را پر نمی کند. این مسئله به دلیل اینکه ما قصد استفاده یا شروع به جمع آوری آن را نداریم و واقعا این صحنه را به زندگی در اینجا آورده ایم، مشکلی نیست. در حال حاضر، یکی از چیزهایی که ما می خواهیم نگاه کنیم این است که توانایی ایجاد شاخ و برگ در بالای چشم انداز ما. حالا، با شاخ و برگ، ما می خواهیم دو چیز را با اینها انجام دهیم. ما می خواهیم این اشیا را قرار دهیم تا صحنه های ما را جذب کنیم، اما ما می خواهیم آنها را به گونه ای قرار دهیم تا بتوانیم آنها را کنترل کنیم. کنترل بر مقیاس آنها، احتمالا کنترل تصادفات آنها را کنترل می کند، بلکه یک راه سریع برای قرار دادن آنها است. مطمئنا می توانیم در هر زمان در اینجا بمانیم و اشیای فردی را قرار دهیم. به عنوان مثال، این درختی است که ما در صحنه خود داریم. این فقط یک مشک استاتیک یک درخت قهرمان ساده است و این خوب است، اما برای مدت زمان طولانی، برای مثال، یک صحنه بسیار متراکم با چیزهایی مانند یک جنگل را بپوشانید. خب، Unreal Engine 4 دارای توانایی به سرعت در یک منطقه با شاخساره است و ما قصد داریم نگاهی به نحوه انجام این کار در حال حاضر داشته باشیم. بنابراین آنچه که من میخواهم انجام دهم این است که ما در برگه Foliage هستیم و می توانید ببینید که این یک راه بسیار ساده است. بیایید یک سفر سریع به آنچه که در اینجا اتفاق می افتد برویم. شما می توانید ببینید که ما برای اولین بار، به طور پیش فرض، ابزار رنگ برای شاخ و برگ. و این است که چگونه می خواهید برگ های خود را درون صحنه قرار دهید. شما می توانید چیزهایی مانند اندازه قلم مو و چگالی و نحوه قرار دادن مش در چشم انداز را تنظیم کنید. پایین زیر، ما این تنظیمات Reapply را برای نمونه ها داریم. بنابراین این جایی است که شما می توانید تنظیمات مربوط به جنبه های قهرمان اصلی یا شاخ و برگ های خود را تنظیم کنید و سپس فقط به سادگی وارد شوید و تنظیمات دقیق آن را در بالای نمونه هایی که در آن وجود دارد نیز رنگ کنید. بنابراین، این یک راه بسیار قدرتمند برای کار است. سپس ما برخی از ابزارهای انتخاب پیش فرض را در اینجا قرار داده ایم. فلش انتخاب، لسو، به سادگی وارد و قادر به سرعت گرفتن مناطق یا قطعه است که ما نمی خواهیم به طوری که شاید ما می توانیم آنها را حذف کنید اگر ما به آنها نیاز نیست، و سپس یک سطل رنگ. شما می توانید منطقه ای را با شاخ و برگ با همان سیستم نقاشی سیل کنید، جایی که می توانید با استفاده از درختان یا علفزارها سیلاب کنید. حالا، بیایید به ابزار رنگ برگردیم و زیر پایین می بینیم که قطره چکان در اینجا وجود دارد. ما می توانیم یا کشیدن و رها کنیم یا می توانیم از طریق این منوی کوچک آن را شماره گیری کنیم. بیایید به مرورگر محتوا برویم، پایین زیر پروژه، و بر روی مدل ها کلیک کنید. شما خواهید دید که ما این زیر شاخه از Foliage را داریم، بنابراین اگر ما روی آن کلیک راست کردیم ... دوبار کلیک بر روی آن، متاسفم. ما می خواهیم برخی از شاخ و برگ در این صحنه قرار دهیم.

بیایید نگاهی به چگونگی این تغییر آن بیاندازیم. و ما می بینیم که کمی آن را بهبود می بخشد. اما آنها خیلی کوچک هستند. بنابراین بگذارید این را برای لحظه ای صرف نظر کنیم و نگاهی به دارایی واقعی بدست آوریم. ما چگالی داریم و شعاع داریم، اما ما مقیاس هم داریم. ما گزینه های مختلفی برای پوسته پوسته شدن داریم. ما می توانیم مقیاس آزاد استفاده کنیم یا ما می توانیم تمام مقادیر x، y و zee یا zed را کنترل کنیم، اما من می خواهم این را به عنوان مقیاس یکنواخت کنار بگذارم. حالا، به طور پیشفرض، همانطور که می بینیم اگر در آن جا بکشیم، بسیار کوچک است. بنابراین اجازه دهید ما حداقلی را فقط با شماره گیری در چیزی شاید به اندازه، و پس از آن شاید ما حداقل تا تقریبا نیمی از آن است. ما قصد داریم متوجه شویم - آه، اکنون خیلی بزرگ است. بنابراین این یک مشکل نیست ما CONTROL + zee یا CONTROL + zed را برای خنثی کردن می بریم، و ما اینجا می رویم و شاید فقط در چیزی که ممکن است کمی بیشتر به آنچه که ما می خواهیم با آن کار کنیم، شماره گیری کنیم. بنابراین شاید چیزی شبیه حداقل 1.5 و حداکثر آن فقط در حدود سه باشد. این به نظر کمی بهتر است در حقیقت، من می خواهم به زوم کردن بپردازم تا ببینم چطور می بینم. من آن را دوست دارم اما فکر میکنم ممکن است کمی بزرگ باشد. من قصد دارم آن را به حدود 2.8 قرار داده و حداقل آن را حداقل 1.2 را ترک خواهیم کرد. و شاید ما بخواهیم اندازه قلموی خود را کمی کوچکتر کنیم، فقط به این ترتیب ما کنترل بیشتری نسبت به جایی که این اشیا را قرار می دهیم کنترل می کنیم. این باید خوب باشد، اندازه آن است. یکی از چیزهایی که در اینجا وجود دارد، روشی را که قرار است در نظر بگیرم دوست دارم اما می خواهم تراکم کلی آن را افزایش دهم. بنابراین، شاید ما این کار را کمی انجام دهیم، اندازه قلم مو را کمی کوچکتر کنیم، و فقط به برخی از این مناطق در اینجا برویم و در جای کمی چمنزار قرار دهیم. و این خوب است این شروع به ایجاد منطقه کلی در آن وجود دارد. و البته ما می توانیم اندازه قلموی خود را کمی بزرگتر کنیم و شروع به جابجایی بعضی از گیاهان را در سرتاسر پروژهای گوناگون در اینجا و اطراف آن کنیم. بنابراین من نمی خواهم بیش از حد دیوانه شوم که چگونه با این گیاهان کار می کنیم. همان رویکرد را می توان به همه اینها اعمال کرد. بنابراین ما واقعا می توانیم از این استفاده کنیم تا صحنه ی ما را جمع و جور کنیم. من می خواهم به شما یک چیز دیگر را نشان دهم که واقعا جالب است. من آن را قبل از آن ذکر کردم.

ما می خواهیم چشم انداز ما را با برخی از درختان پر کنیم. اما ما همچنین باید در منطقه قهرمان اصلی چیزی کم کنیم. بیایید در این منطقه قهرمان اصلی کار کنیم، اینجا. بنابراین من قصد دارم در واقع فقط کلیک کنید. اگر من می خواهم در حال حاضر با این محیط ارتباط برقرار کنم نمی توانم. من در حالت چیدمان هستم بنابراین بیایید از حالت Foliage برای یک ثانیه در اینجا بیرون برویم. بر روی چیزی مانند شاید سنگ در منطقه قهرمان اصلی کلیک کنید و فقط F را فشار دهید تا آن را بسازید. و من فقط از آن استفاده می کنم تا به این فضا بروم، به طوری که هر زمان می توانم این منطقه را با برخی از گیاهان در این منطقه کار کنم. بیایید به حالت Foliage ما برگردیم و فقط روی آن کلیک راست کرده ایم. بنابراین اکنون، در زیر مدل، Foliage، ما می بینیم که ما یک دسته از گیاهان مختلف داریم و حتی درختان داریم. بیایید با قرار دادن برخی از گیاهان دارویی شروع کنیم. بنابراین، اجازه دهید چیزی شبیه این grass_2 بگیریم. کشیدن و رها کردن آن را به منطقه. هنگامی که ما چیزی در این منطقه چمن دار داشته ایم، در نمای دیدی متوجه خواهید شد که این پالس، آبی یا کروی خاموش است. این نشان دهنده اندازه قلم مو شماست و همچنین چگالی جایی که شما قرار است اشیاء خود را در اینجا قرار دهید. بنابراین، ما می خواهیم این شاخ و برگ را رنگ کنیم. حالا باید توجه داشته باشیم، قبل از اینکه ما شروع به شماره گیری در هر تنظیماتی کنیم، نقاشی ورق و یا نقاشی هر نوع هندسی در قسمت دیگری از هندسه، کمی از چیزی آزمایشی است که شما آن را قرار دهید. و منظور من این است که شانس اولین بار است که شما آن را قرار داده، آن را نمی خواهد دقیق مقیاس و یا جهت گیری، به عنوان مثال، به عنوان آنچه که شما ممکن است آن را می خواهم. بنابراين واقعا سعي مي كنيد نوع تستي را انجام دهيد. در حال حاضر این جایی است که احتمالا آن را نقاشی میکنید و از لغو استفاده میکنید و به عقب برگردید و همه چیز را جمع کنید و نقاشی کنید. این فقط بخشی از روند است، بنابراین فقط به شما یک سر و صدا در آن است. شما هرگز نخواهید توانست چیزی را که درست از خفاش است، بدست آورید، اما شما واقعا می توانید آن را دقیقا همان چیزی که میخواهید در اختیار شما قرار دهید. با این گفتن، اگر ما تنظیمات پیش فرض را در اینجا بر روی این چمن انجام دهیم، و من روی دکمه سمت چپ کلیک کرده و شروع به پخش صحنه می کنم، می بینم چیزی اتفاق می افتد، اما خیلی زیاد نیست. در حقیقت، آنها خیلی کوچک هستند و بیش از حد فاصله دارند. بنابراین بگذارید تنظیم کنیم چگونه می خواهیم این کار را انجام دهیم. خوب، در اینجا بر روی قلم مو، ما این چگالی رنگ به طور کلی. این یک ارزش جهانی است که برای قلم مو خارج از دارایی واقعی که ما استفاده می کنیم اعمال می شود و ما در تنظیمات این نیز نگاه خواهیم کرد. این تراکم خود را دارد.من این مجموعه را به چشم انداز، جایی که می خواهم شاخ و برگ قرار داده شود. خوب، چیز جالبی در مورد این که در Unreal Engine 4 کار می کند این است که شما می توانید این را به عنوان یک روش سریع برای پر کردن یک صحنه با هر نوع هندسه استفاده کنید. این فقط یک چمن یا یک درخت نیست. این می تواند چیزی باشد ... هر چیزی واقعا. و ما همچنین می توانیم آن را روی شبکه های استاتیک تاثیر بگذاریم. بنابراین اگر روی آن کلیک کنم، فقط برای نشان دادن ... فقط برای نشان دادن اینجا. ما در واقع می توانیم بالای بالای آن ماشین یا حتی در کنار سنگ زندگی کنیم. و حتی می توانیم فانوس دریایی را نیز بالا ببریم. و این واقعا جالب است زیرا این اجازه می دهد تا ما از خطوط هندسه ما پیروی کنیم. بنابراین اگر شما در مورد استفاده از این به منظور قرار دادن اشیاء دیگر در زمینه یک دارایی، یک مدل یا حتی شخصیت فکر کنید، این یک راه بسیار خوبی برای کار با این ابزار Foliage است. بنابراین ما برخی از گیاهان دارویی را قرار داده ایم. بگذارید در اینجا برخی از درختان را در کنار پس زمینه قرار دهیم. بنابراین من قصد ندارم این مشستی را خاموش کنم؛ چرا که ما نمی خواهیم درختان را در فانوس دریایی یا هر چیز دیگری قرار دهیم. ما آن را فقط در چشم انداز می خواهیم. بنابراین من فقط می خواهم از دکمه سمت راست ماوس S استفاده کنم، و من قصد دارم به استفاده از ALT فقط به نوع قاب این تا کمی. شاید ما می خواهیم کمی بیشتر بیاییم ... این خوب است. و آنچه که اکنون می خواهم انجام دهم، برخی از درختان است. بنابراین ما فقط این را کمی باز خواهیم کرد. و ما از این درخت_2 استفاده خواهیم کرد. این یک دارایی قهرمان است، و ما فقط آن را کشیدن، رها کردن آن. و اکنون متوجه خواهید شد اگر بر روی آن درخت کلیک کنید، آن تنظیمات خاص خود را دارد. بنابراین، این تفاوت از این تنظیمات در اینجا و البته در مقیاس های مختلف به هر حال، بنابراین ما قصد داریم به بازی با اندازه کلی در آن است. بیایید قلموی ما را روی پشتی کمی بزرگتر کنیم. در حقیقت، اجازه دهید آن را خیلی بزرگتر کنیم. ما می خواهیم بتوانیم این منطقه را پر کنیم. و دوباره، گفتم، این یک نوع آزمایشی است. ما میخواهیم همانطور که برویم، تلاش کنیم و لغو کنیم. به همین دلیل دو چیز از ما می خواهیم که به خصوص درختان تغییر کند. بگذارید دکمه سمت چپ ماوس را بکشید. اکنون می توانم به شما بگویم که درختان بسیار کوچک و بسیار متراکم هستند، بنابراین کنترل کردن + zee یا CONTROL + zed را برای خنثی کردن بچرخانید، و اجازه دهید که نحوه کار با آن را تغییر دهیم. بنابراین دو چیز وجود دارد که ما می توانیم برای اولین بار در اینجا انجام دهیم. اول از همه، چگالی رنگ را برای چیزهایی که برای این بچه ها بسیار کوچکتر است پایین بیاوریم. شاید چیزی حدود 0.1 باشد. شما می توانید ببینید که آن را شکستن. ساختن آن کمی پراکنده تر است. خوبه. اما درختان ما کوچک هستند. ما قطعا به آنها نیاز داریم بزرگتر. بنابراین اجازه دهید حداکثر تا چیزی حدودا هفت و حداکثر تا شاید حدود چهار تا چهار و یا پنج در آنجا وجود داشته باشد.

و سپس دوباره، بیایید وارد شوید، و اکنون می توانید ببینید که درختان ما خیلی بهتر هستند. خیلی بزرگتر، اما دوباره بسیار متراکم است. این جایی است که ما قصد داریم واقعا شعاع را تنظیم کنیم که فاصله بین قرار دادن این درخت ها و تراکم این درخت واقعی در اینجا نیز است. من می خواهم شما این چگالی را تا حدود 20 بکشید. و شعاع یا فاصله بین این درخت ها را افزایش دهید. بنابراین اکنون اگر ما وارد و آنها را بگذاریم، متوجه خواهیم شد که ما شروع به گرفتن کمی کمتری می کنیم. من می خواهم آن را پایین تر حتی بیشتر. کمی بر روی آن شعاع بکشید. در حال حاضر شروع به نگاه بسیار خوبی است. کمی بیش از حد متراکم است، بنابراین من قصد کاهش تراکم قلم مو را دارم. ارزش جهانی آن. و این کمی بهتر است اما، چیزی در اینجا اتفاق می افتد. شما متوجه خواهید شد که من این درختان را قرار می دهم، به زاویه ای که آنها در حال رفتن هستند نگاه کنید. این به این دلیل است که، به طور پیش فرض، این کار را انجام می دهد. این تنظیم برای رنگ کردن یا هماهنگ کردن با عادی است و در زیر برگه قرار دادن هر یک از این داراییهای کوچک قرار دارد. من قصد دارم این کار را بکنم و اگر می خواهیم در سراسر چشم انداز بکشیم، تفاوت هایی را که می بینیم، می بینیم.

ما درختان را مستقیما برش می دهیم. خیلی واقعی تر است. من خوشحال هستم که اینها در حال حاضر در اینجا قرار دارند، اما من قطعا خواهان شکاف کمی هستم. بنابراین من قصد دارم این چگالی رنگ را به چیزی مانند 06.06 برسانم و این شعاع، ما می توانیم آن را کمی بیشتر. ما فقط اطمینان حاصل خواهیم کرد که در اینجا درختان و در اطراف آن قرار می دهیم. فقط کمی بیرون بیایید و قصد دارم این درختان را از اینجا برگردانم. در حال حاضر، ما واقعا نمی بینیم پشت به طور مستقیم مرده، اما ما می رویم آن را از منظر دیدگاه ما در اینجا ببینید. بنابراین من با استفاده از W، دکمه راست را فقط به نوع قاب پشت و ما از ALT برای چرخش استفاده کنید. و این واقعا شروع به هم زدن با هم به سادگی در حال حاضر. اما من می خواهم این درختان را با چیزی کمی متفاوت بسازیم. بیایید این tree_3 را اعمال کنیم این یک درخت بسیار کوچک، بسیار بلند و متفاوت است. شاید ما بخواهیم ارتفاعمان را در اینجا کمی متفاوت کنیم. شاید چیزی در محدوده هشتم باشد. شاید کمتر از 5.5 باشد. مطمئنا احتمالا می خواهیم این تراکم به حدود 20 برسد و اگر به درستی در این مورد به درستی یادآوری کنم، این فاصله حدود 1.8 بود. بگذارید آن را در دو و اطمینان حاصل کنید که ما از آن درخت استفاده می کنیم و پس از آن فقط وارد شوید و آن را بکشید. یکی از چیزهایی که ما باید تنظیم کنیم، این است که برای هر دارایی در اینجا تنظیم شده است، همگام سازی با Normal را غیرفعال کنید. و سپس در اینجا وارد این درختان می شوید. و شما خواهید دید که خوب است. این مقیاس کلی اندازه این درختان را از بین می برد. به طوری که به دنبال عالی است. ما به بررسی اینکه چگونه می توانیم صحنه خود را با شاخ و برگ های خود به سرعت پرورش دهیم، نگاهی انداختیم و همچنین ما نگاهی به چگونگی هماهنگی آن با سطح طبیعی دادیم یا نه، چطور می توانیم در تراکم شماره گیری کنیم و چقدر کم است می خواهم آن جنگل یا آن گیاهان باشد. در حال حاضر ما می خواهیم نگاهی به نحوه برخورد واقعی برخی از اثرات این شاخ و برگ در اینجا داشته باشیم. بنابراین، ابزار Foliage در ویرایشگر Unreal 4 بسیار قدرتمند است و مطمئنا یک راه بسیار خوبی برای زنده ماندن در صحنه شما است.