آموزش نورپردازی محیطی آنریل انجین بازی سازی Unreal Engine Environment lighting

اگر ما در حال کار با صحنه هستیم و می خواهیم برخی از اثرات جالب پس از پردازش را به پورت نمایش یا برای اینکه چگونه صحنه با بیننده ارتباط برقرار کند، اضافه کنیم، می توانیم ببینیم چگونه نقشه تون در این صحنه در نمایش کلی تاثیر می گذارد تجربه. خوب، چند چیز جالب که می توانیم در اینجا و همچنین با اثرات پس پردازش انجام دهیم، این است که چگونه ما با تندرستی نور، به ویژه با بازتاب درون صحنه، ارتباط برقرار می کنیم. بنابراین اگر ما بر روی این ماشین کلیک کنیم و به آن بزرگنمایی کنیم، می بینیم که وقتی ما در اطراف حرکت می کنیم، ماشین ما دارای این بازتاب های خوبی است.

خرید پکیج کامل بازی سازی آنریل انجین به زبان فارسی

بنابراین اگر ما به سمت نور حرکت کنیم، می بینیم که ما این بازتاب خوب را در اینجا دریافت می کنیم، اما می توانیم کمی از این اثر را به آن اضافه کنیم که به بیننده پویا خواهد بود، این است که چگونه نور از این بازتابنده متضاد می شود به دوربین رجوع کنید و ما می خواهیم در واقع چیزی را تولید کنیم که در اینجا به عنوان یک اثر بلوم اشاره شده است و ما می توانیم این کار را در پورت مشاهده انجام دهیم. پس بگذارید فقط کافیست روی هر کجا کلیک کنید و ما فقط Escape را انتخاب میکنیم تا همه چیز را انتخاب کنیم. ما قصد داریم در زیر نمایشگاه نمایش ما در اینجا در سمت چپ در پورت نمایش ما برویم و ما به پست پردازش می رویم. در حال حاضر ما می توانیم در پایین در اینجا ببینیم که نقشه تون را درگیر کرده ایم. این مهم است ما برای این اثر نیاز داریم. ما همچنین می توانیم به بالا برسیم و بر بلوم کلیک کنیم. در حال حاضر در پورت نمایش آن کمی اتفاق می افتد اگر روی آن روی روشن و خاموش کلیک کنیم. ما این نوع خیره کننده یا کمی از آن را با نور می گیریم. بنابراین بیایید از این صحنه خارج شویم من فقط به Escape ضربه می زنم، بنابراین من چیزی به طور ناخواسته ای را انتخاب نمی کنم و اگر در اطراف حرکت کنیم، ما هیچ چیز را خیلی متفاوت نمی بینیم، اما ما واقعا می خواهیم یک اثر شکوفه را ببینیم، اگر گمانه زنی کنیم خاموش یک سطح بازتابنده در نوعی از این نور 90 درجه نور مستقیم به چشم ما عمدتا یا به طور مستقیم به دوربین ما از آن زمینه دید و یا که زاویه دید گشت و گذار غیر مستقیم. بنابراین اگر ما در این جا سرگردان باشیم می توانیم ببینیم که ما بازتاب نور را به ما می دهیم و این باعث می شود که این اثر واقعا شگفت انگیز را به ما نشان دهد و واقعا احساساتی واقع گرایانه ای نسبت به صحنه به معنای چیزی است که شما در واقع نوعی از دنیای واقعی وجود دارد که شما آن گزاف گویی نور را دریافت می کنید. و این در اینجا قابل اجراست یا تحت تاثیر این پرچم post processing قرار گرفته است. بنابراین قطعا می توانیم برخی از ویژگی های جالب توجه را در پورت View در Unreal Engine 4 پیدا کنیم.