آموزش نورپردازی کامپونت آنریل انجین Unreal Engine Effects Lighting components
با استفاده از برخی از اثرات پس از پردازش ساده در Unreal Engine 4، ما واقعا می توانیم تجربه مشاهده پروژه و یا بازی را، به لحاظ موضوع، به زندگی است. و این همه بین بیننده، دوربین و مواد، و یا دارایی، و یا روشنایی، و انجام شده است، و این است که چگونه کلی، نوع احساس، برای همه چیز می تواند با اعمال برخی از اثرات ساده Viewport یا اثرات پس از پردازش. در حال حاضر در این صحنه، می توانیم ببینیم که محیط فانوس ما را تنظیم می کنیم، و ممکن است به نظر کمی صاف باشد. خوب یک پرچم کوچک ساده وجود دارد که ما می توانیم در اینجا زیر کمپانی های نورپردازی خود را خاموش کنیم. و شما خواهید دید که ما دارای محیط زیست هستیم. بنابراین اگر روی آن کلیک کنیم، به ویژه در سنگها، برخی از این شکافها در اینجا مشاهده خواهید کرد، و فقط به نوعی از هر نوع کوچکی از مناطق مسطح پر میشوند. بنابراین ما این اثر را داریم که جایی که نور در آن قرار می گیرد و یا لزوما به آن منطقه نمی رسد، و ما این نوع از اثر غرق شده خوب را دریافت می کنیم که اثر انعقاد محیطی است که واقعا صحنه را مختل می کند و باعث می شود کمی تضاد. بنابراین فقط برای توضیح آنچه که در پشت صحنه وجود دارد، اگر ما به پایین به ویژگی های روشنایی پایین بروید، خواهید دید که ما دو ویژگی مختلف جاذبه محیط در اینجا داریم. ما این محاصره محیطی از راه دور داریم.
اگر من این را خاموش می کنم، ممکن است یک اثر ظریف را مشاهده کنید. و پس از آن ما این فضای محدوده فضای صفحه را داریم. و شما می توانید ببینید که ما کمی از این شکاف ها پر شده است. هر دو این ترکیبی واقعا اثر کلی لرزه محیطی را فراهم می کنند و توسط این ساده سازی یکپارچه در زیر عناصر روشنایی، تاثیر عجله محیط انجام می شود.
در حال حاضر، چندین چیز دیگر در اینجا در اینجا توجه داشته باشید، در صورتی که در هر زمانی که میخواهید بر روی هر یک از این جنبهها در اینجا برای کنترل اجزای نورپردازی Viewport بطور کامل کنترل کنید، مطمئنا می توانید به Components Lighting بروید و شما می توانید روی چیزهای خاصی تغییر دهید. بنابراین برای مثال، اگر من می خواهم ببینم که چگونه منعکس کننده من در حال کار در صحنه است، و اگر شما با بازتابی آشنا هستید، بازتابی اساسا یک زیر مجموعه یا بخشی از منحرفی است، درخشندگی منحنی هسته اصلی بازتابی، بنابراین ما می توانیم قطعا چیزهایی مانند Diffuse را خاموش کنید. و ما می توانیم ببینیم که چه میزان بازتابی یا انعکاسی محیط بر روی این مواد تأثیر می گذارد. بنابراین یک راه خوب برای نوع نگاه کردن است یا یک دید کلی از نظر ظاهری در آن وجود دارد. در عوض، ما می توانیم Spacular را خاموش کنیم و محیطی واقعی را نیز در آن قرار دهیم. البته، این جایی است که پرچم هایی برای چیزهایی مانند روشنایی مستقیم روشن و خاموش است، و به طور کلی روشنایی جهانی. بنابراین شما می توانید ببینید که ما مطمئنا می توانیم برخی از این پرچم ها را روشن و خاموش کنیم تا بتوانیم به طور کلی احساس کنیم که چگونه اجزای مختلف نورپردازی در صحنه ی ما در موتور Unreal Engine 4 تاثیر می گذارند.
- آموزش ساخت افکت سیستم ذره ای آنریل انجین Unreal Engine ambient particles fog
- شبیه سازی باد آنریل انجین Unreal Engine Look Development- Effects Creating ambient wind
- آموزش توسعه افکت های آنریل انجین Unreal Engine Look Development- Effects Creating atmospherics
- صفر تا صد آموزش متریال سازی آنریل انجین Unreal Engine Water material
- آموزش ساخت آب آنریل انجین Unreal Engine Water Defining the water body
- آموزش نورپردازی کامپونت آنریل انجین Unreal Engine Effects Lighting components