دانلود آبجکت گچبری مودولار برای تری دی مکس ویری | آبجکت گچبری مدولار کلاسیک
دانلود آبجکت نما رومی و گچ بری تری دی مکس در معماری
دانلود رایگان مدل سه بعدی گچبری کلاسیک هنگامی که آن را به استفاده از بافت های به هندسه می آیددر صحنه های 3D ما، احتمالا ده ها وجود دارد، اگر نه صدها، از سناریوهای استفاده در امروز،هر یک از آنها نیاز به یک جریان کار خاص و رویکرد به منظور موفق باشد.برای مثال، وقتی که می آید به UVW نقشه برداری،انجام سریع نما سازی با برخی از تفاوت های بسیار متمایز وجود دارد بین استفاده از نقشه ها در استاتیک، یا هنوز ارائه، نسبت به توالی های متحرک.بیشتر از آن، تفاوت های مجزا وجود دارد.
آبجکت گچبری مدولار کلاسیک
دانلود آبجکت گچبری مودولار برای تری دی مکس ویری
Mastering UVW Mapping in 3ds Max\02 - Digging a little deeper
02 - World XYZ
بین گزینه هایی که می توان برای تبدیل استفاده نسبت به زخم بستر انیمیشن مش، همه از آن ما نیاز به درک، و غیره، ما یک نگاه، در طول این دوره از این فصل است. در این نسخه از صحنه آزمون ما در حال کار با اینجا، اگر من فقط باز کردن ویرایشگر مواد، شما می توانید ببینید که هندسه ربات ما یک نقشه سر و صدا رویه اعمال به عنوان یک بافت منتشر، است که، در واقع، یک راه معتبر برای ایجاد یک نقشه رنگ diffuse. اغلب اوقات، هر چند، هنرمندان نقشه های رویه ای استفاده مدل سه بعدی گچبری مانند این، به عنوان یک راه است
که در آن به اضافه کردن فروپاشی و تنوع به یک ماده است. در واقع، بسیاری از راه هایی وجود دارد که در آن ما می توانیم استفاده را از نقشه های رویه ای در 3ds Max. در حال حاضر، به طور پیش فرض، هر زمان که ما ایجاد یک نقشه رویه داخل ویرایشگر مواد، گزینه منبع، در اینجا، مدل سه بعدی گچبری همیشه تنظیم می شود به Object XYZ، که ممکن است شما را بدانم چرا ما برای اولین بار، به دنبال در XYZ جهانی در این ورزش خاص. خب، امیدوارم منطق این آشکار خواهد شد به عنوان فصل پیشرفت.
چیزی که ما نیاز به روشن در سمت راست از همان آغاز، با این حال، این واقعیت است که آنچه که ما از یک نقشه رویه است در 3ds مکس پورت دیدگاه، لزوما یک بازنمایی صحیح از آنچه که ما به پایان خواهد رسید دیدن هنگامی که ما را نهایی ما ارائه. مدل سه بعدی گچبری برای نشان دادن نقطه، اجازه دهید به جلو بروید و با کلیک دکمه رندر، در اینجا. همانطور که می بینید، اندازه و قرار دادن بر روی نقشه سر و صدا در نهایی ما ارائه به نظر می رسد بسیار متفاوت نسبت به آنچه ما می بینیم در ویوپورت، حتی اگر رندر به تازگی گرفته شده است مدل سه بعدی گچبری با استفاده از موتور جیوه، اساسا همان فن آوری به عنوان در دید نیتروس ما استفاده می شود. به این معنی که با استفاده از مختصات گزینه های منبع، مانند جهانی و Object XYZ، می تواند ذاتا خطرناک، مگر اینکه ما از آنچه که ممکن است آگاه هستند در پشت صحنه. مدل سه بعدی گچبری بیایید فرض کنیم، به عنوان مثال، که این دارایی هندسه خاص است که برای استفاده آماده در داخل یک دنباله متحرک، و بنابراین، به عنوان هنرمند بافت، ما ممکن است یک انیمیشن آزمایش ساده عرضه، به منظور ببینید که چگونه نقشه برداری و بافت کار ما نگه می دارد تا یک بار همه چیز در حرکت است. البته، دیده می شود در نمای اینجا، اگر من فقط ضربه بازی، همه چیز به نظر می رسد خوب است. حرکت هندسه ما، بافت می رود با آن است. چه بیشتر می تواند ما می خواهیم؟ خب، بیایید ببینید که چه اتفاقی می افتد در واقع زمانی که این حرکت آزمایش ساده می شود ارائه کردن. برای انجام این کار، ما می توانیم باز کردن پلیر رم، و در کانال A، از پروژه های renderoutput ما، و World پوشه ها، بار توالی World_Space است. در واقع، حتی به عنوان دنباله در حال بارگذاری است، ما به راحتی می توانید نقطه مشکل این است که ما را به اجرا. آنچه ما در نمای دید، یک بار دیگر، چیزی است که ما در حال گرفتن در نهایی ما ارائه نشده است. به جای اینکه به سطح هندسه ثابت، بافت ما به نظر می رسد
به طور مداوم تغییر و حرکت. حقیقت، هر چند، این است که همه چیز در واقع کار می راه مخالف است. از آنجا که ما منبع نقشه برداری مجموعه ای به استفاده World_Space، ما در حال حاضر هندسه ما نشسته در داخل یک نقشه، سر و صدا در این مورد، که است که پیش بینی شده از مبدا جهان بیرون. در اصل، بافت است که پیش بینی شده بر روی سطح هندسه در همان راه که ایستاده در مقابل یک پروژکتور خانه باعث می شود تصویر به نشان می دهد تا بر ما. آنچه ما در دیدن رندر، پس از آن، در نتیجه از هندسه عبور از بخش های مختلف از نقشه سر و صدا، چیدن طرح ریزی آن در سطح به عنوان آن می رود. در حال حاضر، در حالی که این ممکن است کاملا خوب است، عنوان ذکر شده، برای بافت صحنه شخص اشیاء مانند ساختمان و مانند آن، آن را به وضوح است استفاده زیادی نمی زمانی که به یک شی متحرک استفاده می شود، مگر اینکه البته، این اثر شنا دقیقا همان چیزی است که ما به دنبال. زمان به حرکت است.
- آموزش تری دی مکس : آشنایی با رابط کاربری 3ds max 2017 3ds Max Interface
- آموزش فارسی جامع تری دی مکس : از صفر تا 100
- آموزش فارسی تصویری تری دی مکس : تنظیمات اولیه و محیط نرم افزار Setting preferences
- آشنایی با محیط جدید تری دی مکیس فارسی معماری user interface and defaults
- آموزش فارسی تری دی مکس Choosing a workspace 3ds max 2017