آموزش تری دی مکس The Explode rollout- Part two

آموزش تری دی مکس Mastering UVW Mapping in 3ds Max The Edit UVW Interface

پس دیده می شود که چگونه خودکار
مسطح توسط چند ضلعی زاویه،
و با قابلیت تنظیم پهن: گزینه های سفارشی،
کار در داخل منفجر شدن رول کردن،
ما قصد داریم به حرکت یک و نگاهی به در این
ورزش در مراحل اساسی کار
با پهن با صاف گروه
و گزینه ID پهن توسط مواد.
به پهن مش UV ما با استفاده از
از این مجموعه کنترل ما، البته،
نیاز، حداقل، به درک
چگونه ما می توانیم برای راه اندازی را بررسی کنید
هر دو صاف گروه ها و شناسه مواد
بر روی اشیاء هندسی در صحنه است.
برای انجام این کار اجازه دهید، در چند ضلعی حالت زیر شی،
چشمی پلی قابل ویرایش ما نزدیک
رول ناشران در برگه اصلاح شده تا
ما به ID مواد و صاف گروه گزینه آمده است.
زدن را انتخاب کنید با SG، دکمه گروه صاف ما،
00:00:52 در گروه صاف رول کردن به ارمغان می آورد
00:00:55 یک گفت و شنود است که می تواند مورد استفاده برای ایجاد چند ضلعی
انتخاب بر اساس هیچ گروه صاف
در حال حاضر به مش اعمال می شود.
همانطور که می بینید ما در حال حاضر دو صاف دارند
00:01:05 گروه در این شیء خاص راه اندازی.
00:01:08 گروه یک را هموار، اگر من فقط آن را انتخاب کنید،
00:01:11 و سپس OK کنید، شامل تمام سمت روبرو
00:01:14 چند ضلعی، به عنوان ما اینجا را ببینید.
00:01:16 در حالی که صاف گروه دو، اگر من فقط انتخاب کنید که
00:01:20 و سپس د را انتخاب کنید گروه صاف یک،
00:01:22 است تا از این چند ضلعی رو به جلو ساخته شده است.
00:01:26 به خاطر کسانی که انتخاب در ذهن به عنوان
00:01:28 ما از حالت زیر شی آمده در پالت قابل ویرایش ما
00:01:31 و پرش به ویرایشگر UV در
00:01:35 به نگاهی در پهن با صاف گزینه گروه.
00:01:39 در چند ضلعی حالت زیر شی سپس اجازه دهید را انتخاب کنید
00:01:42 همه ما خوشه مش UV و کلیک
00:01:44 به درخواست پهن با صاف گزینه گروه.
00:01:48 چه ما یک راه حل نقشه برداری در حال حاضر،
00:01:51 فقط به عنوان با خودکار پهن توسط چند ضلعی
00:01:54 دکمه زاویه، به نظر می رسد کمی در
00:01:57 جانبی مشکل ساز با توجه به اینکه ما
00:01:59 به دیدن بسیاری از صحنه های UV
00:02:01 شدن برجسته نمایش داده.
00:02:04 در این مورد، با این حال، اگر صاف ما
00:02:06 گروه تا توسط تیم مدل سازی تعیین شده است
00:02:09 برای کمک به معنی تغییرات، نه تنها،
00:02:11 در صاف کردن سطح، بلکه در ساخت و ساز
00:02:14 مواد برای چشمی پس از آن چه ما را در اینجا
00:02:18 تواند، در واقع، کار بسیار خوبی برای ما است.
00:02:21 اگرچه، ممکن است ما، شاید، مبارزه
00:02:23 با بافت استفاده به بیرونی
00:02:25 چند ضلعی از پوشش در اینجا، با توجه به
00:02:27 نوع طرح ریزی است که در حال استفاده می شود.
00:02:30 در این مثال ما ممکن است بخواهید به استفاده
00:02:31 از یکی دیگر از ابزار های موجود در منفجر شدن
00:02:34 رول ناشران، این که گزینه شکستن.
00:02:38 اگر من فقط به لبه حالت زیر شی آمده بود
00:02:40 با ضامن عنصر خاموش است،
00:02:43 و یکی از ضروری را انتخاب کنید
00:02:44 لبه های عمودی در اینجا، و سپس کلیک بر روی حلقه
00:02:47 دکمه را به پایان برساند از انتخاب.
00:02:49 من می توانید پیش بروید و دکمه استراحت
00:02:52 در منفجر شدن رول کردن که ایجاد خواهد شد
00:02:54 صحنه UV اضافی را برای ما.
00:02:57 چه ما در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که استفاده های انتخابی
00:03:00 برخی از ابزار ویرایشگر UV دیگر به
00:03:02 کمک به ایجاد نقشه برداری در این خاص
00:03:04 خوشه بسیار کمی کاربر پسند تر.
00:03:08 برگشت در چند ضلعی و عنصر زیر شی حالت پس از آن
00:03:11 اجازه دهید مطمئن است که ما باید
00:03:13 خوشه پوشش بیرونی انتخاب شده،
00:03:16 و از منوی Tools باز کردن گفت و گو آرامش.
00:03:20 از منوی کشویی انتخاب کنید ما می خواهیم به
00:03:22 استراحت توسط گزینه چند ضلعی زاویه،
00:03:24 تکرار مجموعه ای به ارزش 1000،
00:03:28 مقدار مجموعه ای به ارزش یک،
00:03:31 و پس از آن فقط با کلیک بر روی دکمه Apply سفارش
00:03:33 به خوب، راست، خوشه UV با آن به کار.
00:03:39 اگر ما در حال حاضر همه خوشه UV را انتخاب کنید در ویرایشگر
00:03:42 و پایین آمدن به ترتیب عناصر رول کردن،
00:03:45 ما می توانیم در مقیاس دوباره تنظیم و چرخش گزینه به در،
00:03:48 بالشتک مجموعه ای به ارزش 0.015،

و سپس بر روی دکمه پک عادی را کلیک کنید. این فقط میسازد از خوشه ما در به شیوه ای یکنواخت تر به منظور ایجاد بهتر استفاده از فضای ماوراء بنفش که ما در دسترس.اصول اولیه خوب، با از با پهن
گزینه گروه صاف مراقبت از اجازه دهید بیرون آمدن از حالت زیر شی در اصلاح صاف کردن ما و پرش به چند ضلعی حالت زیر شیدر هندسه پلی قابل ویرایش است. این بار ما می خواهید را به یک نگاه در شناسه مواد رول کردن.در اینجا، ما یک بار دیگر دو گزینه های انتخاب بسیار متمایز راه اندازی. بنابراین اگر من در این زمینه ID را انتخاب کنید را وارد کنید ارزش یک و سپس کلیک بر روی دکمه شما می توانید ببینید که ما انتخاب این بخش داخلی از هندسه چشم.در حالی که اگر وارد یک مقدار از دو و پس از آن کلیک کنید برای انتخاب ما همه چیز را تقریبا دریافت دیگری که باعث می شود تا پوشش چشم. به خاطر کسانی که انتخاب در ذهن، اما دوباره، همانطور که ما از پلی حالت زیر شی قابل ویرایش است،و در اصلاح باز کردن جلو و تا ویرایشگر UV است.با تمام عناصر چند ضلعی یک بار دیگردر پنجره انتخاب شده، ما می توانیم این زمان ضربه پهن توسط گزینه مواد ID.فورا تولید یک نتیجه بسیار متفاوت نقشه برداری UVW. یک چیز شایان ذکر است حق دور است واقعیت است که ما یک، قابل مشاهده فقط، صحنه UV که ما نیاز به نگرانی در مورد. که، در اغلب موارد بار از نه، در حال رفتن به یک چیز بسیار خوب است. اگر چه، به دنبال در بقیه راه حل های نقشه برداری ما احتمالا احساس می کنید که همه چیز به دنبال کمی کمتر از کاربر پسند. در حال حاضر، در حالی که این ممکن است درست در مورد
آنچه که ما از جعبه دریافت، به عنوان آن، ما می توانیم، یک بار دیگر، استفاده از دیگر ویرایشگر UV به چیزی است که خیلی بیشتر کاربر پسند.برای شروع، ما ممکن است بخواهید به انتخاب داخلی نشسته خوشه چشمی راست در بالای مربع فرابنفش، و سپس آینده به منوی Tools اعمال آرامش عملیات بسیار مشابه به یکی از پیش از آن در این تمرین استفاده می شود. بنابراین، از منوی کشویی ما می توانیم را انتخاب کنید آرامش با چند ضلعی زاویه،تکرار ما می توانیم، این زمان،مجموعه را به طور پیش فرض از 100،مقدار ما می توانیم به یک مقدار از یک مجموعه، و سپس دوباره، به سادگی کلیک بر روی دکمه اعمال به یک خوشه سادگی پهن. این حرکت از راه برایما می توانیم با انتخاب خوشه پوشش ادامه و دوباره با استفاده از عملیات مشابه به آن همانطور که قبلا استفاده شده است. به این معنی که به لبه حالت زیر شی با ضامن عنصر خاموش است، انتخاب یکی از لبه های عمودی مرکزی، و سپس کلیک کردن ابزار حلقه به خوب، کامل، انتخاب. ما در حال حاضر می توانید پیش بروید و دکمه فرار به منظور ایجاد یک صحنه UV اضافی. برگشت در چند ضلعی و عنصر حالت زیر شی، با خوشه پوشش بیرونی را انتخاب کرده، ما می توانید این زمان را به عناصر دوباره شکل آمده رول کردن و کلیک بر روی دکمه صاف انتخاب. به عنوان آخرین مرحله با تمام خوشه در ویرایشگر UV انتخاب ما می توانیم را به ترتیب عناصر آمده رول کردن و با تمام گزینه ها را تنظیم فقط به عنوان قبل از آنها بودند کلیک بر روی دکمه پک عادی. در صورت نیاز ما در حال حاضر می توانید پیش بروید و اعمال کمی از ویرایش دستی به منظور تمیز کردن و ظرافت نتایج سریع که ابزار منفجر شدن ما را قادر به تولید است.