شروع آموزش تری دی مکس 3ds Max Rendering Switching renderers scene converter
شروع آموزش تری دی مکس 3ds Max Rendering Switching renderers scene converter مبدل صحنه ابزاری ساده است که به شما امکان می دهد صحنه های موجود ذهنی یا V-Ray خود را به یک ارائه دهنده ART تبدیل کنید. این کلیه مواد را به فیزیکی تبدیل می کند و همچنین در پشت صحنه چند کار دیگر نیز انجام می دهد ، مانند تغییر نوردهی و نوع خورشید و آسمان. من صحنه ای را از قبل آماده کرده ام که برای ذهن ذهنی تنظیم شده است. بیایید آن را از منوی باز پرونده باز کنیم. در پوشه پروژه فعلی پروژه ما 05_04_scene_converter.max. همانطور که گفتم همه چیز برای ذهنی ری تنظیم شده است. بیایید یک رندر تست انجام دهیم. در Render Setup ، من فقط می خواهم خاطرنشان كنم كه ما در حال انجام پیش نویس ارائه کیفیت با تنظیمات جمع آوری نهایی پایین هستیم. من روی درگاه نمایش دوربین فیزیکی تمرکز دارم و روی رندر کلیک می کنم تا یک تست سریع ارائه دهم. بنابراین می توانید تصوری از این ارائه دهید که اگر یک تولید کامل ارائه داده اید ، چه چیزی به نظر می رسد. بعداً یک توضیح پاکتر از این را به شما نشان خواهم داد. در اینجا پیش نویس ارائه کیفیت Mental Ray ارائه شده است. من می خواهم یک کلون از این درست کنم تا بتوانم بعداً آن را مقایسه کنم. من فقط می خواهم آن را به حداقل برسانم ، و فقط می خواهم مطالب را بررسی کنم. در اینجا در نوار ابزار اصلی به ویرایشگر Material بروید. اینها همه Arch & Design یا مواد استاندارد هستند. مواردی که در اینجا مشاهده می شوند مواردی هستند که به صحنه می روند و اگر در واقع در مواد صحنه ما نگاه کنیم ، در سمت چپ اینجا به Material Scene می رویم ، و شاید آن را گسترش دهیم تا بتوانیم موارد بیشتری از آن را ببینیم.