آموزش تری دی مکس Setting up a free camera - 3ds max Camera Techniques

 

دانلود آموزش تری دی مکس Setting up a free camera - 3ds max Camera Techniques ما دیدیم که چگونه یک دوربین فیزیکی ایجاد کنیم که هدف آن باشد. حالا بیایید در مورد دوربین های رایگان صحبت کنیم. ما می توانیم یک دوربین استاندارد و بدون هدف یا یک دوربین فیزیکی و بدون هدف داشته باشیم. اما روش ایجاد برای هر یک از آنها متفاوت است. بیایید به دوربین استاندارد نگاه کنیم. به پنل ایجاد به دوربین بروید. و می توانیم یک دوربین استاندارد استاندارد بسازیم. بر روی آن دکمه کلیک کنید ، و می خواهید در نمای جلوی یا نمای جانبی کلیک کنید ، نه در نمای بالا ، زیرا این دوربین با نگاه به نمای فعلی ایجاد می شود. بنابراین من فقط می خواهم یک بار در نمای جلوی کلیک کنم. و آن دوربین استاندارد ایجاد می شود. برای خروج از حالت ایجاد ، با کلیک راست کلیک کنید ، و می توانیم آن دوربین را در یک قسمت مشاهده قرار دهیم ، این مورد در اینجا. بنابراین در جایی که می گوید دوربین فیزیکی است ، می توانیم دوربین دیگری را انتخاب کنیم ، دوربین 001 ، این یک دوربین استاندارد است. و اکنون ما به دنبال لنزهای دوربین هستیم. ما می توانیم ابزار حرکت را بگیریم و به بالای صفحه برویم ، که این برنامه ماست و آن دوربین را قرار می دهیم. ما همچنین می توانیم آن را در نمای بالا بچرخانیم. و درست مانند دوربین بدنی ، می توانیم دیدگاه آن را تغییر دهیم. و ما می توانیم آن را از پارامترهای آن انجام دهیم. با انتخاب هنوز ، می توانیم وارد پنل اصلاح شویم. و ما در اینجا یک پارامتر زمینه مشاهده داریم و می توانم آن را با همان اندازه دوربین دیگر ، مقدار 80 درجه تنظیم کرده و Enter را بزنید. حالا زاویه وسیع تری دارم.