V-Ray Adv 7 For 3ds Max 2016 - 2018 پلاگین V-Ray

دانلود پلاگین ویری برای تری دی مکس V-Ray Adv 3.60.03 3ds Max
کیفیت پلاگین V-Ray با تمام روشنایی، سایه زدن و رندر ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد تصاویر حرفه ای، عکس فانتزی و انیمیشن ارائه می شود. POWER ساخته شده برای رسیدگی به بزرگترین پروژه ها و سخت ترین صحنه های شما. همه چیز را با V-Ray رندر کنید. SPEED مدت زمان انتظار کمتر و وقت بیشتری خلاقیت را صرف می کند. بهترین کار خود را انجام دهید و هیچ مهلت زمانی را از دست ندهید. کنترل کننده ی CREATIVE CONTROL V-RAY شما را در صندلی راننده قرار می دهد.
شما در کنترل هستید با ویژگی های همه کاره V-Ray، شما می توانید بهترین روش برای صحنه خود را انتخاب کنید. یکپارچه سازی هوشمند کار به طوری که می خواهید - بدون وقفه. یکپارچه سازی یکپارچه 3ds حداکثر V-Ray مایع گردش کار خود را حفظ و صاف. STANDARD INDUSTRY هنرمندان مستقل و استودیوهای برتر هر روز برای ایجاد طرح های سطح بالا و جلوه های بصری V-Ray را انتخاب می کنند.
پلاگین V-Ray برای چراغ های Adductor 3ds Max نورپردازی های متداول الگوریتم جدید به طرز چشمگیری سرعت بخشیدن به صحنه را با بسیاری از چراغ ها را سرعت می دهد. اطلاعات بیشتر در مورد چراغ های Adaptive> V-Ray برای پیشرفت های 3ds Max GPU دامنه های کوه بهبود یافته V-RAY GPU Render بهبود قابل توجه سرعت و ویژگی های جدید جدید اضافه شده، از جمله MIP نقشه برداری بر اساس تقاضا. V-Ray برای 3ds Max ارائه محصولات تعاملی ارائه زنبور بیش از گل V-RAY IPR ارائه کاملا تعاملی تولید.
مارک لی از همبستگی ما با ایجاد یک اژدها قدرتمند در جدیدترین فیلم کوتاه ما به کار گرفتن یک جانور اسطوره ای عظیم، یک وظیفه فوق العاده خلاقانه است: "هر روز شما یک اژدها را تحریک می کنید،" مارک لی، مدیر خلاق وابسته، نشان می دهد با لذت آشکار. "از لحاظ مفهوم، مشتری معمار بود و آنها به دنبال یک فیلم برای نشان دادن توسعه به سرمایه گذاران و برنامه ریزان بودند." لی یادآوری می کند که طراحی مشتری Uniform (Architects Blok) توسط شکل اژدهای چینی الهام گرفته شده است.
V-Ray برای رندر 3ds Max Resumable RENDERING RESUMABLE Render را در هر نقطه متوقف کنید و مکان را ترک کنید. V-Ray برای 3ds Max Glossy Fresnel GLOSSY FRESNEL مدل جدید انعکاس فیزیکی دقیق. V-Ray برای 3ds Max Live VR Rendering LIVE VR Render به صورت تعاملی با Oculus Rift و HTC Vive با GPU V-Ray ارائه می شود.
V-Ray برای 3ds Max VRscene واقعیت مجازی V-RAY SCENE NODE فایل های صحنه کامل را که در هر نرم افزار V-Ray ساخته شده اند وارد کنید و رندر کنید.
V-Ray برای اثرات لنزهای 3ds Max حداکثر اثر متقابل لنزهای لامپ های LED اثرات LENS INTERACTIVE تأثیرات انعکاس و شکوفایی GPU را افزایش می دهد که می تواند در هنگام رندر فعال و تنظیم شود.
"آنها میراث چینی را ارجاع دادند: رنگ قرمز و اژدها. پس از آن توانستیم این مرجع را به دست آوریم و اژدهای سبک هندسی را ایجاد کنیم که هویت قوی و قدرتمند را به دست آورد." ابتدا کار ما را تحویل گرفتیم. ما داستان کار کردیم و کار مفهومی انجام دادیم. ما تعداد زیادی از صفحه های خلق و خو را با هم داشتیم. (Blok) به ما آزادی داد تا بعضی از دنیای نئون ها را به نمای واقعی طراحی نماید. "مطمئنا، خدمه پروژه Uniform (که شامل چهار هنرمند) می توانستند اثر خود را بر روی اثر چاپ کنند." ما در اژدها خیابان (کاغذی) و اغلب مارها نگاه کردیم. »لی توضیح می دهد: از اژدهای فیلم، او یادآور می شود:
« در اولین جلسه ما یک اژدها متوسط و عصبانی 3D را به نمایش گذاشتیم و آنها را دوست داشتند. یک آه از تسکین وجود داشت. سپس ما به طور مستقیم به تولید مصنوعی رفتیم. ما اژدها را گرفتیم و آن را بالا بردن ساختمان بالای یک ساختمان (مشتری)، که به شدت پایین رفت! »در فهم معماری فضای دیده شده در تبلیغ، Uniform از استفاده از تکنیک های مدل سازی پارامتری با Plugin RailClone استفاده شد. "لی توضیح می دهد." ما مجموعه ای از قوانین برای نمای ساختمان را ارائه کردیم که می توانستیم به راحتی در همه موارد بکار ببریم،
زمانی که نیاز داشتیم پنجره ها را تغییر دهیم و به راحتی و سریع به روز رسانی کنیم. " لی افزودن پویایی به ارائه مفهوم معماری در تبلیغ، لی می گوید: "ما نمی خواهیم این یک پرواز عمومی باشد. ما می خواستیم که جنبش اژدها - جنبش مارمولک و جنبش اژدهای کاغذ چینی را به عنوان پایه برای "حرکت دوربین که بیشتر پویا بود". در انجام این کار، تبلیغ بر روی مفهوم آنچه لی به نظر می رسد "چشم انداز اژدها بدون اینکه بیش از حد به معنای واقعی کلمه است." در Uniform، تیم ما قایق اصلی جهان پرواز و گذار با 3ds Max و فیلم ما و بچه ها با استفاده از Cinema 4D با V-Ray برای ساخت اژدهای واقعی کار می کردند. کامپوزیت در مخلوطی از After Effects و Fusion انجام شد. " لی چالش خاصی را برای این پروژه مشخص می کند: "بودجه برای فیلم های سبز نمایش داده نشده بود. برای شات خیابانی ما افراد سه بعدی را در یک زمان گذرا پیشنهاد دادیم. از آخرین نسخه Populate در 3ds Max استفاده کردیم همانطور که گزینه های پیشرفته Al در تکرارهای بعدی Populate وجود دارد. ما تصمیم گرفتیم مردم را با گذشت زمان به پنهان کردن این واقعیت که آنها مدل های سه بعدی هستند، اما حفظ احساس فعالیت، زندگی و جو. " لی می گوید: "چیز زیادی در مورد این پروژه این بود که آن را در لیورپول بود." "ما در سال های کار در لیورپول کار نکرده ایم، بنابراین همه کسانی که روی آن کار می کنند بسیار افتخار می کنند."
V-Ray برای 3ds Max مواد آلومینیومی © گروه هرج و مرج مواد آلومینیوم سایهدار عمومی توسط آندرس لانگلاندز شامل کنترلهای SSS ساخته شده است؛ محبوب برای پوست. V-Ray برای 3ds Max Nvidia MDL مواد MDL مواد واردات و ارائه مواد مبتنی بر فیزیکی ایجاد شده با زبان تعریف مواد NVIDIA.