دانلود آموزش فارسی صفر تا صد آنریل انجین نرم افزار بازی سازی

هنگامی که در Unreal کار می کنید، اولین گام در ساخت یک بازی برای ایجاد یک پروژه جدید است. ایجاد یک پروژه جدید ضروری است برای سازماندهی و تعریف دارایی ها خاص برای پروژه شما. آن را به عنوان ایجاد یک ساختار دایرکتوری ساده فکر کنید. این بسیار شبیه راه کار شماست در بسته های دیگر مانند مایا یا 3ds Max که در آن شما یک دایرکتوری پروژه دارید یا ساختار پروژه شما دارایی های خود را ذخیره می کنید و می توانید آنها را ارجاع دهید یا آنها را به عنوان کار می کنید. بنابراین در داخل غیر واقعی اولین چیزی که ما می خواهیم انجام دهیم با محتوای ما در اینجا، اگر ما Unreal Engine 4.10 را راه اندازی کنیم در زمان این دوره ساخته شده است، این نسخه ای است که در حال اجرا هستم.

دانلود پراب سه بعدی یونیتی 3d Props


شما خواهید دید که این زبانه پروژه ها
اگر آنها را در آنجا داشته باشید،
شما می توانید این پروژه را راه اندازی کنید
اما اگر شما به برگه پروژه جدید،
آن را به شما می دهد چند گزینه در اینجا
و این چندین گزینه عالی و بسیار قدرتمند است
برای شروع شما
بیایید یک نگاه سریع به این که چگونه این کار را انجام دهید.
بنابراین اولین چیزی که باید توجه داشته باشید
این است که آن را به دو زبانه مختلف تقسیم شده است طرح و C ++
تفاوت بین دو این است که C ++ به شما می دهد
مثال های پایه هسته ای برای شروع
با کد برنامه نویسی پایه. اکنون گزینه Blueprint برای شما فراهم شده است
نقطه شروع عالی برای پروژه شما
بسته به آنچه شما می خواهید انجام دهید
در نوع غیر محور مرکزی. در حال حاضر، در هر زمان، هر کدام از اینها
می تواند تبدیل به بیشتر برنامه نویسی شود
یا کمتر از یک برنامه نویسی اما اینها نقطه شروع خوبی برای کار با هستند.
پس با گزینه های Blueprint اینجا شما می توانید ببینید که پایین در پایین در اینجا در گوشه ما به عنوان مثال یک نسخه پیشرفته خودرو داریم
یا یک نوع وسیله نقلیه اصلی پروژه. شما می توانید ببینید که ما انواع مختلفی داریم
از پروژه های بازی که ممکن است کسی بخواهد به طور خاص با شروع
و این به شما می دهد نقطه شروع.این به شما می دهد تنظیمات قالب مورد نیاز است
برای چیزی به عنوان مثال دیدگاه شخص ثالث با دوربین مورد نیاز،
تمرکز مورد نیاز است و تنظیم همه چیز برای شروع یک پروژه
00:01:59 مانند آن و این بسیار قدرتمند و صرفه جویی در زمان است
00:02:02 به طریقی که تمامی اجزای اساسی وجود دارد
00:02:05 برای اینکه بتوانید چیزی را ایجاد کنید
00:02:06 مانند یک نسخه 3D پیمایش جانبی بازی
00:02:10 یا حتی یک بازی پازل فرمت.
00:02:12 همانطور که می بینید پروازی وجود دارد
00:02:13 و البته دیدگاه کلاسیک اول شخص
00:02:16 در اینجا نیز.
00:02:18 اکنون برای اهداف پروژه ما،
00:02:20 ما قصد داریم با یک پروژه خالی شروع کنیم
00:02:22 و دلیل اینکه ما قصد داریم این کار را انجام دهیم
00:02:23 این همان چیزی است که ما می خواهیم ساخت کنیم
00:02:25 یک محیط کاملا متفاوت
00:02:27 و صحنه در آنجا به هر حال.
00:02:29 قبل از اینکه ما این کار را انجام دهیم،
00:02:30 ما می خواهیم نگاهی پایین به پایین در این تنظیمات.
00:02:33 در حال حاضر این یکی از اولین اینجا است، دسکتاپ کنسول،
00:02:36 این کلاس کلی سخت افزار است
00:02:38 که برای هدف ما هدف قرار می دهیم.
00:02:41 اگر روی آن کلیک کنیم
00:02:42 شما می توانید این گزینه دیگر را ببینید
00:02:43 موبایل یا قرص است
00:02:45 این مهم است زیرا
00:02:47 این جایی است که شما می توانید به چیزهایی مانند کیفیت دست پیدا کنید
00:02:50 عملکرد، پخش
00:02:52 و البته تفاوت بزرگی بین آنها وجود دارد
00:02:55 دسکتاپ و کنسول
00:02:56 و دستگاه های تلفن همراه می توانند در حال حاضر اداره شوند.
00:03:00 به طور پیش فرض در اینجا حداکثر کیفیت است
00:03:02 و همچنین باید تنظیم شود
00:03:05 با محتوای شروع کننده.
00:03:06 اگر شما پایه ای در Content Real Stator نمی خواهیدشما به سادگی می توانید محتوای بدون استارت را انتخاب کنید.
00:03:13 بنابراین برای موردی که ما در اینجا داریم،
00:03:16 ما قصد داریم پیش فرض ها را ترک کنیم.
00:03:17 ما می خواهیم آن یک پروژه کنسول دسکتاپ باشد
00:03:20 با حداکثر کیفیت
00:03:21 و به سادگی محتوای استارتر نیز موجود است.
00:03:25 حالا شما می خواهید یک مکان را انتخاب کنید
00:03:27 برای جایی که پروژه شما ذخیره می شود
00:03:29 و نام پروژه را بدهد.
00:03:31 بنابراین برای ایجاد یک پروژه با نام تجاری جدید اینجا،
00:03:34 ما می خواهیم این پروژه را بدهیم
00:03:35 به طور خاص یک نام
00:03:37 در حال حاضر ما اگر شما به فایل ها دسترسی داشته باشید
00:03:41 در این دوره،
00:03:42 ما یک پروژه در اینجا به نام ساحل داریم
00:03:44 و این فایل شما می خواهید
00:03:46 قادر به استفاده از
00:03:47 برای دسترسی به آنچه ما می خواهیم بتوانیم در اینجا ایجاد کنیم.
00:03:50 اگر شما نمی خواهید و می خواهید ایجاد کنید
00:03:51 پروژه خودت اینجا،
00:03:52 به سادگی به این پروژه هر نوع نامی بدهید
00:03:54 و ضربه ایجاد پروژه.
00:03:56 آنچه اتفاق می افتد وجود دارد
00:03:57 هنگامی که ما پروژه را ایجاد می کنیم،
00:03:58 من قصد دارم جلو برویم و این کار را انجام دهم
00:04:00 به طور پیش فرض در پروژه من گذاشتی
00:04:02 و ما قصد داریم این صحنه خالی را خالی بگذاریم
00:04:05 اما ما در اینجا نیز خواهیم بود
00:04:07 پیش فرض ها در دارایی های واقعی
00:04:09 استارترهایی که ما انتخاب کرده ایم
00:04:12 با راه اندازی
00:04:13 این ها دارایی های پیش فرض هستند،
00:04:15 این صندلیها، یک میز
00:04:16 و یک ساختار مجسمه کوچک
00:04:18 که قابل نمایش بر روی آن جدول نیز هست
00:04:22 و سپس شما می توانید ببینید که ما نیز داشته باشد
00:04:24 یک طبقه ساده پایین پایین.
00:04:27 حالا که من در اطراف استفاده از کلید های گرم من در اینجا حرکت می کنم،
00:04:30 من در حال حاضر با استفاده از Maya centric هستم
00:04:33 من مجسمه را کلیک کرده ام و کلید F را برای فهم آن در F
00:04:36 و من از دکمه سمت چپ آلت به سمت مدار استفاده می کنم
00:04:39 یا در اطراف آن مجسمه سازی کوچک بکشید
00:04:42 در حال حاضر متمرکز شده یا در قاب قرار گرفته است
00:04:45 حالا اصول این پروژه جدید که ما شروع کرده ایم
00:04:49 این است که این یک پروژه خالی جدید است
00:04:51 پس بدان معنی است که شروع بسیار ساده است.
00:04:54 محتوای استارت در اینجا موجود است
00:04:56 زیرا ما این را انتخاب کرده ایم.
00:04:58 این می خواهد مواد پایه را وارد کند،
00:05:00 هر نوع تنظیمات پایه ای که ما ممکن است بخواهیم،
00:05:04 بافت های پایه که با Unreal می آیند
00:05:06 و همچنین این مدل های ساده
00:05:09 برای اینکه بتوانید با هم شروع کنید.
00:05:11 در حال حاضر در هر زمان
00:05:12 صرف نظر از محتوای محتوا در مرورگر محتوا،
تمام اجزای رابط کاربری متفاوت در دسترس هستند. و این جایی است که می توانید شروع کنید به عنوان مثال، چراغ ها و یا اشکال اساسی، مکعب ها، حوزه ها برای مثال یا قادر به استفاده از برس هندسه باشید برای ساخت یک صحنه یا یک سطح. اکنون برای شروع یک پروژه با نام تجاری جدید مانند این، ما یک پروژه داریم و می خواهیم صحنه ای ایجاد کنیم یا یک سطح برای آن ماده همانطور که در Unreal Engine اشاره شده است و ما می خواهیم بتوانیم آن سطح را نجات دهیم. پس یک بار یک سطح کاملا جدید ایجاد میکنیم ما میخواهیم آن را ذخیره کنیم به طور خاص به آن پروژه. در حال حاضر به معنای پروژه ما که من می خواهم اینجا را باز کنم من قصد دارم به بخش پروژه برویم در زیر فایل و من قصد دارم پروژه را باز کنم. من قصد دارم تا صحنه ساحل ما را باز کنیم. آن را به این حق را به Unreal Engine 4 Editor و ما می بینیم که صحنه ساحل ما اینجا است اکنون، به طور پیش فرض، این صحنه را باز می کند که ما نام تست نقشه را داریم و این خوب است که ما می خواهیم قادر به نگاه کردن به اینجا اما در اینجا چیزی است که با این پروژه اتفاق می افتد. شما می توانید ببینید که ما مطالب داریم مخصوص این پروژه و این چیزی است که همه چیز درباره پروژه است. دایرکتوری پروژه کلید است به پروژه بازی شما و این جایی است که تمام مدل های شما ذخیره می شوند مواد خود را، هر اثر خاص، بافت، شما ممکن است اسکریپت های ساخته شده داشته باشید. هنگامی که به طرح های Unreal می آید، این جایی است که شما آن ها را نیز ذخیره می کنید. بنابراین برای محتوا که برای این پروژه خاص است به این دوره،ما یک ساختار دایرکتوری محتوای درس در اینجا داریم که شامل همه چیزهایی است که شما نیاز دارید و همانطور که می بینید که ما داریم به عنوان مثال در مدل ها پروکسی های مختلف، ساختمان های مختلف و حق را به اثرات مختلف و مواد مختلف که برای هر کدام از اینها در دسترس هستند دارایی های مختلف در اینجا. بنابراین یک مرور سریع در پروژه ها وجود دارد در موتور Unreal 4 و چگونگی ایجاد یک پروژه جدید و اصول اولیه چیست within the creation of a new project and the different options available for whatever your specific game or project that you want to build with Unreal may be.