آموزش نرم افزار اینفراورکس InfraWorks 2019 Creating land areas

 

 

در حال حاضر ما مسیر مفهومی ما را در خود داریم و ساختمان ما در کنار این مسیر مفهومی واقع شده است، این ساختار مفهومی ماست، آنچه ما در حال افزودن آن هستیم، یک پارکینگ مفهومی است. در حال حاضر دوباره آن را کامل نیست، آن را نشان می دهد منطقه ای فضای کلی که ما در حال رفتن به پارکینگ ما نیاز است. و نه فقط این، آن را نشان می دهد منطقه درجه بندی است که مورد نیاز برای انجام پارکینگ. در حال حاضر ما در حال انجام ارزیابی هستیم، ما قصد داریم از یک ابزار استفاده کنیم که در نرم افزار Autodesk InfraWorks فعلی در بخش پیش نمایش است. بنابراین این یکی از قدرت های Autodesk InfraWorks است که مزایای آن را به طور مداوم بهبود می بخشد. حدود سه ماه یا بیشتر، Autodesk یک نسخه به روز شده از Autodesk InfraWorks را منتشر می کند و حتی در میان آنها همیشه ابزار پیش نمایش را دارند. آنها آنها را آزمایش می کنند، آنها می خواهند آنها را در دسترس قرار دهند و شما آنها را آزمایش کنید و نظرات خود را ارائه دهید. بنابراین ما این ابزار را به نام "مناطق زمین" و "رفتارهای درجه بندی" به کار می بریم. شما نارنجی و همچنین تعداد کمتری را می بینید که به من می گوید آن را روشن کرده است. و ما قصد داریم از تابع مناطق زمین و جسم برای انجام پارکینگ ما استفاده کنیم. حالا اگر سه فصل InfraWorks خود را از آخرین ویدئو باز کنید، عالی است. من قصد دارم به دسکتاپ خود بروم. فایل های ورزشی را در فصل 3 را انتخاب کنید. و ما این مدل InfraWorks دنباله دار CH03 را انتخاب می کنیم. حالا اگر شما در بخش خانگی شروع به کار می کنید، ممکن است مجبور شوید به زونه بپردازید، همیشه می توانید به آن نشانه ای که از آخرین ویدیو ما داشته ایم، بازگردیم. اضافه کردن ساختمان را انتخاب کنید و ساختمان ما و همچنین رانندگی یا جاده ما در اطراف ساختمان را پیدا خواهد کرد. بنابراین ما قصد داریم پارکینگ ما را در این قسمت ساختمان اضافه کنیم. در حال حاضر قبل از اضافه کردن پارکینگ ما به آنچه که ما در واقع انجام می دهیم، ما قصد داریم یک جاده کوتاه، جاده مفهومی که به عنوان ورودی راهپیمایی به پارکینگ ما عمل می کند اضافه کنیم، و سپس ما پارکینگ ما را اضافه خواهیم کرد خیلی زیاد در حال حاضر هر دو اینها در دسته اصلی ما قرار دارند که ساخت، مدیریت و تجزیه و تحلیل آن هستند، بنابراین بر روی آن آیکون اصلی کلیک میکنم. در زیر گزینه زیر را برای ایجاد ویژگی های طراحی مفهومی انتخاب کنید. ما قبلا جاده ها را ساختیم، ما قبلا ساختمان ها را ساختیم و در این تمرین ما واقعا روی زمین تمرکز می کنیم. در حال حاضر تفاوت های بزرگ بین پوشش ها و مناطق زمین، توانایی کار کمی بیشتر با درجه بندی اطراف مناطق زمین است و کنترل اینکه چگونه درجه بندی در امتداد لبه ها در دامنه های اختصاص یافته به آنها به نظر می رسد.

 

But like I mentioned before we're going to have a little conceptual road to get our driveway in. So I'm going to select the roads and we're going to choose the style being sidewalk and greenspace. So I select this style, I'm going to pan over, and we're actually going to put the road connected to our boulevard and coming toward the building here. I'm going to try to keep it perpendicular to the boulevard, and notice how I'm starting somewhat in the middle of the boulevard, kind of at the center point of that boulevard and pulling toward the building. And I'm just going to double-click to end, and notice it's cut that boulevard, so it interacts with that boulevard and still wants me to add a conceptual road. I'm going to hit escape to end that process, and it puts that conceptual road into edit mode. Now we're going to need to make some edits. It's a little longer than we need to, and it's got a little bit of a slope here to enter. So we're going to just pull this back, and maybe we just need it roughly about right there. Now notice I grabbed the purple gizmo, that x, y and z controller so I can go up and down, and now that I've gotten it positioned somewhat I can bring it just a little bit more up. So I'm not changing the x and y so I'm going to grab the cone. And just pull it up. We're going to pull it up just a little bit more. You could always type in a number by just clicking on the cone, and then we can just type in 750, if you prefer. So we have our driveway in, the driveway is interacting with our boulevard, it's created a cut in that boulevard so they can do a left turn in there. It's also added the curve returns, connecting our driveway and boulevard. What we're going to do now is use the land areas. The land areas is just creating a polygonal closed space. So I select land areas and there's all kinds of styles associated with it. So again we're going to use our filter, and I'm going to type in asphalt and there's quite a few asphalt styles as well. We're going to choose the one that's roadway using a tile shape of roughly about two by two. I select that style, and then I can close the style card. Just get it out of the way a little bit. And then I'm going to work this around creating somewhat like a parking shape. It doesn't have to be perfect.

ابتدا آن را مفهومی دوم خاموش می توانم همیشه شکل را پس از این واقعیت با استفاده از دست زدن به gizmo را تغییر دهید. بنابراین ما فقط به این موضوع نگاه می کنیم. و اکنون که من نزدیک به انجام شدن هستم، فقط دوبار کلیک میکنم، من قصد دارم این را انجام دهم و قصد دارم پیش برویم و این را ببندم. من قصد دارم فرار کنم و این منطقه زمین را به حالت ویرایش قرار می دهد. در حال حاضر اولین چیزی که من می خواهم انجام دهم این است که من قصد دارم این چنگال ها، مخروط ها، 3D ها را برای این پارکینگ بچرخانم تا کمی با رانندگی ما کنار بیاییم. اینها کمی کمتر از زمین هستند و می توانید ببینید که جعبه قرمز شروع به ظاهر شدن از زمین می کند، شما در سطح زمین و سپس با طراحی خود می باشید. ما قصد داریم این کار را نیز انجام دهیم. تنظیم این نمرات کمی بیشتر. و شما می توانید ارتفاع را در اینجا مشاهده کنید، بنابراین ما قصد داریم این را کمی کوچکتر، 749-50 میل کنید. کمی آن را بیاورید. و این یکی، ما قصد داریم به 749 برسیم. و ما قصد داریم همه کلاس های ما را به سخره بگیریم، درست در این منطقه پارکینگ پارکینگ. بنابراین ما این را به 742 تنظیم میکنیم. هنوز کمی شیب دار است. 745. و آن را بردار بنابراین بسیاری از این ها دوباره هستند، ما فقط آن را نگاه می کنیم. ما در حال تلاش برای نشان دادن آنچه که با داشتن پارکینگ در اینجا می توانیم انجام دهیم. "من قصد دارم که دسته خودم را ببندم و قصد دارم این را خیلی نزدیک به عمود قرار دهم، این را نیز کمی کم کنید. در حال حاضر با تمام این دست گرفتن شما فقط باید مطمئن شوید که شما گرفتن یکی از حق. من قصد دارم این را بردارم و شما می بینید که چگونه شروع به هم می کنند. به نظر می رسد کمی بیشتر به عنوان یک منطقه پارکینگ. ویرایش آنها را با استفاده از مربع واقعی و گرفتن x، y و z انجام دهید. و سپس مخروط برای بالا بردن. ما این را به چیزی شبیه به 745. 744 744-5 می دهیم بنابراین تقریبا لبه بیرونی پارکینگ ما، آسفالت واقعی نزدیک به نه تنها درجه است، اما تقریبا شکل آن در منطقه پارکینگ ما است. حالا قبل از اینکه ما به پایان برسیم، هنوز باید درجهبندی کنیم. و در اینجا توجه کنید که کنترل شما دارید، می توانید درجه بندی دستی را انجام دهید یا فقط می توانید قوانین ساده ای را اعمال کنید. بیایید قوانین را اعمال کنیم و من قصد دارم سبک های بیشتری را انتخاب کنم و در اینجا تمام سبک های مختلفی که در حال حاضر از جعبه خارج می شوند، وجود دارد. و متوجه میشوید که این فقط سبک آن چیزی نیست که شبیه آن است، بلکه شیب که قرار است مورد استفاده قرار گیرد، و سبک مشخص شده به آن شیب. بنابراین من قصد دارم در اینجا به خوبی انتخاب کنم، برای برداشت و پر کردن چمن، در سه تا یک، و شما خواهید دید که آن را در حال حاضر به منطقه ما اعمال می شود و شما هم اکنون می توانید ببینید که چقدر اضافی پر می شود برای دریافت این پارکینگ برای کار. این بسیار پر است، بنابراین ما برای تعدیل این کار تعدادی از تنظیمات را انجام خواهیم داد. دلیل این که ما آن را پر کردیم، نتایج بسیار آسان است. ما اکنون دارای یک منطقه مسکونی است که نه تنها پارکینگ دارد، بلکه از لبه پارکینگ ما شروع به شیب 3 تا 1، و ما نشان می دهیم که با استفاده از چمن. بنابراین مناطق زمین یک ابزار واقعا عالی هستند. این فقط یکی از مناطق پوشش فراگیر است که می تواند برای ایجاد یک طراحی فضایی استفاده شود. در این مورد ما پارکینگ ها را ایجاد می کنیم. در حال حاضر در مورد اضافه کردن برخی از افراد و وسایل نقلیه به این طرح، دوباره برای ایجاد و یا فروش این مفهوم به مشتری. خوب بیا ببینیم چگونه در ویدیو بعدی ما این کار را انجام دهیم.