شبیه سازی باد آنریل انجین Unreal Engine Look Development- Effects Creating ambient wind
ایجاد اثرات در موتور Unreal Engine 4 یک فرایند بسیار قدرتمند است که واقعا صحنه را به زندگی تبدیل می کند. ما قطعا می توانیم از این انواع مختلف اثرات در موتور Unreal Engine 4 استفاده کنیم و بسیاری از روش های بی حد و حصر برای کار با انواع مختلف اثرات در محیط Unreal وجود دارد. ما برخی از شاخ و برگ در صحنه ی ما قرار داده ایم، و این صحنه را کمی طولانی تر کرده ام و آنرا ویرایش کرده ام تا کمی بیشتر در چمن و کمی درختان بیشتر بچرخم. اما آنچه که ما می خواهیم در حال حاضر انجام دهیم این است که صحت کلی زندگی را با اضافه کردن برخی از اثرات باد به شاخ و برگ ما که در اینجا ایجاد کرده ایم، به دست آوریم. بنابراین می توانیم ببینیم صحنه ما واقعا شروع به زندگی در حال حاضر است. ما با بعضی از درختان و با برخی از گیاهان دارویی محیط زیست را پرورش داده ایم. و آنچه که اکنون می خواهم انجام دهم ابتدا کار با گیاهان و سپس درختان است. من می خواهم فقط برخی از اثرات محیطی کمی را در اینجا اعمال کنم. و من قصد دارم به شما نشان دهم که منظور من این است که اینجا هستم. اگر ما روی ماشین کلیک کنیم و از آن به عنوان نقطه کانونی استفاده کنیم و سپس F را تمرکز کنیم، من فقط به دوربین خودم می روم تا ببینم در صحنه چه اتفاقی می افتد. و اگر ما در اطراف اطراف حرکت کنیم، فقط نوعی شیب در اطراف وجود دارد و به جایی می رسیم که می توانیم ببینیم که در اینجا اتفاق می افتد، اگر می توانید ببینید که این گل های ساده ساده اینجا حرکت می کنند. برخی از اثرات باد محیطی بر روی آن گلها وجود دارد. به همین دلیل است که در واقع از طریق مواد رانده شده است. بنابراین اگر شما به محتوای این دوره دسترسی داشته باشید،
- آموزش متن آنریل انجین بازی سازی Unreal Engine Matinee
- آموزش انیمیشن سازی نورپردازی بلوپرینت آنریل انجین Unreal Engine 4 Blueprint animation
- آموزش کار با بلو پرینت آنریل انجین بازی سازی معماری Unreal Engine 4 I Blueprints
می خواهم شما را به پوشه Material بروید و به Foliage بروید. اینها موادی هستند که ما برای همه شاخ و برگ برای درختان، برای گیاهان مختلف و این گلهای کوچک که می توانیم در صحنه ی ما ببینیم، استفاده می کنیم. بنابراین ممکن است ما بخواهیم کمی به زوم بپردازیم تا بتوانیم این حرکت را ببینیم. شما می توانید ببینید که فقط کمی اندک اندک بر روی برخی از باد اتفاق می افتد وجود دارد، و ما حتی می توانید ببینید که پیش نمایش در سطح مواد. بنابراین اجازه دهید به View Options برویم و فقط مقیاس ریز عکسها را شماره گیری کنیم و ببینیم که ما در آن حرکت می کنیم. این به این دلیل است که در واقع سطح مادی است. و ما می توانیم از طریق ویرایشگر مواد انجام دهیم. بنابراین آنچه که ما می خواهیم انجام دهیم، کار با بافت هایی است که ما اعمال کرده ایم و یا مواد مورد استفاده برای شاخساره ما. ما داره شاخه های کاج داریم، ما چند برگ داریم، و حتی در اینجا مواد مختلف چمن داریم. بنابراین بیایید نگاهی به چگونگی اضافه کردن این اثرات در سطح مادی در اینجا بیاندازیم. بنابراین من قصد دارم این است که، اجازه دهید فقط با چیزی شبیه این علف ساده شروع می شود. بنابراین ما فقط بر روی آن دوبار کلیک میکنیم، و در حال رفتن به یک ویرایشگر مطالب است. حالا اگر روی آن دوبار کلیک کنید و در اینجا چیزی شبیه به این کار خواهید داشت، فقط زبانه را بردارید و آن را به نوار بالای نوار در رابط کاربری بکشید تا فضای بیشتری برای کار با آن ایجاد کنید. در حال حاضر در Viewport، آنچه ما میخواهیم انجام دهیم، در واقع یک نوع زوم در کمی است، بنابراین ما واقعا میتوانیم یک پیش نمایش از آنچه که با مواد ما اتفاق میافتد را ببینیم. حالا من می خواهم به زوم بپردازم، و ما فقط یک تور سریع با این مواد می گذاریم. بسیار ساده، هیچ چیز پیچیده در حال رفتن است. در حال حاضر برخی نقشه های بافت ساده رانندگی رنگ پایه به طور کلی، و برخی از نقشه های ساده رانندگی از چیزهایی مانند یک نقشه طبیعی، کدورت، و زبری کلی و specularity به آنچه با آن چمن وجود دارد اتفاق می افتد. من قصد دارم تمام این گره های کوچک را جذب کنم و فقط آنها را از راه حرکت می دهم، آنها را به سمت بالا حرکت می دهم، زیرا ما قصد داریم کمی از فضای کمتری در اینجا استفاده کنیم. ما قصد داریم در واقع یک راه ساده برای ایجاد حرکت این گیاهان ایجاد کنیم. راه ما که می خواهیم این کار را انجام دهیم این است که ما می خواهیم از این جایگاه موقعیت جهانی در گره اصلی محتوا استفاده کنیم. بنابراین ما می توانیم چیزهای چندگانه را بیاوریم که برخی از اثرات مربوط به مواد ما، در این مورد، این علف را به ارمغان می آورد. بنابراین ما می توانیم از پالت استفاده کنیم، ما می توانیم در اینجا جستجو کنیم، یا ما می توانیم در فضای ویرایشگر با کلیک راست راست ماوس، و من می خواهم شما را به سادگی تایپ ساده. و شما خواهید دید که ما در زیر موقعیت جهانی Offset، Simple Wind Grass را داریم.
بنابراین اجازه دهید فقط روی آن کلیک کنیم و آن را به فضای ما برسانیم. در حال حاضر چندین ورودی وجود دارد که ما نیاز داریم چیزی را با آن جمع کنیم. ما قصد داریم چیزی را کنترل کنیم تا آن را کنترل کنیم. ما دارای شدت باد هستیم، ما دارای وزن باد هستیم، و ما این پارامتر علف تر و تمیز داریم که ما نیاز داریم با چیزی نیز پر کنیم. بنابراین اولین چیزی که باید در اینجا توجه داشته باشیم این است که ما این را به سمت جایگاه موقعیت جهانی هدایت می کنیم. در حال حاضر هنگامی که ما این را وارد می کنیم، ما قصد داریم یک خطا را پایین بیاوریم، زیرا ما هیچ چیز را نمی رانند این علف کلی. بنابراین آنچه که ما میخواهیم انجام دهیم این است که پارامترهای مختلفی را برای رانندگی این علفها به ارمغان بیاوریم. اولین چیزی که میخواهم انجام دهم این است که فقط M را بزنید و روی چپ کلیک کنید و ضرب کنید. و ما می خواهیم که بافت کلی و نقشه معمولی را به این شکل ترکیب کنیم، و دلیل اینکه ما می خواهیم این کار را انجام دهیم این است که ما با این گره مواجه هستیم. بنابراین در حال حاضر، با استفاده از نقشه رنگی به A، و نقشه معمولی در اینجا، می توانید ببینید که این در اینجا به Normal، با این نقشه معمولی، همان، خروجی RGB، به B، می توانیم آن ورودی را بگیریم و آن را به بخش اضافی پایین زیر. در حال حاضر ما هنوز خطایی در اینجا وجود دارد، چرا که ما هنوز هیچ چیزی کنترل شدت و یا وزن این است. خوب این جایی است که ما می توانیم از پارامترهای ساده استفاده کنیم و کلید میانبر برای آن فقط نگه داشتن S است و در ویرایشگر سمت چپ کلیک کنید. و ما می خواهیم این کار را دوباره انجام دهیم. بنابراین ما دو پارامون را اینجا می خواهیم. فقط رفتن به حرکت که چند برابر از راه. و ما این یکی را پایین می آوریم، ما آن را به وزن باد می اندازیم. و ما یکی از آنها را در اینجا قرار می دهیم و آن را به شدت باد می دهیم. حالا شما می توانید ببینید خطای ما رفته است. آن را دوست دارد hookup. همه چیز خوب است، همه چیز در حال حاضر استفاده می شود تا از این مواد استفاده کند تا اثر کلی این را به همراه داشته باشد. اما هیچ چیز اتفاق نمی افتد ما چیزی در این مورد نداریم و این به این دلیل است که ما پارامتری را برای رانندگی باد و یا رانندگی وزن باد تعیین نمی کنیم. بنابراین ما فقط می توانیم به سادگی به یک پارامتر وارد شویم، و ما می توانیم با این تنظیم در اینجا بازی کنیم. بنابراین اگر برای مثال به اینجا آمده ایم و شاید فقط شروع به افزایش ارزش کلی در این مورد کنیم، می توانیم با استفاده از مقدار پیش فرض آن را ببینیم، هر دو از این پارامترها واقعا تاثیر می گذارند. ما می بینیم که ما در آنجا وجود دارد. این خیلی کم است. ما می توانیم آن را در صحنه خود بررسی کنیم، و اگر بخواهیم، ما باید آن را ذخیره کنیم تا بتوانیم در اینجا به آن نگاه کنیم. اما بیایید آن را شماره گیری کنیم، چون می دانم که برای صحنه ی ما کمی سخت است. شاید اکنون آن را تا 0.4 پایین بیاورید و بگذارید در واقع این مطالب را ذخیره کنیم. بنابراین اگر ما اینجا بیرون برویم و بعضی از علفها را پیدا کنیم، وقتی این ذخیره شده است، می بینیم که این گیاهان کوچک اکنون دارای یک حرکت کوچک محیطی اند. و می توانم با گل صحبت کنم، این خیلی دور نیست، اما ممکن است بخواهیم کمی بیشتر به آن اضافه کنیم. بیایید داخل برویم و شماره گیری کنیم. حالا ما فقط یک مقدار پیش فرض ساده استفاده می کنیم. من باید اشاره کنم که قطعا می توانیم حداقل و حداکثر در آن قرار دهیم، اما برای مثال این مثال، فقط این را با مقدار پیش فرض در اینجا اینجا نگه داریم. بگذارید که 0.55 را امتحان کنیم، فقط کافیست روی Save کلیک کنیم.
این مطالب ما را ذخیره می کند. و ما دوباره به صحنه اصلی می رویم. و من فکر می کنم که به نظر می رسد خیلی بهتر است. مطمئنا باد گل را در آنجا مطابقت می دهد. و شما می توانید ببینید، که واقعا شروع به ارائه صحنه به زندگی در اینجا. ما برخی از جنبش های خوب در گیاهان داریم. در حال حاضر ما می توانیم دقیقا همان تنظیمات را نیز انجام دهیم. اما ما همچنین می خواهیم یک راه اندازی در اینجا برای درختان ما انجام دهیم. بنابراین بیایید چیزی در اینجا برای تمرکز در شاید کمی بیشتر در آن درختان وجود دارد. شاید فقط از یک سنگ کوچک ساده در اینجا استفاده کنید، فقط به F. ضربه بزنید و دلیل اینکه من می خواهم این کار را انجام دهم این است که من فقط می خواهم به یک بخش برویم که در آن من می توانم کلیه درختان را ببینم تا بتوانیم در همین نوع شماره گیری کنیم اثر در اینجا شاید چیزی شبیه آن باشد من فقط می خواهم به کلید S من، و یا در واقع کلید W، و فقط کمی زوم. و همه چیزهایی که من در اینجا انجام می دهم این است که فقط به این درخت ها نگاهی بیندازیم. خوبه. در حال حاضر این درختان مخروط است. آنها می خواهند کمی سخت تر از چیزی بزرگ با برگ های زیادی باشند، به طوری که باد روی آن تاثیر می گذارد، اما ما چیزی بیش از حد چشمگیر نمی خواهیم. ما چیزی را که بسیار محسوس است، می خواهیم. فقط به فرار ضربه می زنیم تا چیزی در اینجا انتخاب نشود. من می دانم که این ماده شاخه کاج چیزی است که مواد را در این درختان رانندگی می کند. بنابراین من فقط دوبار روی آن کلیک می کنم. من باید اشاره کنم که ما می توانیم مواد ما را تحت تاثیر قرار دادن بر روی ریز عکسها در اینجا ببینید. گل ما وجود دارد و چمن ما وجود دارد. بنابراین بگذارید روی شاخه های کاج دوبار کلیک کنید. ما اکنون می توانیم یک علف را به هم بزنیم. و در شاخه های کاج در اینجا همان چیزی است که دقیقا مشابه راه اندازی با مواد اتفاق می افتد. و ما در واقع می خواهیم یک ساختار مشابهی را که ما داشتیم ایجاد کنیم. به سرعت یک بار دیگر، ساده را تایپ کنید. و یک باد علف ساده را بردارید پایین M را نگه دارید و برای چندتایی چپ کلیک کنید. پایین آوردن پایین S را پایین نگه دارید و برای پایین آوردن پارامتر روی چپ کلیک کنید و دوباره همان کار را انجام دهید، S را کلیک کنید، گزینه دیگری را انتخاب کنید. و همه چیز را به هم متصل می کنیم. اولین چیزی که ما می خواهیم انجام دهیم این است که ضرب کنیم. حالا اگر ما در اینجا بر روی رنگ پایه نگاه کنیم، می توانیم ببینیم که رنگ پایه واقعا توسط این مرد در اینجا هدایت می شود، بنابراین ما ارزش RGB خود را می گیریم و آن را به Multiply A می رسانیم. در اینجا نقشه معمولی ما قرار دارد و ما می بینیم که در اینجا رانندگی Normal را انجام می دهیم، به این تنظیمات متصل می شویم. من مقدار RGB را به B آورده ام و حالا ما در این مورد لوله می دهیم. ما اکنون می توانیم زوم کنیم. من قصد دارم این را به این تنظیم اضافی پایین زیر آورده باشم.
- آموزش تکنیک های آنریل انجین Unreal Engine Advanced manipulation techniques
- آموزش آنریل انجین Unreal Engine Placing and manipulating actors
و سپس من قصد دارم به پارامتر من به باد باد و شدت باد. از آنجا که ما از مقدار پیش فرض استفاده می کنیم، واقعا می توانیم این لینک را از بین ببریم و این کار را انجام دهیم و با انجام همین کار رانندگی کنیم اگر می خواستیم. اما اگر ما به کنترل بیشتری نیاز داریم، ما می خواهیم شدت کمتری و وزن بیشتری داشته باشیم، این است که از این دو پارامتر استفاده کنید. اما مطمئنا می توانیم با استفاده از همان در اینجا برای این کار از آن استفاده کنیم. حالا بیایید نتیجه بگیریم، با کلیک چپ، کشیدن، و پیوستن آن به جایگاه موقعیت جهانی. بنابراین با استفاده از این پارامتر در اینجا، بیایید Viewport را در اینجا بیاوریم و فقط کافی ست سمت چپ موس را بکشیم و فقط نوع کوچکی از وسط موس را بزنیم. و ما فقط می خواهیم یک پیش نمایش از آنچه اتفاق می افتد وجود دارد. بگذارید پارامتر ما و چپ وسط را به ماوس بکشید
- آموزش زیبراش : Growing or shrinking a selection hotkeys
- آموزش پرینت سه بعدی زیبراش Decimating the inside model for 3D printing
و شروع به گرفتن برخی از اثرات در آنجا. و ما منتظر آن هستیم تا به روز رسانی شود، و می توانید ببینید که ما شروع به ایجاد یک اثر باد محیطی در آن هستیم. بیایید ببینیم که چگونه کار می کند. بنابراین ما میخواهیم در ویرایشگر ما اینجا را کلیک کنید و سپس به صحنه خود بازگردید. و سپس ما چیزی بسیار، بسیار ظریف است. بنابراین واقعا، واقعا ظریف است. ما قصد داریم بیش از آن را بخواهیم. بیایید به شاخه های کاج برویم و در واقع آن را کمی کوچک کنید. شاید به چیزی شبیه به این ارزش در اینجا. در اینجا این چیزی است که دیوانه کننده در این صحنه نشان داده می شود، اما اجازه دهید فقط مقدار زیادی در این مورد را امتحان کنیم. و البته اگر آن را خیلی بزرگ یا خیلی کم، ما همیشه می توانیم به عقب و جلو برویم تا این کار را انجام دهیم. این خیلی بزرگ است به طوری که خوب است، می توانیم فقط این را برای چیزی که در این منطقه از 1.2 است، شاید به سمت 1 می کنیم، و شاید فقط به صرفه جویی در آن مواد ضربه بزنیم و به صحنه ی خود بازگردیم، و ما باید در نهایت ببینیم که ما شروع به گرفتن یک اثر کلی خوب. و این خیلی خوب است من هنوز هم فکر می کنم این احتمالا کمی شدید است تا آنچه را که گیاهان ما انجام می دهند مطابقت دهند، بنابراین من قصد دارم تا آن را به حدود 0.85 برسانم. فقط ذخیره ذخیره کنید پس از آنکه مواد ذخیره شده، به صحنه کلی ما برمی گردیم. و در آنجا ما برخی از اثرات محاوره ای خوب در آنجا وجود دارد. حالا دوباره، فقط با استفاده از مقدار پیش فرض برای رانندگی آن. شما می توانید حداقل و حداکثر در آنجا تنظیم کنید و شما می توانید شدت خود را و یا وزن خود را تنظیم کنید، اما این اصول برای به دست آوردن این نوع خوب از جلوه های گل لاله اتفاق می افتد به واقعا ارائه برخی از پویایی به صحنه شما.