آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling Understanding topology dependence
دانلود آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling Understanding topology dependence در فیلم قبلی که به شما نشان دادم که چگونه می توانید چند ضلعی ها را بر اساس انتخاب حجم حذف کنید ، می خواهم برای انجام این کار به روشی جایگزین بپردازم ، فقط مواردی را که ممکن است ناشی از پدیده ای بنام وابستگی توپولوژیکی باشد برای شما نشان می دهد. و اگر دقیق نیستید و نمی فهمید که چگونه این کار را می کنید هنگام تغییر سطح جزئیات یک بدوی ، دچار مشکل خواهید شد. بنابراین اجازه دهید نگاهی بیندازیم. من می خواهم به سختی چند ضلعی ها را در انتهای این پایه انتخاب کنیم تا آنها را در یک اصلاح کننده مش حذف کنیم. بنابراین با انتخاب آن شیء ، در صفحه تغییر ، من اصلاح کننده خم را در بالا انتخاب کرده ام ، و سپس دستور ایجاد را برای یک اصلاح کننده جدید صادر می کنم. بنابراین بر روی لیست کشویی کلیک کنید ، و این بار poly Select را انتخاب کنید. و در این حالت ما یک گیزمو انتخاب نداریم ، فقط صورت ها یا سایر اشیاء فرعی را که می خواهیم از پشته عبور کنیم ، انتخاب می کنیم. من به صورت چهره انتخاب می کنم ، و می توانم به دور خود دور شوم ، و شبکه را با G خاموش کنید ، و می توانم یک چهره جداگانه را انتخاب کنم ، یا می توانم کلید کنترل را نگه دارم ، و چند چهره را انتخاب کنم ، یا می توانم انتخاب کنم ، بنابراین کلیک می کنم تا همه موارد را از حالت انتخاب خارج کنیم ، و در اینجا در نوار ابزار اصلی گزینه های جالبی را به دست آورده ایم ، بنابراین در اینجا ابزار انتخاب را انتخاب کرده ، آن را کلیک کرده و نگه دارید ، و در پایین ، ما آیکون قوطی آئروسل کمی داریم ، این انتخاب رنگ است. سپس می توانید موس خود را به سمت آن بکشید ، و چند ضلعی را انتخاب کنید.
- شروع آموزش تری دی مکس Introduction 3ds Max from the ground up
- آموزش برنامه تری دی مکس 3ds Max 2017 New Features Conclusion
- شروع آموزش تری دی مکس 3ds Max Rendering Switching renderers scene converter
- آموزش رندر تری دی مکس 3ds Max Rendering A360 cloud rendering