آموزش آنریل انجین Unreal 4 Interface (UI) user interface
کلید درک هر بسته نرم افزاری برای اولین بار با همه جا آشنا است و همچنین دلیل آن وجود دارد. پس بیایید یک تور از رابط کاربری Unreal را بیابیم. بنابراین، قبل از ما در آنجا شیرجه می زنیم من فقط می خواهم به صحنه زیبای ما اشاره کنم که ما در حال کار با اینجا هستیم و این اعتبار در اینجا به Everett Gunther می رود. من می خواهم به هنرمندانی که این را ساخته اند اعتبار دهم. شما می توانید به وب سایت خود EverettGunther.com بروید درست در اینجا در بالای صفحه و شما می توانید جلو و مرکز را ببینید اینجا پروژه ای است که ما با آن کار می کنیم بنابراین اورت در ارائه عالی بود این دارایی ها برای ما برای کار با این دوره است. بنابراین من شما را تشویق میکنم تا کار خود را بررسی کنید او کار خوبی در بسیاری از عالی انجام داده است پروژه های Unreal Engine بنابراین ما در رابط کاربری ما هستیم و ما در حال کار هستیم با این پروژه ساحل بزرگ یا این صحنه فانوس دریایی و ما می خواهیم با Unreal Engine 4 آشنا شویم رابط کاربری پس بیایید نگاهی به برخی از اصول اولیه اینجا ببریم که ما می توانیم با آن کار کنیم و ما می خواهیم بدانیم چطور چیزها مشخص می شوند و چرا آنها همانطور که هستند هستند. اولین منطقه است که ما می خواهیم با آن شروع کنیم راهی است که بسیاری از این ها متفاوت است میله ها تنظیم می شوند بنابراین در بالای شما خواهید دید که ما داریم تب که اینجا نشسته است این مهم است زیرا این نوار تب است بالا بالا اینجا و این به ما اجازه خواهد داد که در واقع کشیدن و موارد دیگر را در آنجا قرار دهید همانطور که به دوره عمیق تر می رویم شما خواهید دید که ما قادر خواهیم بود دارایی های متفاوت یا مجموعه های مختلف منو، رابط های مختلف و قادر به آنها را بکشید و آنها را در آن جا بگذارید در یک سری از زبانه ها بسیار شبیه پوشه های فایل است که می توانید به آن دسترسی پیدا کنید و در میان بیندازید. بنابراین چیز بعدی نوار ابزار است. و این نوار ابزار اصلی اینجاست در داخل رابط کاربر برای موتور Unreal 4.
دانلود پلاگین آنریل انجین: شبیه سازی آسمان دینامیکی trueSKY unreal engine پلاگین ترو اسکای
00:01:46 چیزهای خوب در مورد Unreal Engine 4
00:01:48 این است که زمان و تلاش زیاد است
00:01:50 به وضوح به مطمئن شوید
00:01:52 آن بسیار کارآمد است، بسیار تمیز است،
00:01:54 و آن را بیش از حد پر از کلم
00:01:57 با هر چیزی که ممکن است لازم نباشد
00:01:59 در ساخت محتوای شما برای پروژه شما.
00:02:02 بنابراین شما می توانید پیدا کنید که همه چیز شده است
00:02:03 بسیار موثر است.
00:02:05 بنابراین نوار ابزار، برای چیزهای اصلی ما،
00:02:07 مثل صرفه جویی، گرفتن چیزهایی مانند
00:02:10 دسترسی به محتوای شما،
00:02:11 که مرورگر محتوا است،
00:02:13 که ما در واقع حق اینجا هستیم
00:02:16 و شما می توانید ببینید که این برگه در اینجا،
00:02:18 مرورگر محتوا،
00:02:19 منطقه اصلی برای دسترسی است
00:02:22 محتوای پروژه ما.
00:02:25 همچنین ما در اینجا در سمت چپ، حالت ها وجود دارد.
00:02:28 در حال حاضر، منطقه حالت ها جایی است که می خواهید
00:02:31 گرفتن اجزای و قادر به شروع به ساخت
00:02:34 و صحنه خود را جمع کن.
00:02:36 در حوزه حالتها ما چیزهای اساسی داریم
00:02:39 مثل این حالت مکان.
حالت محل، چیزهایی مانند قطعات پایه هندسی،
00:02:45 چیزهای اساسی مانند مکعب ها، حوزه ها، سیلندرها، مخروط ها،
00:02:49 چراغ ها، اینجا جایی است که ما به چراغ های استاندارد ما می رسیم،
00:02:53 نقطه جهت، نقطه، نور آسمان برای
00:02:56 روشنایی محیطی، جلوه های بصری،
00:02:58 VSP که برس هندسه هستند،
00:03:01 و این ها برای مسدود کردن صحنه ها عالی هستند
00:03:03 یا مسدود کردن مناطق که ممکن است در نهایت
00:03:06 با یک مش قطره جایگزین شده است
00:03:08 یا یک دارایی کاملا بافت واقعی
00:03:10 از بسته دیگر.
00:03:12 جلد به منظور کار با
00:03:13 برای ایجاد عمیق تر بازی خود،
00:03:16 و پس از آن البته این همه کلاس ها
00:03:17 در حال رفتن به شما اجازه شیرجه رفتن و دسترسی
00:03:19 فقط در مورد همه چیز در یک بار در اینجا.
00:03:22 پس ما بعدا رنگ می کنیم
00:03:24 و این حالت نقاشی ماست
00:03:26 که شما می توانید به کار با رنگ نقاشی،
00:03:29 نقاشی بافت، به عنوان مثال
00:03:31 شما می توانید به رنگ رنگ ارغوانی،
00:03:33 یا نقشه بافت نیز هست.
00:03:35 ایجاد بافت های جدید و کار با
00:03:37 کانال های خاص UB در آنجا وجود دارد
00:03:39 همانطور که شما کار می کنید
00:03:40 حالت افقی یک منطقه است که در آن
00:03:43 ما می توانیم ساخت و در واقع چشم انداز مجسمه سازی
00:03:46 و هنگامی که شما با راه خوشحال هستید
00:03:49 شما چشم انداز خود را ویرایش کرده یا ایجاد کرده اید
00:03:51 شما می توانید به سرعت این چشم انداز را نقاشی کنید
00:03:53 برای تنظیم هر نوع بافت که می خواهید داشته باشید
00:03:56 در آن چشم انداز نیز هست.
00:03:59 و سپس ما یک حالت شاخ و برگ داریم،
00:04:01 و این جایی است که شما می توانید در آن وارد شوید و شروع به ایجاد کنید
00:04:02 چیزهایی مانند گیاهان و درختان و چیزهایی مانند آن.
00:04:05 بنابراین، این حالت های اساسی است که با آن کار می کنید
00:04:08 در اینجا در Unreal
00:04:10 و سپس البته، مرکز اصلی اینجاست
00:04:13 در وسط پورت نمایش ما است،
00:04:14 و این جایی است که ما همه چیز را در صحنه خواهیم دید
00:04:18 چگونه همه چیز در صحنه کار می کند
00:04:21 این جایی است که ما قادر به دسترسی به همه چیز هستیم
00:04:23 در محیط 3D ما،
00:04:25 قادر به حرکت در اطراف
00:04:27 و با اشیاء ما کار می کنند
00:04:29 و کوچک مجموعه های کوچک منو وجود دارد
00:04:31 در داخل پورت های دید برای حرکت با.
00:04:36 همه چیز که دوربین شما با آن کار می کنید
00:04:38 در این مورد ما با پیش فرض کار می کنیم
00:04:39 که دوربین چشم انداز است.
00:04:42 من قصد دارم به شما راهنمایی برای دسترسی به آن بدهم
00:04:44 با کلید های داغ
00:04:46 برای دسترسی به چگونگی روشن شدن همه چیز،
00:04:48 روشنایی پیش فرض در این صحنه در اینجا برای مثال
00:04:50 یک صحنه به طور کامل بافت، کاملا روشن است،
00:04:53 و این به شما راه هایی را می دهد که در واقع
00:04:55 دسترسی به اطلاعات خود را فقط به سادگی با کلیک کردن بر روی آن،
00:04:57 ضربه زدن به کلید فرار در هر زمان
00:05:00 هر چیزی را از اشیاء خود حذف می کند.
00:05:03 در گوشه بالا سمت چپ اینجا ما داریم
00:05:05 جهان خارج
00:05:06 حالا اگر شما با 3D دیگر آشنا هستید
00:05:08 بسته های نرم افزاری،
00:05:09 بطور خاص برای ساختن محتوا بسته می شود
00:05:12 چیزی شبیه به عنوان مثال Miah
00:05:14 3DS Max، بسیاری از این بسته ها
00:05:16 چیزی است که دارای یک پشته یا یک خروجی است
00:05:19 در دسترس است که در آن شما می توانید تمام اشیاء خود را دسترسی داشته باشید
00:05:23 و این جایی است که قصد دارد پشته و ارائه دهد
00:05:26 یک لیست از همه چیز،
00:05:27 از چراغ هایی که مورد استفاده قرار می گیرند
00:05:30 به مدل های واقعی، یا در این مورد
00:05:32 به عنوان Unreal اشاره به آنها، بازیگران،
00:05:35 اثرات مختلف.
00:05:36 هنگامی که ما به ماژول های مختلفی عمیق می گوییم
00:05:39 در داخل Unreal، چیزهایی مانند ایجاد سینماتیک،
00:05:42 به عنوان مثال matinees
00:05:44 این جایی است که شما حتی می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.
00:05:46 بنابراین خروجی واقعا لیست جهانی شماست
00:05:49 از همه اشیاء درون صحنه.
00:05:51 در هر زمان اگر بر روی هر چیزی کلیک کنم
00:05:53 جهان خارج،
00:05:55 پوشه جزئیات را در زیر مشاهده خواهید کرد
00:05:58 برجسته با صفات، پارامترها،
00:06:01 مخصوص آن دارایی است که در اینجا کلیک کرده ام
00:06:05 در خارج از جهان،
00:06:06 بنابراین برای این مورد در اینجا من انتخاب یک نقطه نور،
00:06:08 و من می توانم به تمام ویژگی ها دسترسی پیدا کنم
00:06:11 مربوط به آن نقطه نور
00:06:13 در این پانل جزئیات پورت نمایش.
00:06:17 بنابراین این یک مرور سریع از
00:06:19 رابط کاربر همانطور که مربوط به Unreal Engine 4 است.
- صفر تا صد آموزش اسکچاپ متریال سازی SketchUp Creating materials
- آموزش ویرایش متریال اسکچاپ SketchUp Editing materials
- آموزش تصویری اعمال متریال اسکچاپ SketchUp Applying materials
- آموزش ویرایش متریال اسکچاپ برای مک SketchUp Materials palette Mac
- آموزش استفاده از پنجره کامپونت اسکچاپ SketchUp Component Options window