آموزش فارسی فوق پیشرفته نورپردازی رندر حرفه ای معماری پست پروداکشن حرفه ای معماری تری دی مکس ویری افترافکت

دانلود آموزش فوق حرفه ای پست پروداکشن معماری فتوشاپ به زبان فارسی

دانلود پرسوناژ ماشین برای فتوشاپ دانلود پرسوناژ برای مکس Quick transforms for UV layouts

دانلود رایگان پرسوناژ و مجموعه کامل از انواع پرسوناژ انسان مخصوص فضاهای کسب و کار و در سنین مختلف : زن ، مرد ، بچه ، جوان ، نوجوان ، پیرزن و پیرمرد و هم به صورت برش خورده CUT OUT PEOPLE :

دانلود تکسچر انسان برای کارهای فتوشاپ و ...

آموزش رندر فوق حرفه ای برای تری دی مکس و ویری

Architecture visualization به محض این که شروع به کار در داخل پنجره UV ویرایشگر خود، یک مجموعه ای از ابزار است که ما به سرعت می خواهد برای تبدیل شدن به آشنا هستند سریع تبدیل گزینه. این، به عنوان نام آنها پیداست، ما مجموعه ای از کنترل است که می تواند مورد استفاده قرار می دهد به سرعت و به آسانی دستکاری برخی از انتخاب شیدر مش UVW ما است.

Mastering UVW Mapping in 3ds Max 04 - The Edit UVW Interface

شما احتمالاً در حال اشاره به این هستید که مش ما در 3ds Max دارای مشکلی است. نقشه‌برداری در بخش زانو به وضوح دچار اشتباه شده است. ما از ابزار سریع تبدیل برای تعمیر استفاده می‌کنیم. با انتخاب "هندسه" و ورود به "اصلاح" و باز کردن پنجره ویرایشگر UV، به راحتی مشکل مشخص می‌شود. همپوشانی‌های آشکاری در رأس مش وجود دارد. می‌توانیم رأس‌ها یا چندضلعی‌ها را انتخاب کنیم و بررسی بصری انجام دهیم.

در حالت چندضلعی، انتخاب آسان‌تر می‌شود. هنگام کار با ابزار تبدیل، اهمیت "تنظیم محوری" مشخص است. این نقطه محور است که عملیات تبدیل حول آن انجام می‌شود. با تنظیم محور به مکان مورد نظر، عملیات تبدیل راحت‌تر می‌شود. گاهی نیاز است محور را به صورت دستی انتخاب و حرکت دهیم. با استفاده از دکمه‌های تنظیم چرخش و تنظیم محور، می‌توان نتایج بهتری گرفت. با استفاده از ابزارهای UV، نقشه‌برداری را تمیز و مرتب می‌کنیم.

حالا می‌توان با تنظیم لبه‌ها و رأس‌ها، مش را در داخل فضای مشخص قرار داد. تنظیم محور به رأس مشخص و استفاده از ابزارهای صاف کردن، نقشه‌برداری را بهبود می‌بخشد و نتیجه نهایی بهتر خواهد بود.