آموزش و تنظیمات کادر رندر روز و شب Vray

آموزش طراحی داخلی معماری+رندر روز و شب

VISCORBEL CONTEMPORARYDINING ROOM

این آموزش کاری از شرکت VISCORBEL است که تمام اجزاء یک اتاق نهار خوری و آشپزخانه در 3Dmax طراحی،و با V-ray متریال دهی، و رندر گرفته میشود.

آموزش فارسی رندر شب ویری

آموزش و تنظیمات کادر رندر روز و شب Vray

نکات پوشش داده شده:

  • مدلسازی تمام مبلمان و آبجکت هایی که در صحنه می بینید

  • ساخت متریال ویری تمام آبجکت های داخل صحنه

  • نور پردازی روز و شب در V-ray

  • تنظیمات کادر رندر مخصوص شب

  • تکنیک های پس پردازش در فتوشاپ

پکیج آموزش طراحی داخلی معماری+رندر روز و شب

مشخصات : 8:20 ساعت فیلم با کیفیت HD+فایلهای مکس


آموزش فارسی نورپردازی حرفه ای شب ویری Vray-Exteriors

Rendering an Architectural Night Scene in V-Ray and Photoshop

یکی از زیباترین انواع رندر، رندر شب خارجی است. که در آن صحنه بجای روشن شدن با نور خورشید و آسمان، با چراغ های داخلی ساختمان و لامپ های پیاده رو و سایر اجسامی که در صحنه نورها را منعکس میکنند، روشن میشود.

رندر شب در عین زیبایی،به دلیل تعدد و متفاوت بودن منابع نور،زمان رندر بالا کاری نسبتا سخت و پر از نکته است.

آموزش رندر و طرای داخلی معماری،آموزش طراحی داخلی معماری:مجموعه زیر، آموزش اصولی و گام به گام رندر، پست پروداکشن، پوستر یک ساختمان مدرن در Vray است که تمام مراحل رندر شب از 0 تا 100 آن آموزش داده میشود.

پکیج آموزش طراحی خارجی معماری+رندر شب و پست پروداکشن

مشخصات :2:27 ساعت فیلم با کیفیت HD+فایلهای مکس

سرفصل ها:

01- معرفی و مرور کلی پروژه

02- جمع آوری لایبراری عکس های مرجع

03- تعریف و آموزش اصولی تئوری رنگ ها

04- تنظیمات صحنه 3بعدی

05-آموزش آماده سازی نور داخلی و خارجی

06- آموزش وارد کردن عکس و پرسوناژ 2بعدی در صحنه

07- تعادل در نرکیب بندی

08- آماده کردن MultiMatte elements ها

09- گرفتن رندرهای نهایی

10-آماده کردن برای پست پروداکشن(post-production)

11- سازمان دهی لایه ها

12- ترکیب عکس های 2بعدی در رندرها

13-آماده کردن جزئیات، سازمان دهی لایه ها و درجه بندی رنگ

14- بالا بردن کیفیت عکس ها با لایه های 2بعدی

15- جزئیات نورپردازی 2 بعدی

16- ادامه اصلاح و اضافه کردن جزئیات به تصاویر

17- پایان ترکیب بندی عکس ها

18- ترفند ها و نکات رندرهای نهایی


توضیحات به زبان انگلیسی :

- Light reflects in space and scatters light. - Diffuse light scatters light differently from specular light. - The rougher the surface the more specular light scatters. - There are different methods for scattering diffuse light. - Radiosity is a very solid method for interiors because of the way that it can bounce light around. - Photon mapping is also good for bouncing light around very efficiently, but can be problematic for environment lighting. - QMC system gives the highest quality but is the slowest overall method. - Irradiance mapping is only good for the primary bounce, as it is an optimized method of collecting light samples. Note that it is only useful for the first bounce. - Environment light can be achieved by several methods. Image based lighting using HDRI is one of the most common and is also one of the best methods. - Animation techniques that were discussed on the Exterior GI lighting DVD are still very valid for lighting static scenes. 2. Interior versus Exterior GI - The DVD focuses on the lighting of digital sets rather then the lighting of characters from interior lighting. - Exterior scenes are usually simple lighting scenes as they usually deal with single light sources such as the sun and the sky. - Interior scenes have more complex lighting as the geometry itself reflects light, and the geometry becomes an environmental light source. Interior scenes can have many types of light sources. - Light needs to bounce off of many more surfaces compared to exterior scenes. - Special optimization techniques need to be used to make the renderings more efficient. - With exterior GI lighting, we need to learn to set up scenes so that they light themselves naturally. - In interior scenes we need to learn to light in the same way that a photographer or cinematographer would light a scene.