آموزش تری دی مکس Mapping Textures 3ds max Designing 3D procedural maps
نقشه ای که در یک فیلم قبلی از این رنگ پایه فیزیکی استفاده کردم ، نقشه سه بعدی نویز OSL است و به صورت سه بعدی در سه حس مختلف است. این سه بعدی است به این معنا که سه الگوی سر و صدای جداگانه از خروجی های x ، y و z وجود دارد. هر یک از اینها یک الگوی خاکستری است که کمی جبران می شود یا دارای فاز متفاوتی از سایرین است. این نقشه نویز سه بعدی نیز به این معناست که در سه بعد در فضا گسترش می یابد. این یک الگوی حجمی است که در جهان x ، y و z گسترش می یابد. این یک تصویر مسطح نیست. هر کجا که یک سطح با این الگوی سه بعدی در هم باشد ، نقشه رنگ آن مکان را روی جسم مشخص می کند. به همین دلیل ، یک نقشه سه بعدی یا نقشه رویه ای یا الگوریتمی 3D به هیچ مختصات نقشه برداری نیاز ندارد. یک تصویر 2 بعدی مانند بیت مپ به یک طرح UV برای مشخص کردن چگونگی پیچیدن آن در سطح 3 بعدی نیاز دارد.