آموزش ترفندهای سبک کردن بازی آنریل انجین Unreal Engine optimal performance

اکنون ما شاهد چگونگی ایجاد یک صحنه زیبا، چگونه می توانیم آن را بسازیم، از اثرات مختلف در موتور Unreal Engine 4 و همچنین نحوه قرار دادن مش ها و کار با مواد بسیار شگفت انگیز در محیط این موتور استفاده می کنیم. ما همچنین در مورد چگونگی ایجاد یک سینمایی زیبای نگاه کردیم. بیایید نگاهی به بعضی از نکات عملکرد برای به دست آوردن عملکرد مطلوب خارج از پروژه خود داشته باشیم. بنابراین برخی از نکات عملکرد بهینه برای کار در Unreal Engine 4، تعدادی از عناصر شیء را به حداقل می رسانند و مدل ها را در صورت امکان ترکیب می کنند. بنابراین شما می خواهید تعدادی از عناصر موجود در یک دارایی و همچنین زمانی که می توانید، به حداقل برسانید، مدل های خود را به کارایی کمی در فضای موتور ترکیب کنید. ترکیب مدل ها در واقع کاهش تعداد تماس های جسم در یک صحنه نیز است. بنابراین محدود کردن تعداد اشیاء سخت لبه، و این به دو دلیل می تواند مهم باشد. راهي که موتور قصد دارد محاسبات اشیاء سخت لبه را که می تواند به تعداد رأس بالا برسد، بسته به نوع رزولوشن یا جزئیاتی که شما در آن کار می کنید، می باشد. اما همچنین می تواند بر روی راه های UV کار کند. بنابراین اگر شما لبه های بسیار سخت متوقف شده ای را نشان می دهید که یک پوشش UV را نشان می دهند، این می تواند در پردازش در بهینه سازی بازی موتور Unreal Engine 4 کمی پرهزینه باشد. بنابراین یکی دیگر از عوامل کلیدی این است که شبکه های استاتیک همیشه در پردازش کلی شما یا عملکرد شما بسیار سبک تر هستند. به عنوان مثال، هر چیزی که با تغییر شکل است قطعا برابر هزینه پردازش بالاتر است و شامل اهداف مورف، چیزهایی مانند شکل دادن به ترکیب و نوع متفاوت از انیمیشن های مبتنی بر ریشه نیز هست. قطعا سعی کنید رزولوشن بافت را به حداقل برسانید. بنابراین من می دانم که همه می خواهیم بافت های با وضوح عالی با وضوح بالا داشته باشیم، اما سعی می کنیم تا به عنوان پایین ترین رزولوشن به عنوان بهترین کیفیت برای شما عمل کنیم. و شما می خواهید برای دریافت چند مزایای مختلف در آن وجود دارد. برای پردازش صحنه می خواهید یک بار کلی سبک تر در صحنه دریافت کنید. شما قصد دارید یک نتیجه خوب در مواد داشته باشید، بنابراین مواد شما سریعتر کار خواهند کرد. بنابراین اگر شما برخی از توابع و یا برخی از اثرات در حال اجرا با مواد خود را، مواد رفتن به کمی سریع تر اجرا می شود در حال پردازش بافت های کوچکتر نیز وجود دارد. و شما می توانید انتقال بافت نرم تر را دریافت کنید. به عنوان مثال، اگر شما چیزی دارید که در آن زوم یا تمرکز روی یک جزئیات خاص در محدوده خود داشته باشید، متوجه خواهید شد که رزولوشن بافت کوچکتر باعث می شود بین نقشه های بافتی خیلی بیشتر شود. مطالب خود را ساده کنید بنابراین این چند نقطه متفاوت در اینجا است. مواد متخلخل سریعتر می شوند و این چیزی است که هر نوع شفافیت یا شفافیت و یا هر نوع اثرات مربوط به شفافیت یا شفافیت و دیگر اثرات متفاوتی را در کانال های مواد دارد و همچنین زمان پردازش بیشتری نیز خواهد داشت. و توابع خود را ساده نگه دارید. بنابراین هر چیز با ریاضیات پیچیده و یا توابع پیچیده در بالای هر یک از دیگر، هماهنگی به وضوح بیشتر کامپایل از آن مواد، بلکه خواندن بیشتر و پردازش آن مواد به درستی. بنابراین برخی از ساده ترین وظایف اساسی مثل ضرب، اضافه کردن و تفریق به طور کلی ساده تر از مواد مورد پردازش هستند. و در نهایت، ما می خواهیم تسلط را به حداقل برسانیم. بنابراین تسلیت خود را حداقل نگه دارید. بدیهی است که هر چیزی با تسلط دینامیک در صحنه شما روند فشرده خواهد بود. و دیگری نوک آن، اگر شما قصد استفاده از تسلیت را دارید، مدل های پیش تسلطی، بدیهی است که برای مقابله با یا فرآیند در صحنه خود، کمی بهتر می شود. بنابراین چند نکته در رابطه با عملکرد بهینه در Unreal Engine 4 وجود دارد.