دانلود مجموعه کامل طرح معماری نمای رومی کلاسیک اجرا شده | کناف کاری
دکوراسیون داخلی خارجی معماری نمارومی تری دی مکس ویری
دانلود آبجکت های نمای رومی نمونه نمای کلاسیک ستون، سرستون، گچبری رومی، گوتیک و نئوکلاسیک و رایگان نقشه اتوکد نمای ساختمان
دانلود رایگان فایل اتوکد نمای کلاسیک با فرمت dwg اتوکد
هنگامی که ایجاد صحنه های که نیاز
00:00:02 به اتصال قوی بصری Material Editor
00:00:04 به دنیای واقعی مانند سطح بازی،
00:00:07 (جوری) ارائه یا در واقع نقاشی بر روی نقشه
00:00:09 برای فیلم و / یا پخش.
00:00:11 یکی از عناصر است که می تواند
00:00:13 در نظر گرفته به بحرانی موفقیت
00:00:15 خواهد بود که از مقیاس صحنه است.
00:00:18 مطمئنا اگر مقیاس نقشه ها
00:00:20 که ما در مواد خود استفاده می کردن،
00:00:22 بعد از آن اعتبار این پروژه به عنوان یک کل،
00:00:24 بدون توجه به اینکه چگونه به خوبی در مناطق دیگر اعدام
00:00:26 قطعا آسیب دیده خواهد شد.
00:00:29 این شاید یک دلیل پس از آن برای ما
00:00:31 به استفاده از یکی از ویژگی های 3DS پیراهن زنانه دامن بلند است
00:00:32 نقشه برداری و بافت مجموعه ای از ابزار
00:00:34 است که طراحی شده برای کمک به ما
00:00:36 به راحتی و به طور مستقیم جلوگیری از ایجاد مشکلات در مقیاس.
00:00:41 در سمت UVW نقشه اصلاح،
00:00:44 این است که به نام دنیای واقعی نقشه اندازه،
00:00:47 در حالی که در Material Editor و
00:00:48 و بافت نقشه سمت از همه چیز،
00:00:50 سیستم به عنوان نمای رومی کلاسیک
00:00:52 استفاده از مقیاس واقعی جهان است.
00:00:55 حالا قبل از اینکه ما به را قادر می سازد از
00:00:56 و با استفاده از هر کدام از این کنترل،
00:00:58 ما احتمالا می خواهد به راه
00:00:59 برخی از زمان کنار تا به عنوان مجموعه ای از نرم افزار 3ds Max تا
00:01:02 به شیوه ای که باعث می شود آن را بصری
00:01:04 و آسان برای دریافت بهترین ها را از آنها.
00:01:07 توسط آن، منظورم از ما می خواهد به راه اندازی
00:01:09 و کار با یک نوع واحد در 3ds Max
00:01:12 که ما با و بسیار آشنا هستند
00:01:14 ما می توانیم در ذهن چشم ما حداقل تجسم،
00:01:16 با درجه مناسب از دقت و صحت. نمای رومی کلاسیک
00:01:20 برای برخی Material Editor ، این معنی خواهد بود که کار
00:01:21 با یک سیستم مانند فوت و اینچ.
00:01:24 برای من شخصا، سیستم متریک
00:01:26 چیزی است که من ساده تر تا شما متوجه خواهید شد،
00:01:29 اگر من می آیند تا به منوی سفارشی
00:01:32 و سپس به راه اندازی واحد
00:01:34 که من در واقع در سانتی متر کار
00:01:36 برای صحنه های هسته ای است.
00:01:39 پس از مجموعه ای سیستم واحد ما
00:01:40 به بصری پس از آن، ما می تواند حرکت کند
00:01:42 به پاسخ به این پرسش مجموعه کامل طرح معماری
00:01:44 چگونه ما در مورد استفاده از GO
00:01:46 دنیای واقعی نقشه گزینه اندازه.
00:01:48 خوب، اجازه دهید تصور کنید که ما می خواهند به نوبه
00:01:50 هندسه ساده ما در اینجا به یک
00:01:52 دیوار آجری مدرج
00:01:55 اما نه وقت و یا تمایل
00:01:57 به ساخت آن با استفاده از هندسه آجر فردی است.
00:02:00 راه حل واضح سپس، خواهد بود
00:02:02 به شما یک نقشه بافت tileable.
در واقع اجازه دهید به جلو و اعمال مجموعه کامل طرح معماری
00:02:07 یکی از کسانی که با باز کردن ویرایشگر مواد CSS images folder
00:02:10 و به جای بارگذاری UVW ما
00:02:12 بافت نقشه تصویر را بر روی گره نقشه بیتی،
00:02:15 اجازه دهید به پوشه تصاویر CSS حرکت
00:02:18 در ساختار پروژه های ما و بار
00:02:20 بافت tileable پیدا کنیم وجود دارد.
00:02:23 فورا، بویژه دیدن
00:02:25 به عنوان ما به یک قطعه مدرج
00:02:27 هندسه آجر نشسته در صحنه،
00:02:29 ما لازم نیست که به یک استاد معمار
00:02:31 به کشف کردن که در مقیاس بسیار کمی را در اینجا.
00:02:34 به ما این فرصت مناسب کناف کاری
00:02:37 به استفاده از مقیاس واقعی جهان است.
00:02:39 همه ما نیاز به دانستن به منظور انجام این کار
00:02:41 خواهد بود به اندازه تقریبی
00:02:43 که هر یک از آجر در نقشه باید باشد.
00:02:47 در بریتانیا به عنوان مثال، یک آجر خانه نمونه
00:02:49 اقدامات 21 10.2 6.5 سانتی متر
00:02:54 در امتداد طول آن، عرض و ارتفاع
00:02:56 است که دقیقا همان چیزی است که ما مجموعه ای
00:02:58 برای هندسه آجر در اینجا.
00:03:00 تا همه چیز را به مقیاس پس از آن، کناف کاری
00:03:02 ما فقط نیاز به انجام محاسبات سریع.
00:03:04 بنابراین اجازه دهید باز کردن نقشه بافت برای مشاهده
00:03:08 و توجه داشته باشید که ما سه آجر
00:03:10 در حال اجرا در سراسر عرض تصویر ما
00:03:12 و هشت در حال اجرا تا ارتفاع آن CSS images folder
00:03:15 در حال حاضر ما ممکن است بخواهید برای اضافه کردن یک کمی بیشتر
00:03:17 به ابعاد معمولی ما اجازه می دهد
00:03:19 برای این واقعیت است که تصویر نقشه بیتی ما
00:03:21 دارای ملات گرفته شده در آن است.
00:03:24 برای کار کردن مقیاس پس از آن،
00:03:26 اجازه دهید بالا بکشد ماشین حساب
00:03:27 و استفاده مقادیر 22 سانتی متر ضرب سه،
00:03:33 به ما در مجموع عرض 66 سانتی متر
00:03:36 و پس از آن شاید هشت سانتی متر
00:03:38 7.5 ضرب برای ارتفاع
00:03:42 که می آید به کل از 60 سانتی متر است.
00:03:46 همه ما باید انجام دهیم در حال حاضر به آمده
00:03:48 کنترل نقشه بیتی،
00:03:51 قادر به استفاده گزینه مقیاس دنیای واقعی
00:03:54 و سپس وارد آن ارزش
00:03:56 در بخش اندازه کمی نقشه
00:03:58 عرض و ارتفاع کنترل.
00:04:00 در حال حاضر، در بخش نمایش، این به نظر می رسد
00:04:03 به مخالف دقیق CSS images folder انجام داده اند
00:04:05 از آنچه ما می خواهیم، که به درخواست
00:04:07 66 60 سانتی متر بر روی نقشه آجر
00:04:10 به هندسه دیوار ما.
00:04:13 نگران نباشید هر چند همانطور که همه ما نیاز
00:04:14 انجام دهید این است فعال جانبی نقشه برداری
00:04:16 از سیستم در UVW نقشه اصلاح
00:04:19 با استفاده از دنیای واقعی استفاده نقشه اندازه جعبه چک
00:04:24 و voila، ما در حال حاضر باید بسیار دقت
00:04:27 کوچک بافت دیوار آجری که ما
00:04:29 البته می توانید نیشگون گرفتن و کشیدن کمی باید ما احساس می کنیم
00:04:31 که ما نیاز به.
Mastering UVW Mapping in 3ds Max 01 - UVW Mapping Basics
08 - Using Real-World Map Size