دانلود مجموعه بافت و تکسچر متریال معماری Arroway Textures Collection
دانلود رایگان تکسچر گرافیکی چوب سنگ بافت و تکسچر Arroway Textures
Mastering UVW Mapping in 3ds Max : 01 - UVW Mapping Basics
هنگامی که آن را به یادگیری سیستم های پیچیده جدید می آید در یک برنامه کاربردی مانند نرم افزار 3ds Max، یکی از سختترین و در عین حال مهمترین همه چیز را به ناخن، تمیز، ساده، و در عین حال مفید شرح مفاهیم و اساسی کار از ابزارهایی که ما در یادگیری خواهد شد. به همین دلیل است، در این تمرین، ما میخواهیم به صرف کمی زمان با توجه فقط آنچه در آن است ما صحبت در مورد هنگامی که ما به UV مراجعه کنید، و یا نقشهبرداری UVW مختصات. مختصات UVW یک راه مقابله با یک مشکل بسیار مشکل است. یعنی، چگونه به اطلاعات موجود در داخل یکی از 3DS انواع نقشه مکس، این باشد که یک تصویر بیتمپ تصویری شده، یا یک نقشه رویه ریاضی تولید شده، و سپس اعمال که جزئیات بصری به سطح یک جسم 3D در صحنه ما است. برای دانلود متریال اینکه قادر به انجام این نوع عمل به شیوهای قابل پیشبینی و تولید قابل استفاده، برنامه نیاز به یک سیستم Arroway Textures است که میتواند موتورهای مختلف ارائه آن به که در آن بر روی یک سطح هندسی نقطه اطلاعات بصری موجود در نقشه بافت باید قرار داده شود. فراتر رفتن از آن، سیستم نیز نیاز Arroway Textures به قابل ویرایش، به این معنی از inputing کاربران و یا استفاده از نقشه بافت، باید قادر به ایجاد برخی از گزینههای هنری میشود در مورد چگونه است که اطلاعات بصری میشود بر روی سطح نمایش داده شود. سیستم نقشهبرداری UVW را وارد کنید. حال حاضر، احتمالا اولین چیزی که ما میخواهند بدانند که تنها چیزی است که حروف U، V، W و در واقع برای ایستاده، و یا به مراجعه کنید. خب، این فقط یک راه برای نشان موقعیت Arroway Textures
و جهت از یک نقشه و تکسچر معماری یک بار از آن شده است به یک سطح هندسی استفاده میشود. همانطور که ما با استفاده از X، Y و Z سیستمهای مختصات برای توصیف موقعیت شئ و جهتگیری در فضای 3D. نامه، بدیهی است، به ما کمک افتراق دانلود رایگان Arroway Textures بین مختصات نقشهبرداری، که برای مواد هستند، البته، و استاندارد X، Y، Z سیستم، و شد در واقع تنها به دلیل انتخاب قبل از آنها X، Y، Z در الفبای. مختصات UVW نیاز به افتراق داده شود از سیستم دکارتی، زیرا اگر چه آنها نشان دادن جهت به شیوهای مشابه به X، Y، Z مختصات، آنها در ارتباط با طول و عرض از نوع نقشه اعمال، بدون در نظر گرفتن جهتگیری در فضای 3D از هندسه که نقشه متصل است. چیزی که ما نیاز به در روشن شود این واقعیت است که به منظور داشتن است مختصات UVW اعمال شده به آن، یک شی هندسی ندارد
به بدون پوشش باشد یا مسطح. سیستم بدون پوشش است که به سادگی یکی از راههای در 3ds Max که نقشهبرداری از مختصات UVW میتواند انجام شود. من فقط این ذکر، چرا که ما ممکن است، از زمان به زمان، در سراسر آمده هنرمندانی که، به یک دلیل یا یکی دیگر، که مفهوم را به سر خود شدهاند. با یک مجموعهای از مفاهیم بصورتی پایدار و محکم در ذهن پس، اجازه دهید بر روی ویدیو بعدی ما حرکت میکند، که در آن ما یک نگاه فقط آنچه فضای UVW است را، چگونه کار میکند، و چگونه آن نشان داده شده است و دستکاری در داخل تری دی مکس است.