آموزش تکنیک های آنریل انجین Unreal Engine Advanced manipulation techniques
توانایی قرار دادن و دستکاری بازیگران در داخل موتور Unreal 4، در اینجا دو منطقه اصلی وجود دارد و این از نوع این نوع مرورگر است یا با کلیک راست در داخل Port View و رفتن به بازیگر محل ما جایی که ما در واقع می توانیم از یک منو در اینجا انتخاب کنیم و قادر به قرار دادن در بازیگران ما.حالا که ما در موتور Unreal Engine 4 می دانیم، بازیگران هر چیزی هستند که می توانم با آنها ارتباط برقرار کنم یا در پورت نمایش قابل مشاهده است.
آموزش فارسی نرم افزار آنریل انجین : سطح مبتدی و مقدماتی Unreal Engine
بنابراین در این مورد در اینجا، ما این برنامه پخش پیش فرض را داریم. من فقط می خواهم آن را خاموش کنم و فقط یک یادداشت در اینجا در حال حاضر من کره آسمان انتخاب شده است،اگر من چیزی انتخاب کرده ام من نمی خواهم انتخاب کنم و من می خواهم به سرعت همه چیز را انتخاب نشده است. به کلید میانبر ESC ضربه بزنید و فقط همه چیز را انتخاب کنید برای شما به طوری که شما آزاد هستید از هر چیزی که ممکن است انتخاب شود حالا ما می خواهیم بتوانیم نگاه کنیم برخی از تکنیک های پیشرفته برای چگونگی دستکاری سریع یا صحنه را با بعضی از بازیگران بپوشانید. بنابراین در این مورد، من قصد دارم از استفاده کنید برخی از ابتدایی کمی اولیه. من قصد دارم به سمت چپ کلیک کنید و به پورت نمایش من بکشید این مکعب من قصد دارم به مطبوعات W، آیکون ترجمه من را در اینجا دسترسی داشته باشید و قادر به حرکت در اطراف آن هستید و بیایید چندین اشیا دیگر را در اینجا بگیریم. در واقع ممکن است
این مقیاس را از بین ببریم. ما این را کمی کوتاه تر می کنیم و ما فقط می خواهیم که یکی از آن ها را ترک کنیم وجود دارد در یک فضا برای یک لحظه، زیرا ما به دنبال آن هستیم چیزی در اینجا در یک لحظه در مورد آنچه می توانیم با آن انجام دهیم. حالا اگر من این کره را بگیرم، و من این را به پورت نمایش اینجا بکشم ما آن را در فضا نیز قرار می دهیم. حالا اگر بخواهم توانایی داشته باشم، دو چیز وجود دارد همه چیز را با دقت انجام دهید که همه چیز با هم لمس می شود اما تقاطع نکنید و در فضا پرواز نکنید که به وضوح برای یک بازی مشکل ساز است شما می توانید ببینید که این سایه ها اینجا هستند اما این شی در سطح کف نیست. این خوب نیست ما می خواهیم آن را به طور واقعی به هواپیما کف بکشیم. خوب یک راه زننده وجود دارد که می توانم انجام دهم من می توانستم در اینجا وارد شوم، می توانستم کلید f را برای فهمیدن آن، و من می توانم از کلید w من برای استفاده از ابزار فراملی استفاده کنم و من فقط می توانستم در آنجا بمانم و سعی کنید خط را با چشم، و این ممکن است به اندازه کافی خوب باشد اما سریع تر راه دقیق تر با هر شی در اینجا در هر زمان در داخل Unreal در حالیکه ما بازیگران را قرار می دهیم و دستکاری می کنیم این است که می توانم کلید Hot End را استفاده کنم بنابراین اگر من فقط به پایان برسد در حال حاضر، آن را ضربه محکم و ناگهانی آن و آن را به پایین به طبقه پایین بکشید. همان چیزی که در این کره وجود دارد، بنابراین من می توانم آن را پایین بیاورم. چیز جالبی در مورد این است که آن را فقط به کف گیر نیست بیایید این کره درست کنیم تا بالا ببریم و بیایید آن را در اینجا به شیء ما برسانیم یا درست در بالای شیء مکعب ما. بنابراین اگر من این مکعب یا این کره را بردارم، راست بالای مکعب اینجا شما می توانید ببینید که اگر من ضربه پایان در حال حاضر، آن را به سمت پایین آن هدف می اندازیم. بنابراین همه چیز قابل کشتن است، همه چیز با یکدیگر ارتباط برقرار می کند، و اگر من ضربه End آن را بر روی نزدیک ترین شیء قرار می دهیم. این در واقع یک کلید میانبر بسیار مفید است اگر شما در مورد آن فکر می کنید برای قرار دادن و دستکاری اشیاء در یک صحنه. من می دانم که سایه های من خوب هستند
من می دانم که نمی خواهم هر جایی از اشیا را بگیرم و من قصد دارم یک قرار دادن تمیز داشته باشم از آن اشیاء نیز هست. اکنون به برخی از راه های دیگر نگاه کنید که ما می توانیم این بازیگران را دستکاری کنیم برای کار با آنها در این صحنه. خوب من کافر ساده دارم من یک مکعب ساده دارم، اجازه دهید کمی مخروط بگیریم و همچنین اینجا را در Port View قرار دهید. ما آن را بکشیم و من فقط کلید Hot End را فشار می دهم فقط به آن ضربه محکم و ناگهانی آن را به کف. در حال حاضر چند چیز، اگر من در اینجا کار می کنم و در هر زمانی می خواهم قادر به حرکت این باشم در یک منطقه خاص یا گروهی از افزایش، من می توانم این کار را با استفاده از ضربه زدن انجام دهم. در حال حاضر اینجا در سمت راست بالا می بینیم که ما توانایی دسترسی به آن را داریم گزینه های مختلف ضربه زدن در اینجا. من قصد دارم از Snapping به Grid استفاده کنم بنابراین اگر من فقط بر روی این کلیک کنید، من می توانم ببینم که من این را روشن کرده ام توسط آن برجسته به نارنجی. فقط همان راه ترجمه عمل فرمول فعال مدولار است برای دستکاری بازیگر من در حال حاضر. آنچه که در اینجا اتفاق می افتد این است که خرج کردن در افزایش 10 واحد، بر اساس شبکه، اگر من می خواهم آن را کمی بیشتر شاید من می توانم آن را به چیزی شبیه 100، و شما خواهید دید که شبکه من برای من به روز شده است و وقتی که من می کشم که ما در حال حاضر خرج کردن در یک فضای بسیار بزرگتر. بنابراین این جایی است که شما واقعا خوب می شوید ترجمه دقیق افزایشی یک شی. به همین ترتیب همان چیزی است که برای چرخش وجود دارد اگر من به چرخش من اینجا می آیم و من این را روی این کلیک می کنم من می توانم این را به مقادیر چرخشی افزوده کنم. بنابراین هر زمان می توانم آن را به چیزی تغییر دهم به عنوان مثال شاید برای 30 ° کلید E را فشار داده و به مقدار چرخشی من وارد شوید و من اکنون این را به افزایش 30 درجه می رسانم و ویجت در حال مشاهده به روز رسانی زنده در Port View است وجود دارد توسط 30 درجه افزایش به من بگویید تا چه حد من واقعا آن را در اطراف چرخانده ام. پس بگذارید آن را در 90 درجه نگه داریم. در هر زمان می توانم بطور طبیعی وارد شوم و فقط به سرعت آنها را خاموش کنید یا آنها را روشن کنید اگر میخواهم این کار را انجام دهم. اکنون با مقیاس ما دقیقا یکسان است، من می توانم مقیاس بندی من را روشن کنم
و من می توانم چطور می خواهم آن را به ضربه محکم و ناگهانی روشن کنم. حالا وقتی که من این کار را انجام می دهم به ارزش شبکه نگاه می کنم بنابراین در اینجا یک مقیاس یکنواخت خوب دریافت میکنم با گرفتن مرکز آن آیکون و من در حال افزایش این در افزایش است از .25 بر اساس ارزش ضربه محکم و ناگهانی شبکه. اکنون اجازه دهید فقط ضربه بزنیم و ضربه محکم و ناگهانی که پایین، و پس از آن ما فقط می توانیم به یک زن و شوهر دیگر در اینجا نگاه کنیم. اگر ما در حال کار با صحنه ای هستیم که یک محیط بزرگ است، از دوربین های سریع حرکت می کند و این چیزی است که شما می توانید خیلی زود سمت راست زوم کنید، من می توانم زوم کن، من می توانم دستکاری کنم یا واقعا واقعا به راحتی تبدیل می شود اما اگر من با چیزی کار می کنم جایی که من نزدیک هستم و خیلی حساس هستم شما می دانید، اگر می خواهم پیگیری یا پانورامانی کنم، ممکن است دوربین خیلی سریع کار کند. چیز خوب در Port View اینجا در موتور Unreal 4 این راه برای قرار دادن بازیگرها و دستکاری بازیگران است با سرعت دوربین خود در اینجا. پس مهم است وقتی که با آن کار می کنید قرار دادن اشیاء و دستکاری آنها، سرعت دوربین ممکن است خیلی حساس باشد. بنابراین ما این سرعت دوربین را داریم و این واقعا حساسیت است به نحوی که شما در Port Port مرور می کنید با اشیاء شما بنابراین من شاید می توانم آن را پایین بیاورم بنابراین در حال حاضر من در واقع در حال حرکت در چیزی است شاید کمی آرام تر باشد و چیزی که ممکن است کمی تحت کنترل باشد، و من می توانم این را به چیزهای واقعا سریع در اینجا تغییر دهم. به خصوص برای صحنه های بزرگ شما می خواهی آن را مانند آن حرکت کنی اما برای صحنه های کوچکتر مثل این چیزی شبیه به 2 خواهد بود فقط خوب است. بنابراین ما نگاهی به نحوه قرار دادن بازیگران کردیم و یک بازیگر چیزی است که ما با آن میتوانیم ارتباط برقرار کنیم یا در پورت نمایش ما قابل مشاهده است و ما نگاهی به چگونگی دستکاری آنها کردیم با برخی از تکنیک های پیشرفته در اینجا در چگونگی دست یابی به تواناییهای دستکاری ما اینجا در ترجمه، چرخاندن و مقیاس است.