دانلود رایگان پک آبجکت نما رومی و گچبری | دانلود آبجکت نمای رومی
دانلود آبجکت نما رومی برای تری دی مکس
دانلود آبجکت سرستون آبجکت های نمای رومی خاص و کاربردی
دانلود رایگان آبجکت نمای رومی- در این تمرین ما در حال رفتن به یک نگاه در یکی از روش های موجود برای استفاده از UVW نقشه برداری مختصات در 3ds Max، این که نسل به صورت خودکار مختصات نقشه برداری در زمان ایجاد یک شی است. در واقع، و همچنین در نظر گرفتن نگاه تنها جایی که در 3ds Max این گزینه می توان یافت و استفاده می شود، ما نیز یا نه این خودکار تولید در نظر خواهد مختصات نقشه برداری یک چیزی خوب یا بد. در حال حاضر، در حالی که من می تواند از طریق یک لیست طولانی رسم از اشیاء در 3ds Max که قادر به طور خودکار تولید مختصات نقشه برداری، آن بسیار آسان تر خواهد بر همه ما دانلود آبجکت نمای رومی اگر من به سادگی توجه داشته باشید که اکثر اشیاء دانلود رایگان نمای کلاسیک dwg ایجاد شده از هر دو هندسه و بخش شکل از برنامه ایجاد این قابلیت های ساخته شده در. بنابراین دانلود فایل اتوکد نمای رومی استاندارد و گسترش شکلهای هندسی اولیه، شبکه پچ، حتی پنجره ها و اشیاء پله دانلود فایل اتوکد نمای کلاسیک اگر من فقط جلو و ایجاد یکی از این، این دارند ایجاد نقشه مختصات جعبه چک در گزینه های خود را. و آن را فقط بدوی و یا قالب هندسه نمی است که استفاده از این ویژگی. مدل سازی و یا ساخت و ساز عملیات، از جمله شیروونی و ماشین آلات نیز استفاده از این گزینه خودکار ایجاد می کند. هر شی منحصر به فرد، البته، خودکار تولید مختصات که به خود و که از لحاظ نظری منحصر به فرد هستند را می توان به پرش مستقیم به مواد و یا بافت فاز بدون هر گونه تاخیر.
سوال این است، به صورت خودکار دانلود آبجکت نمای کلاسیک نقشه برداری تولید مختصات خوب یا بد، به عبارت دیگر، کار می کنند؟ خب، پاسخ صادقانه را باید، که بستگی دارد. به عنوان مثال، اجازه دهید ضربه کلید C و پرش را به نمایش دوربین انبار ما است. و از آنجا با شی انبار انتخاب کلیک کنید برچسب دید به منظور خاموش کردن صفحه نمایش با گزینه چهره لبه انتخاب شده است. در حال حاضر ما خوب، دید واضح و روشنی از مش است. با انجام می شود، من می توانم آورد تا ویرایشگر مواد و اعمال ما آزمون UVW مواد نقشه به انبار. اگر من پس از آن نوبت اعمال آن ویژگی های نقشه برداری در، شما می بینید که ما در واقع نوعی از صفحه نمایش از مواد، به این معنی ما به وضوح نوعی دارند از UVW نقشه برداری در حال حاضر استفاده می شود. برای تمیز کردن چیز کمی، ما نیاز به تنظیم تعداد دفعاتی است که تکرار بافت در امتداد طول و عرض هندسه. هنگامی که من تنظیم مقیاس نقشه برداری تنظیم یک مقدار طول تکرار و تکرار عرض، ما می بینیم که ما می توانیم به سرعت گرفتن یک نتیجه بسیار خوب نقشه برداری در آنچه که برای تمام مفاهیم و اهداف یک شی سطح نسبتا پیچیده است،
یکی که احتمالا بسیار دشوار می شود به نقشه با استفاده از تکنیک های دیگر است. با این حال، اگر من فقط کلید C دوباره و بازگشت به نمای اصلی دوربین ما می آیند، ما می توانید پیش بروید و نشان دادن نقشه برداری که چرا به صورت خودکار می تواند در برخی از موارد می تواند به عنوان یک چیز بد است. برای انجام این کار، اجازه دهید هندسه مکعب ما را انتخاب کنید و اعمال UVW مواد آزمون ما به آن. در حال حاضر، شما ممکن است در این نقطه من قصد دارم کمی دیوانه، به عنوان من قرار است به نشان دادن این به عنوان یک مثال بد. اما به وضوح چیزهایی که تا کنون به دنبال خیلی خوب است. همه چیز به خوبی نقشه برداری، و ما هیچ کشش نقشه آزمون نشان دادن تا در دید. اما بیایید ببینید چه اتفاقی می افتد اگر من به طور ناگهانی تصمیم که من می خواهم به استفاده از برخی از ابزار های دیگر بافت 3DS مکس برای اضافه کردن کمی از جزئیات منحصر به فرد به بافت در این جسم شاید استفاده از چیزی شبیه بوم دید. برای انجام این کار ما نیاز به آمده تا به منوی Tools و کتان دید از لیست انتخاب کنید. همانطور که من می خواهم به رنگ دستی جزئیات منحصر به فرد من، من نیاز به کلیک بر روی ابزار رنگ و از شناور انتخاب کانال منتشر. در حال حاضر، اگر مواد نگران نباشید می رود کمی تیره به طور موقت. این همه نمایش به درستی زمانی که ما انجام می شود. چه ما می خواهیم انجام در حال حاضر در گفت و گو لایه است یک لایه جدید اضافه کنید و سفید را انتخاب کنید از سواچ رنگ و سپس پیش بروید و رنگ.
امیدوارم شما می توانید مشکل را ببینید ما در حال اجرا را رک و بی پرده. سکته مغزی رنگ ما، به جای اضافه کردن جزئیات منحصر به فرد، در واقع به همه اعمال از چهره هندسه جعبه را. این اتفاق می افتد، زیرا اگر چه خودکار سیستم نقشه برداری می کند تولید مختصات نقشه برداری منحصر به فرد برای هر یک از شش چهره بر روی مکعب، مسطح نقشه که آن را به تولید همه stacke بودن در داخل UV همان صفر تا یک فضا، معنای هر نقشه یا جزئیات است که ما به یکی از اعمال می شود به همه، که به عنوان ما می گویند اعمال می شود، می تواند ریز در شرایط خاص، اما نه چندان در دیگران خوب است. در واقع، اگر چه همه از همین مشکل رنج می برند نه، همه از اشیاء که به طور خودکار با استفاده از مختصات تولید را از حداقل رنج می برند یک اشکال جزئی و یا دیگر نما رومی این نیز ممکن است
پس از آن که در آن ایجاد از مواد پیچیده و شاید واقع بینانه به دنبال خواهد شد، نقش کلیدی در پروژه ما بازی کنند، با استفاده از مختصات نقشه برداری به صورت خودکار تولید ممکن است چیزی که ما می خواهیم برای جلوگیری از. هر زمان که این مورد است پس از آن یا در واقع هر زمان که ما در حال کار با هندسه که فقط توانایی ندارد به صورت خودکار تولید نقشه برداری، ما نیاز به استفاده از یک روش جایگزین برای استفاده از نقشه برداری مختصات به سطوح ما، همین دلیل است که در فیلم بعدی ما ما می رویم به مصرف می شود نگاه در نقشه UVW اصلاح مکس 3DS است.
Autogenerated coordinates- Are they good or bad
Mastering UVW Mapping in 3ds Max\01 - UVW Mapping Basics