آموزش تری دی مکس The Reshape Elements rollout

آموزش تری دی مکس Mastering UVW Mapping in 3ds Max 04 - The Edit UVW Interface

- در این تمرین، ما قصد داریم به آنچه ممکن است مانند به نظر می رسد
یک سفر به عقب در زمان، به عنوان ما به یک بار دیگر برای رفع نگاه
مشکل نقشه برداری قابل توجه دیده می شود
در منطقه شخصیت زانو است.
این زمان هر چند، ما می رویم به انجام این کار
با استفاده از یک مجموعه کاملا متفاوت از UVW ابزار ویرایشگر،
یعنی کسانی که در عناصر تغییر شکل رول. این ابزار کمی تخصصی تر
از گزینه های تبدیل سریع استفاده می شود زمان آخرین اطراف
که در آنها طراحی شده اند به کار به خصوص به خوبی
در زمینه های مش که حاوی مقدار زیادی از خط راست.
این معنی که آنها احتمالا خواهد بود به ویژه برای هنرمندان مفید
که صرف مقدار زیادی از زمان و نقشه برداری عناصر صحنه بافت
مانند ساختمان ها، با توجه به اینکه آنها به طور معمول شامل
مقدار زیادی از خطوط راست و بنابراین نیاز
مقدار زیادی از UVWs به همان اندازه مستقیما اعمال به آنها.
برای پس شروع کنید، اجازه دهید کلیک کنید برای انتخاب
هندسه مشکل و سپس باز کردن پنجره UVW ویرایشگر.
00:00:58 از آغاز در اینجا، من می خواهم به کار
00:01:01 در چند ضلعی از حالت اشیاء، بنابراین اجازه دهید که گزینه را انتخاب کنید،
00:01:05 با استفاده از دکمه وسط ماوس به زوم در منطقه مشکل
00:01:08 و سپس سمت چپ کلیک کنید و بکشید به انتخاب منطقه است.
00:01:12 در حال حاضر ما می تواند، بسته به میزان مشکل
00:01:15 که ما با آن برخورد کنید، سعی کنید به استفاده از
00:01:18 استراحت تا گزینه تخت، که به عنوان شما می توانید ببینید
00:01:22 ما نتیجه بسیار مناسب و معقول را برای یک راه حل با یک کلیک،
00:01:26 پس از مش کاملا به سادگی untangled.
00:01:29 مشکل این است که حتی که حتی اگر
00:01:30 pollys UVW خوب و به طور مساوی فاصله هستند،
00:01:34 ما امکانپذیر نبود دقیقا آنها را مستقیما تماس بگیرید.
00:01:37 این، به عنوان ما می توانیم در نمای دید، باعث ما
00:01:39 نقشه برداری UVW به تغییر جهت دادن معنای کمی
00:01:42 ما هنوز هم بسیار کمی از ویرایش دستی باید انجام دهید
00:01:45 به منظور انجام این کار.
00:01:47 خوب، اجازه دهید خنثیسازی که بهره برداری و به جای
00:01:50 کلیک به استفاده از ابزار تراز انتخاب.
00:01:54 این که شما می توانید به نظر می رسد برای انجام یک کار خیلی بهتر
00:01:58 همانطور که ما در نقشه برداری در نمای نگاه
00:01:59 در حال حاضر ما می توانید ببینید که همه چیز می کند در واقع به نظر می رسد
00:02:02 به هر دو راست و به طور مساوی فاصله.
00:02:06 ما می توانید همه چیز بهبود حتی بیشتر اگر ما فقط
00:02:08 گرفتن pollys پایین در اینجا و با کلید Shift را پایین نگه داشته
00:02:12 کلیک کنید و کشیدن به سمت پایین تا همه چیز نگاه حتی بهتر است.
00:02:16 برای تکمیل کار، ما می توانیم بقیه چند ضلعی گرفتن
00:02:19 برای خوشه و سپس با استفاده از گزینه مقیاس برچسب،
00:02:23 در حالی که پایین نگه داشتن کلید Shift را،
00:02:24 مقیاس همه چیز به صورت عمودی تا
00:02:26 آن نشسته به خوبی در داخل فضای UVW است.
00:02:30 در این نقطه، ما ممکن است وسوسه شوید که پاسخ
00:02:33 ماموریت انجام، اگر من فقط کلیک بر روی دکمه ایزوله
00:02:37 تا که به انفرادی هندسه در ویوپورت با این حال،
00:02:40 ما می توانید ببینید که یک بیت از یک مشکل وجود دارد.
00:02:43 تعویض به یک دیدگاه و سپس
00:02:45 زوم و گردش به دور نشان می دهد که ما ایجاد کرده
00:02:50 کمی قابل توجه اسکواش نقشه آزمون
00:02:52 عنوان آن را بر بالای منحنی در اینجا می آید.
00:02:56 بیایید گام به عقب پس از آن با زدن دکمه خنثیسازی
00:02:58 چند بار، اساسا رفتن به که در آن ما
00:03:01 فقط دستور صاف انتخاب اعمال
00:03:04 زیرا مرحله ما به قرار دادن در اینجا این است که استفاده
00:03:07 از آرامش تا گزینه تخت که ما در اوایل بود.
00:03:11 با استفاده از آن در این نقطه در روند
00:03:14 طور خودکار متناسب با همه چیز به سادگی به
00:03:16 فضای UVW برای ما در حالی که در همان زمان
00:03:20 ساخت که برخی از همه از چند ضلعی در انتخاب
00:03:23 به عنوان به طور مساوی که ممکن است فاصله.
00:03:26 به آرامش عملیات می توانید برخی از پرتاب
00:03:28 خطوط عمودی و افقی ما کمی از ماشین چین دهنده
00:03:32 ما ممکن است بخواهید به استفاده از ابزار تراز سریع
00:03:35 از تمرین قبلی به چیزهایی
00:03:38 پاکسازی نهایی در اینجا.
00:03:41 با استفاده از دستور ایزوله نشان می دهد که استفاده
00:03:44 از ابزار در این سفارش تولید کرده است
00:03:46 نتیجه نهایی نقشه برداری بسیار پاک کن.
00:03:50 زمان به حرکت در پس از آن از ابزار نسبتا ساده
00:03:53 که ما تا کنون در این فصل نگاه
00:03:55 و نگاهی به یک گروه از کنترل است که ما
00:03:58 بیشتر پس به احتمال زیاد به عنوان نیاز به کار با
00:04:01 هر زمان که ما در حال مایل به نقشه هندسه های پیچیده
00:04:04 مانند موجودات و شخصیت.
00:04:06 این را می توان در ویراستاران UVW کوک رول از پیدا شده است.