دانلود آموزش فارسی صفر تا صد آنریل انجین نرم افزار بازی سازی

اشیاء کار در Unreal، مانند چراغ ها یا هندسه، به عنوان بازیگران اشاره می شود. این موارد ضروری برای ایجاد هستند از هر چیزی تعاملی و قابل مشاهده در پروژه شما. بیایید یک نگاه سریع به اصول اولیه بکنیم از نحوه قرار دادن و دستکاری یک بازیگر. توجه داشته باشید قبل از اینکه ما بتوانیم مکان و دستکاری کنیم اشیاء درون صحنه و دقیقا یک بازیگر است بیایید نگاهی به آنچه که در صحنه پیش فرض ما وجود دارد نگاه کنیم. این فقط یک پیش فرض پیش فرض است و آنچه ما در اینجا مرورگر محتوای ما هستیم. اگر به فایل ها دسترسی داشته باشید، محتوای ما را دارا می باشد موجود در پایین سمت چپ پایین اما ما همچنین در viewport می بینیم طبقه ساده و نماد شروع پخش ما، بنابراین به طور پیش فرض اینجا قرار خواهد گرفت.


ما می توانیم ببینیم که با روشن کردن و
از بین بردن آیکون
و آن آیکون اساسا یک پرچم کوچک است
نوع مارک نقطه ای که یک بازیکن است
و سپس ما یک کنترلر بازی به عنوان یک آیکون داریم.
00:00:56 فلش نشان دهنده جهت پخش است
00:01:00 اگر در حال بازی کردن از آن نقطه باشد، با آن مواجه خواهیم شد.
00:01:03 بنابراین فقط برای توضیح آنچه اتفاق می افتد
00:01:05 در محیط وجود دارد
00:01:07 اگر در هر زمانی نمی خواهید این را ببینید،
شما فقط می توانید آن را خاموش کنید.
00:01:10 بنابراین ما هواپیما کف زمین را ترک می کنیم زیرا ما قصد داریم
استفاده از این برای قرار دادن برخی از اشیاء و یا بازیگران برای آن موضوع.
00:01:15 اکنون اگر ما در پنل Modes هایمان در سمت چپ بالا قرار بگیریم
00:01:19 از رابط کاربری ما در Unreal Engine 4.
00:01:22 این جایی است که ما می خواهیم قادر باشیم
00:01:24 برای دسترسی به بازیگران که ما با آن کار می کنیم.
00:01:26 حالا یک بازیگر درون جهان غیر واقعی است
00:01:29 هر چیزی که با آن تعامل دارید، هر چیزی در اینجا وجود دارد.
00:01:32 این می تواند یک نور باشد، که می تواند یک قطعه هندسه باشد،
00:01:35 که می تواند یک شخصیت باشد، یک شخصیت پر جنب و جوش.
00:01:38 حتی می تواند یک اثر یا هر چیزی باشد
00:01:40 که شما می توانید به نمایشگر وارد کنید و با آن ارتباط برقرار کنید.
00:01:43 پس بیایید نگاهی به بعضی از اصول اولیه بازیگران در اینجا بزنیم.
00:01:47 ما چیزهایی مثل این حالت اساسی داریم
00:01:50 و این همه چیز از یک بازیگر خالی است یا شما می توانید
00:01:53 فکر می کنم که به عنوان چیزی مانند یک صفر یا یک مکان یاب.
00:01:55 راه که اگر شما کار می کنید
00:01:57 آشنا با بسته های نرم افزاری دیگر 3D
00:01:59 درست مثل چیزهایی مثل چراغ ها و سپس بعضی ها
00:02:02 پیش فرض ها به طور پیش فرض.
00:02:04 همچنین، ما یک پوشه نور در اینجا داریم
00:02:07 رفتن به برخی از تنظیمات پایه روشنایی در اینجا به شما می دهد
00:02:09 چرا چراغ راهنمایی، نقطه، نقطه،
00:02:11 و یک نور آسمان برای بعضی از نور محیط زیست.
00:02:14 همه اینها دوباره به عنوان یک بازیگر در داخل Unreal اشاره شده است
00:02:17 و جلوه های بصری، BSP، که برس هندسه هستند،
00:02:21 که ما کمی بعدا نگاه خواهیم کرد،
00:02:23 و سپس با حجم و
00:02:25 همه کلاسها اساسا در حال رفتن به شما عمیق فرو رفتن در
00:02:27 و تمام این قطعات مختلف را در زیر یک پوشه پیدا کنید
00:02:32 به جای طبقه بندی مانند آنها اینجا هستند.
00:02:34 پس بیایید با چیزی بسیار ساده شروع کنیم.
00:02:37 بیایید یک مکعب ساده بگیریم و همه چیز را که می خواهم انجام دهم
00:02:40 از این مرورگر است، من فقط به چپ کلیک میکنم
00:02:43 و من قصد دارم آن را به نمایشگاه بکشم.
00:02:46 پیش از انتشار، ببینید چه اتفاقی می افتد
00:02:48 اینجا، اگر من در طبقه نیستم، خواهید دید
00:02:51 من واقعا فقط اینجا هستم و در فضا پرواز میکنم
00:02:53 اما اگر آن را به طرف کف بیاورم،
00:02:55 در واقع در حال حاضر بر روی زمین ضربه بزنید
00:02:58 و من می توانم آن را آزاد کنم و سپس
00:03:00 ما فقط می توانیم موقعیت یا کار را آغاز کنیم
00:03:02 با این که ما می خواهیم این شی را در فضا قرار دهیم.
00:03:06 ما این ناوبر آبی، قرمز و سبز را در اینجا دریافت میکنیم.
00:03:10 آن چه است؟
00:03:11 خوب این نشان دهنده ناوبری ترجمه است
00:03:14 آیکون اینجا در موتور Unreal 4.
00:03:17 کلید میانبر برای استفاده از W
00:03:20 اگر من ضربه بزنم این کار را انجام خواهد داد.
00:03:22 به همین ترتیب، اگر من به اچ تی ام زدم، این کار را انجام خواهد داد
00:03:25 gizmo چرخش و r در حال رفتن به مقیاس گرفتن.
00:03:29 ما می توانیم این را نیز در Viewport درست در اینجا دسترسی داشته باشیم.
00:03:32 مقیاس بندی، چرخش و ترجمه.
00:03:36 اکنون مهم است که با استفاده از این روش w، e و r استفاده شود
00:03:40 چرا که در هر زمان می توانیم دوباره برگردیم
00:03:41 و به ویژه اگر شما قرار دادن اشیاء،
00:03:43 شما میخواهید آن کلیدواژهها را بدانید
00:03:45 و با آنها آشنا شوید
00:03:46 قادر به رفتن و کار با این.
00:03:48 در حال حاضر بسیار شبیه بسته های ایجاد 3 بعدی محتوا است.
00:03:51 همیشه کمی بیشتر از آن وجود دارد
00:03:52 فقط سه فلش در جریان است.

شما می توانید ببینید که ما این هواپیماهای کوچک داریم
00:03:57 و این نوعی از هواپیماهای ترجمه است.
00:04:00 پس این معنی این است که درست است
00:04:02 در حال حاضر اگر می خواهم این یکی را حرکت دهم.
00:04:03 بیایید در واقع پانل جزئیات ما را باز کنیم
00:04:06 در اینجا کمی، فقط قصد رفتن به بالا.
00:04:09 دلیل اینکه من میخواهم این کار را انجام دهم
00:04:10 که ما می توانیم تغییراتمان را ببینیم اینجا.
00:04:13 پس این مکان ما است و x، y و z یا zed
00:04:16 چرخش ما، مقیاس ما و این جایی است
00:04:19 ما شروع به دستکاری همه چیز می کنیم.
00:04:21 ما z یا zed داریم و اگر شروع به کشیدن آن کنیم
00:04:24 شما خواهید دید که فلش آبی است
00:04:27 نشان دهنده این ارزش است در اینجا در محل.
00:04:30 بنابراین من می توانم این را به صورت زنده در داخل نمای زیر تنظیم کنم
00:04:34 یا من حتی می توانم عددی تعداد ورودی را وارد کنم
00:04:36 در اینجا ارزش اگر من می خواستم به خوبی.
00:04:38 اکنون ما این هواپیماهای کوچک را در اینجا داریم
00:04:41 و این هواپیما ها، آنها قصد دارند قفل شوند
00:04:43 بین دو مقدار مختلف، برای مثال،
00:04:46 اگر من بر روی سبز حرکت کنم، می دانم که آن قفل است
00:04:49 برای جابجایی یا دستکاری شی در y
00:04:52 اگر قرمز بگیرم، می دانم که قفل می کنم
00:04:55 آن را در حرکت آن در x.
00:04:58 اما اگر این هواپیما کوچک را در اینجا بگیرم، در واقع آن است
00:05:01 به من اجازه می دهد که آن را در هر دو هواپیما X و Y حرکت دهم
00:05:05 z یا zed plane نیست.
00:05:07 بنابراین من می توانم همین کار را انجام دهم،
00:05:09 اگر میخواهم حرکت کنم، این موضوع را برجسته میکند
00:05:10 در زرد دو هواپیما است که من در اینجا کار می کنم.
00:05:13 بنابراین در این مورد در اینجا من این را در دیدگاه من دستکاری می کنم
00:05:17 تنها در z یا zed و y هواپیما
00:05:20 و این مفید است زیرا بسیار مفید است
00:05:23 قرار دادن اشیائی که می خواهید آن را به هواپیما محدود کنید
00:05:26 به ویژه اگر چیزی را قرار دهید
00:05:27 در کنار یک دیوار، برای مثال، یا چیزی
00:05:30 جایی که شما توانایی استفاده از ضربه محکم و ناگهانی ندارید.
00:05:32 بنابراین ما این هواپیماها را در دسترس داریم
00:05:34 تا بتواند سریع آن را دستکاری کند.
00:05:35 حالا اگر من ضربه بزنم میروم
00:05:37 به ارزش چرخشی ما، همان ایده.
00:05:39 ما در حال دیدن یک مقیاس رنگی اینجا هستیم
00:05:41 و ما قصد داریم ببینیم که من می توانم چرخش کنم
00:05:44 و من می خواهم یک آیکون شبکه کوچک خوب به دست بیاورم
00:05:46 برای نشان دادن نحوه کار با آن، و البته،
00:05:49 در هر زمانی، می توانم مقادیر عددی را در اینجا قرار دهم.
00:05:52 همان کار با کار ما
00:05:55 فشار دادن R و ضربه زدن مقیاس.
00:05:57 اگر من آیکون میانبر را پیدا کنم،
00:05:59 من همه چیز را یکنواخت می کنم
00:06:01 و اگر بقیه این را بگیرم،
00:06:03 من به طور خودسرانه در کنار این محورهای مختلف مقیاس می گیرم.
00:06:06 باز هم می توانم با هواپیما کار کنم، همانطور که می توانیم
00:06:09 با ارزش ترجمه نیز هست.
00:06:12 بنابراين اساسي است كه قرار دادن و دستكاري كردن دارد
00:06:15 یک بازیگر از این مرورگر اما البته
00:06:18 راه های دیگری وجود دارد که ما می توانیم یک بازیگر را قرار دهیم.
00:06:20 اگر من در نمای دید در اینجا هستم و فقط راست کلیک میکنم،
00:06:22 من می توانم اینجا بیفتم و می توانم دسترسی پیدا کنم
00:06:25 کاملا منو غول پیکر در اینجا قرار دارد.
00:06:28 آنچه ما می خواهیم به دنبال حق باشد
00:06:29 در حال حاضر هر چند این بازیگر نقش مکث است،
00:06:31 و این قصد دارد به من اساسا آنچه که ما در حال کار است به من بدهد
00:06:34 با اینجا در آن مرورگر سمت چپ بالا وجود دارد
00:06:37 جایی که ما باید منو بازیگر خود را تنظیم کنیم.
00:06:39 بنابراین شما می توانید ببینید که ما برخی از چراغ ها،
00:06:41 ما در اینجا برخی از ابتکارات را داریم و این است
00:06:43 رفتن به پایین صفحه در اینجا در پایین، شاید اگر من
00:06:46 راست کلیک کردن کمی بالاتر ما می توانیم به تعداد کمی،
00:06:49 اما در اینجا جایی است که من می توانم شروع به در آوردن چیزها
00:06:51 به عنوان مثال، جهت نور.
00:06:53 حالا به یاد داشته باشید گفتم که با چراغ کار می کنم
00:06:56 و اشیا واقعا به هیچ وجه متفاوت نیستند
00:06:59 از آنچه آنها در جهان غیر واقعی هستند.
00:07:02 آنها بازیگران هستند و من می توانم تعامل داشته باشم
00:07:04 و دستکاری و حرکت آنها را در اطراف
00:07:06 و آنها در نمای دید قابل مشاهده هستند.
00:07:08 بنابراین آنها به همان شیوه کار می کنند، W، E و R
00:07:11 قادر به دسترسی به ترجمه من، چرخش
00:07:14 و مقیاس مقادیر برای آن نیز هست.
00:07:16 پس اینها اصول واقعی هستند که چطور است
00:07:18 ما می توانیم یک بازیگر را به نمایشگاه قرار دهیم
00:07:20 و چگونه ما می توانیم به سرعت آنها را دستکاری کنیم
00:07:22 زمانی که ما به کلیدهای پایه نگاه کردیم
00:07:24 و این آیکون های ناوبری کمی
00:07:26 کار در موتور Unreal 4.