آموزش تصویری اینفراورکس InfraWorks Cut and fill analysis
در آخرین ویدئو ما، ما شروع به تنظیم طراحی عمودی خود کردیم. و همانطور که ما این کار را انجام دادیم، ما عناصر درجه بندی، عناصر روز نور ما را دیدیم، تنظیم کردیم. اما ما هنوز دقیقا در مورد تحلیل برش / پر بودن مطمئن نیستیم. و این چیزی است که ما در این ویدئو در مورد آن می آموزیم. ما قصد داریم از پیشنهاد برش / پر کردن شروع کنیم و بنابراین اگر شما پیشنهاد دیگری را فعال کرده باشید، مطمئن شوید که پیشنهاد برش / پر است که شما شروع یا کار خواهید کرد، و سپس به جلو برویم تغییر ماژول ما را به زیربخش شروع کنید، تا موقعیت ما را برای دیدن این راه. حالا وقتی مسیر را انتخاب می کنم، کارت دارایی می آید و یکی از بخش های کارت دار پایین پایین پایین می رود و پر می شود. بنابراین ما بر روی این کلیک برای محاسبه شماره های برش و پر می کنیم. و یک نوع نوار ابزار کوچک باز می شود در امتداد کارت دارایی، و به طور پیش فرض، مقادیر جزئیات باز می شود.
It's going to, of course, run the earthwork quantities for the entire road notice, that includes the intersection objects as well, both roundabouts. Or we can change and say, I only want the station range from zero to maybe ten thousand. We'll just select a thousand here, and you can see that it just will stop here. I can turn that back off and it will do the entire alignment. Other settings, using the cog wheel, I'm going to select other settings, and you can change the station increment. The station increment is, how often are we building the analysis? Of course, the tighter the number, the more cross-sections we're going to use for the analysis method. And so we're going to change this down to something more like 25 feet, and then we'll also include key stations, such as any geometry points. It will also include if we have intersection objects and roundabouts, you can uncheck that and it will no longer include the intersection and roundabout, if you don't want to. We're going to leave that on, and if there's even any bridge elements, it will also include that. So I'm going to close this down and we're going to click the play button. It's going to actually compute the earthwork quantities. Now when it does so, it provides the number down below and informs me that we have a lot more fill than we have cut, which you can visually see that being the case.
حالا اگر من برگشتم، این را ببندم، جاده کامپوننت من انتخاب شده است، و من بر روی جاده کامپوننت من راست کلیک کرده و نمایش نمایه را نمایش می دهیم، ما می توانیم آن را تنظیم کنیم. ما می توانیم این PVI را پایین بیاوریم. و تماشا کنید که من از این PVI اجازه می دهم، کارت دارایی و مقادیر زمین کاری را که ما آنجا داشته ایم تماشا کنیم. همانطور که مدل را بازسازی و به روز می کند، مقدار زمین کاری خالی می رود، زیرا من تغییراتی را انجام دادم، و به این ترتیب، مجبورم مجددا مقدار مجدد زمین را بارگیری کنم. بیایید جلو برویم و این کار را انجام دهیم، و می بینید که چقدر سریع می تواند آن را مجددا پردازش کند. و من مقدار کمی از پر کردن را فقط با کشیدن PVI تنظیم کردم. و بنابراین ما فقط برای طراحی های مجازی نمیباشد، ما می توانیم تجزیه و تحلیل، با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل زمین کار را برای دریافت اطلاعات انجام دهد. ما همچنین می توانیم مقادیر مادی را با جاده های جزء، با استفاده از اطلاعات جاده های جزء مانند اجزای جلو و سقوط یا خطوط، دریافت کنیم، و این اطلاعات را بخواند و حتی برای ما یک گزارش ارائه دهد. بنابراین، آیا این مواد است، چه اینکه آیا زمین کار می کند، ما می توانیم تجزیه و تحلیل درست در جاده جزء ما را از کارت دارایی، با فقط چند تنظیمات را تغییر دهید.