ساخت متریال زیبراش Project maps on curved objects
آموزش ساخت متریال برای نرم افزار زیبراش
اگر می خواهید اعمال بافت به یک سطح دقیق تر، شما ممکن است نیاز به استفاده از بافت بینی شده است. بنابراین اجازه دهید نگاهی به این کار می کند. من این شی ساده با یک سطح منحنی است. و اگر من می خواهم، من می توانم بافت به آن اعمال میشود. بنابراین اجازه دهید به جلو از طریق فرایند که ما قبل از انجام. من می خواهم برای رفتن به فایل، واردات، و من را انتخاب کنید که سوپ برچسب و مطمئن شوید که ما در حال استفاده از این به عنوان یک بافت. واردات انتخاب، و به عنوان شما می توانید ببینید، این جرقه بزند به سطوح. بنابراین من میخوام جلو بروید و سمت چپ کلیک کنید و کشیدن تا که جرقه بزند به ارتفاع این سطح مقعر. زمانی که من، من اساسا همان اثر قبل از من بود، که در آن تنها به بخشی از سطح اعمال می شود. اما، من می توانم به پنجره مواد من، را انتخاب کنید که برچسب سوپ و درخواست آن را. وجود دارد و ما رفتن. ما یک اثر بسیار خوب است. بنابراین، به عنوان شما می توانید ببینید، آن را محور نیست، پس از آن فقط از گوشه و به عنوان شما می توانید ببینید نقشه برداری، آن را همپوشانی. بنابراین، اگر ما می خواهیم این را کمی دقیق تر، و می خواهید آن مرکز، ما می توانیم یک طرح به انجام این کار استفاده کنید. بنابراین من قصد دارم به جلو بروید و خنثی سازی راه من از این. و اجازه دهید به جلو و ایجاد یک شی کمکی است که به عنوان یک پروژکتور عمل می کنند. پس چه من می خواهم به این است که ایجاد یک صفحه نمایش است که دقیقا عرض این. بنابراین، ساده ترین راه برای انجام این کار است برای رفتن به ابزار rectangle، چپ کلیک کنید و بکشید و فقط در که باز پر کنید. همانطور که می بینید، آن را در همه چیز در اینجا پر شده است، اما اجازه دهید به جلو و فقط با استفاده از ابزار فشار کشش به جلو است که پروژکتور فقط کمی.حالا من قصد دارم به را انتخاب کنید پاک کن و فقط پاک کردن برخی از لبه در اینجا به ترک است که مستطیل فقط نوع شناور در خارج وجود دارد در مغاک. در حال حاضر، من قصد دارم به درخواست یک بافت به آن است. بنابراین ما قصد داریم از طریق فرایند همان دوباره. فایل، واردات، SoupLabel را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که آن را به بافت مجموعه، واردات. و در حال حاضر من قصد دارم به آن اعمال می شود به این مستطیل. بنابراین فقط به جلو و با کلیک و کشیدن، موقعیت آن، و اجازه رفتن.حالا وقتی من به انجام این کار، آن را در واقع ایجاد یک مواد است.
اگر من می خواهم به، من می توانم آن اعمال می شود، اما من قصد دارم به همان اثر. من واقعا نمی هر گونه نقشه برداری اعمال شده به این چهره. بنابراین، به پروژه این، من قصد دارم به انتخاب این صورت، راست کلیک بر روی آن، و تحت بافت، من قصد دارم برای گفتن پروژه آن. در حال حاضر چه می کند این است که آن را می سازد بافت را یک بافت بینی شده است. حالا من قصد دارم به این بافت دوباره انتخاب کنید. بنابراین اگر من این را انتخاب کنید، آن را به کار می کنند. اما چیزی که من نیاز به انجام این قطره چکان چشم از صحنه است. پس آنچه که من قصد دارم برای انجام در ویندوز است انتخاب ابزار قطره چکان چشم و کلیک بر روی مستطیل. در حال حاضر در مک، آن را کمی متفاوت است. در عوض، از ابزار سطل رنگ را انتخاب کنید و پایین نگه داشتن کلید فرمان برای نشان دادن قطره چکان چشم است. پس از آن مواد را به خوبی انتخاب کنید. در حال حاضر هنگامی که شما که، شما می توانید به سطل رنگ رفتن و درخواست آن را به صورت و آن باقی می ماند محور خواهد شد. در حال حاضر هنگامی که شما این، شما می توانید انتخاب کنید پروژکتور اصلی، که فقط یک شی کمکی بود، و حذف آن. بنابراین به عنوان شما می توانید ببینید، این یک فرایند کمی پیچیده تر است، اما هنگامی که شما آن استاد، این یک راه عالی را به دقت بافت موقعیت بر روی سطوح نامنظم است.