دانلود آموزش فارسی صفر تا صد آنریل انجین نرم افزار بازی سازی

مرورگر محتوا محدوده اصلی است از ویرایشگر Unreal برای ایجاد، واردات، سازماندهی، مشاهده، و اصلاح دارایی های محتوا در ویرایشگر Unreal. همچنین توانایی مدیریت پوشه های محتوا را فراهم می کند و انجام عملیات مفید دیگر در دارایی ها، مانند تغییر نام، حرکت، کپی کردن، یا حتی مشاهده مراجع. مرورگر محتوا می تواند جستجو کند و با تمام دارایی های بازی ارتباط برقرار کنید. در حال حاضر به طور پیش فرض در طرح رابط کاربری در موتور Unreal 4 اینجا ما در ویرایشگر هستیم ما قصد داریم ببینیم که ما پانل Modes ما داریم، ما نوار ابزار ما داریم، ما نمایشگاه ما را داریم، ما همچنین Outliner ما را در بالای سمت راست قرار می دهیم پایین ترین بخش جزئیات ما است، و به طور پیش فرض مرورگر محتوا اینجا در این گوشه پایین سمت چپ وجود دارد که در واقع بخشی از نوع محل مرکزی را می گیرد در اینجا نیز رابط کاربر. این جزء اولیه کارایی است، یا گردش کار در موتور Unreal 4. حالا چرا مرورگر محتوا چنین یک معامله بزرگ است؟

خوب این است که همه دارایی هایی که وجود دارند برای پروژه فعلی شما یا آنچه که میخواهید ایجاد کنید برای پروژه شما زندگی می کنند حالا اگر با بسته های 3D دیگر آشنا هستید، برای مثال Maya 3D Studio، 3DS Max، شما ممکن است متوجه شوید که آنها داشته اند ساختار دایرکتوری مشابه پروژه جایی که فایل های صحنه ذخیره می شوند، اشیا را می توان ذخیره کرد، تصاویر منبع و یا بافت نقشه ذخیره می شوند. این کار بسیار به همان شیوه انجام می شود بجز اینکه این هسته پروژه شماستاین هسته بازی شماست. و هر سطحی که ایجاد میکنید

اسپید تری برای آنریل انجین SpeedTree UE4


همیشه به مرورگر محتوا پروژه اشاره می کند.
و این همه دارایی هایی هستند که ما داریم
در این پروژه فعلی که من هم اکنون دارم.
بنابراین این فایل نمونه که من اجرا می کنم
فصل دوم 02 آغاز می شود.
حالا این فقط یک صحنه است
که دسترسی به محتوا برای این پروژه است
اگر شما به آن فایل ها دسترسی دارید.
00:01:59 حالا چه می خواهید اینجا پیدا کنید
00:02:01 این است که این دایرکتوری، این دایرکتوری اصلی به نام Content است
00:02:04 دارای چند پوشه مختلف در اینجا است
00:02:06 که برای ساختن پروژه ما اهمیت دارد.
00:02:11 به عنوان مثال، من در فهرست مدلها هستم
00:02:13 در حال حاضر در حال حاضر
00:02:14 شما می توانید در سمت چپ ببینید که این لیست قرار دارد
00:02:17 تمام ساختار دایرکتوری که وجود دارد را حذف کنید.
00:02:20 در سمت راست آن را به شما یک زیرچشمی نگاه می کند
00:02:22 داخل آنچه که در آن ساختار دایرکتوری است.
00:02:25 اکنون می توانم این را در همان زمان ببینم
00:02:27 در دو راه مختلف
00:02:28 من واقعا می توانم این را در اینجا باز کنم
00:02:30 شما می توانید ببینید که به طور موثر من می بینم
00:02:32 همان ساختار دایرکتوری
00:02:33 یا زیر فهرست برای مدلها اگر بخواهید
00:02:35 در سمت چپ، و همچنین در سمت راست.
00:02:38 اما من همچنین می بینم که هر فایل که شاید فقط نشسته اینجا.
00:02:40 بنابراین اینها مشستهای استاتیک هستند، این ها مشکات پروکسی هستند
00:02:43 که در اینجا وجود دارد
00:02:45 این قسمت پانل فقط مربوط به آن است
00:02:48 با ساختار دایرکتوری
00:02:50 آن را به شما نشان نمی دهد هر فایل محیط
00:02:52 یا فایل هایی که در آنجا نشسته اند
00:02:54 این طرف اینجاست که به شما نشان می دهد
00:02:56 همه محتوا در آن زیر شاخه.
00:02:59 شما می توانید در بالای صفحه نیز ببینید
00:03:00 اگر شما با کار در ویندوز آشنا هستید،
00:03:03 یا شاید حتی یک محیط مک،
00:03:05 شما چیزی را که برای همه ما آشناست، دریافت میکنید
00:03:07 و این ساختار دایرکتوری است
00:03:09 که شما می توانید در بین آنها بمانید.
00:03:11 بنابراین شما واقعا می توانید بر روی یکی از فلش کلیک کنید
00:03:13 و فقط به سرعت به هر یک از آنها تغییر می کند
00:03:16 در هر زمان از طریق جزء بالا مسیر
00:03:20 یا در داخل این ساختار دایرکتوری اینجا در این پنل.
00:03:24 اکنون بگذارید نگاهی به این که این کار چگونه انجام می شود
00:03:26 در مرورگر محتوا
00:03:27 و چرا مرورگر محتوا بسیار مهم است
00:03:30 برای سازمان دارایی های ما.
00:03:33 خوب می بینیم که ما این ساختارهای دایرکتوری را در اینجا داریم
00:03:35 ما همه چیز را منظم سازماندهی کرده ایم،
00:03:37 بنابراین برای مثال با مواد ما
00:03:39 ما آنها را با انواع مختلف مواد طبقه بندی می کنیم
00:03:42 که برای آن دارایی های مختلف مورد نیاز است.
00:03:45 به عنوان مثال، ساختمان ها، جلوه ها، چشمه ها، برجها و سنگها.
00:03:49 اگر ما به پوشه Rock بروید
00:03:50 ما خواهیم دید که ما سه ماده مختلف داریم
00:03:52 که برای غرفه های راک ما وجود دارد.
00:03:55 و چیز خوب این است که به ما پیش نمایش زنده خوب می دهد
00:03:58 در مرورگر محتوا از آنچه اتفاق می افتد

در داخل دایرکتوری پروژه.
00:04:03 و برای دیدن اینکه ما واقعا می توانیم به چیزها نگاه کنیم
00:04:06 مانند برخی از مواد اثر ما.
00:04:08 حالا مطمئن نیستم که چطور میتونم این رو ببینم
00:04:10 اما اگر من به گوشه سمت راست پایین می آیم
00:04:13 من می توانم اندازه آن ریز عکس ها را اندازه گیری کنم
00:04:15 فقط با گرفتن مقیاس کوچکترین
00:04:17 و آوردن آن.
00:04:18 و شما ممکن است قادر به دیدن که ما در حال گرفتن
00:04:19 کمی از یک اثر براق اتفاق می افتد
00:04:22 زندگی می کنند که در آن viewport.
00:04:24 و چیزی جالب در آنجا نیز وجود دارد
00:04:26 شما می بینید که ما به Material، Foliage می رویم
00:04:28 شما خواهید دید که مواد ما که به آنها پویایی دارند
00:04:31 واقعا در مرورگر محتوا زندگی می کنند.
00:04:35 بنابراین این یک راه عالی برای پیش نمایش است
00:04:36 نه فقط آنچه که مواد است،
00:04:38 اما همچنین آن چه می کند.
00:04:39 پس اگر هر گونه زندگی پویا برای آن داشته باشد،
00:04:41 به عنوان مثال هر انیمیشن یا اثرات اعمال شده به آن،
00:04:44 در این مورد باد،
00:04:45 ما می بینیم که در واقع در ارتباط با مواد.
00:04:48 این یک راه خوب برای کار است
00:04:50 حالا ما در این ساختار دایرکتوری اینجا در سمت چپ نگاه کردیم
00:04:53 و ما توانایی شیرجه رفتن به آن پوشه ها را نگاه کردیم
00:04:56 در اینجا در این پانل اصلی،
00:04:58 بیایید نگاهی به برخی از راهها نیز بیاندازیم
00:04:59 که ما می توانیم به سرعت جستجو کنیم
00:05:01 یا پیدا کردن اشیاء در اینجا برای کار با.
00:05:04 بنابراین برای مثال اگر من در فهرست های مدل هایم هستم
00:05:07 من می دانم که جایی در اینجا
00:05:09 من با یک کشتی قایقرانی کار می کنم
00:05:11 بنابراین من می توانم به سادگی شروع به تایپ کردن کشتی ردیف کنم
00:05:14 و قایق رانی من وجود دارد که می آید.
00:05:16 در حال حاضر از منافع اینجا، اگر من در ریشه بالا هستم
00:05:19 در دایرکتوری محتوا در اینجا
00:05:21 شما خواهید دید که هنوز فیلتر من را تایپ کرده ام
00:05:23 من در کشتی قایقرانی تایپ کردم،
00:05:25 و همه چیز را پیدا کرده است که این برچسب را پیدا کرده است.
00:05:28 پس یک دارایی مدل قایقرانی وجود دارد
00:05:30 استاتیک مش
00:05:31 اینجا یک کشتی قایقرانی است
00:05:33 و سپس ما نقشه های مختلف بافت داریم
00:05:34 که برای جمع آوری آن مواد استفاده می شود.
00:05:37 پس هر چی با قایق تفریحی کار می کنی
00:05:39 من به سرعت می توانم پیدا کنم و می توانم حفاری کنم
00:05:41 و به طور خاص فیلتر فقط غواصی
00:05:44 به عنوان مثال برای مدل ها
00:05:46 یا حتی با استفاده از فیلترها در اینجا
00:05:48 من می توانم بگویم اگر من بخواهم به طور خاص یک Static Mesh را پیدا کنم،
00:05:51 یا یک بافت از آن قایق تفریحی،
00:05:54 یا حتی مواد، هر آنچه که ممکن است باشد
00:05:56 من می توانم آن را به فیلترهای وجود داشته باشم
00:05:58 یا در این مورد من می خواستم مدل برای کشتی قایقرانی پیدا کنم
00:06:01 بنابراین من فقط در فهرست مدلها کلیک کردم،
00:06:03 و این فقط نشان می دهد مدل های قایقرانی.
00:06:07 مواد، اگر بر روی آن کلیک کنید
00:06:08 آن را به برجسته آن نیز هست.
00:06:11 بنابراین بیایید از شر آن خلاص شویم در حالیکه ما آنجا هستیم.
00:06:13 اکنون یک چیز دیگر در این پانل جانبی وجود دارد
00:06:16 اگر من در این پنل سمت راست راست کلیک کنید
00:06:18 این جایی است که ما دسترسی به یک ساختار منوی کامل را دریافت می کنیم
00:06:20 در مرورگر محتوا.
00:06:22 و این جایی است که ما می توانیم بسیاری از چیزهای بسیار مفید را انجام دهیم.
00:06:25 مرورگر محتوا فقط نیست
00:06:27 به سادگی یک ساختار دایرکتوری ها.
00:06:30 در اینجا شما واقعا می توانید دارایی ها را ایجاد کنید.
00:06:32 بنابراین برای مثال من می توانم یک پوشه با نام تجاری جدید ایجاد کنم
00:06:35 من می توانم یک دارایی کامل ایجاد کنم
00:06:37 در مرورگر محتوا زندگی می کنم می توانم در اینجا بیاورم
00:06:39 و من می توانم انیمیشن، شیء طرح، ایجاد کنم
00:06:42 من حتی می توانم بروم و یک ماده یا بافت جدید ایجاد کنم.
00:06:45 بنابراین من میتوانم این را در مرورگر محتوا انجام دهم
00:06:47 که واقعا انعطاف پذیری ایجاد می کند
00:06:51 و سازماندهی و مدیریت دارایی های شما
00:06:53 در موتور Unreal Engine 4 جهان.
00:06:57 پس بله، مرورگر محتوا، می دانم که این را قبلا گفتم
00:06:59 اما بسیار مهم است که با آن آشنا شوید
00:07:01 و یکی از زمینه های رابط کاربر
00:07:04 که واقعا میخواهی وقت خود را تمرین کنی
00:07:07 واقعا با آن راحت باشید و بدانید که چگونه کار می کند.
00:07:09 حالا چند ویژگی دیگر که ما در اینجا داریم.
00:07:12 در هر زمانی که من در اینجا کار می کنم
00:07:14 اگر می خواهم بعضی از دارایی های خود را اینجا سازماندهی کنم
00:07:17 من می توانستم به سادگی یک پوشه را تغییر نامم
00:07:19 یا من حتی می توانم رنگ را تنظیم کنم.
00:07:20 بنابراین برای مواد من به عنوان مثال
00:07:22 من می خواهم آن را پاپ کنم
00:07:24 شاید میخواهم آن را نوع رنگ قرمز نگه دارم،
00:07:26 اجازه دهید فقط آن را تنظیم کنیم و OK را بزنیم.
00:07:28 حالا من یک پوشه Material Red داشته ام
00:07:30 این بسیار سریع و آسان برای شناسایی من است
00:07:33 اگر این ساختار کاملا بزرگ بود
00:07:34 و البته من می توانم این کار را با هر نوعی انجام دهم
00:07:36 از پوشه های مختلف در اینجا نیز هست.
00:07:38 اکنون به دکمه راست راست کلیک کنید
00:07:40 و شما خواهید دید که ما چند گزینه دیگر داریم
00:07:42 که ما می توانیم در اینجا کار کنیم.
00:07:44 اکنون یکی از چیزهایی است که در اینجا بسیار مهم است

این ذخیره کردن همه است.
00:07:48 من می توانم به مرورگر محتوام بیایم
00:07:50 من می توانم سازمان دهی کنم، می توانم ایجاد کنم، و می توانم دارایی ها را مدیریت کنم.
00:07:54 اکنون اگر چیزی را در اینجا عوض کنم
00:07:57 من واقعا می توانم تمام این دارایی ها را نجات دهم
00:07:59 در مرورگر محتوا زندگی می کنند.
00:08:01 حالا مهم است
00:08:02 این کمی متفاوت از صرفه جویی در یک فایل صحنه است
00:08:05 شما واقعا ساختار دایرکتوری خود را ذخیره می کنید
00:08:08 برای پروژه شما مونتاژ یا ساخته شده است.
00:08:11 بنابراین شما همه چیز را به دیسک ذخیره می کنید،
00:08:13 به جایی که شما دایرکتوری خود را برای مطالب خود دارید
ساعت 00:08:16 هر زمان که من آن را کلیک کنید ذخیره همه.
00:08:18 البته من می توانم عملیات انبوه انجام دهم
00:08:20 مانند یک کل پوشه را حذف کنید
00:08:22 و همه موجودات در آنجا اگر من واقعا می خواستم،
00:08:25 اما من همچنین می توانم کاری انجام دهم که واقعا جالب باشد
00:08:27 و من می توانم از تابع مهاجرت استفاده کنم.
00:08:30 حالا چه چیزی مهاجرت انجام می شود
00:08:32 اگر من یک پروژه دیگر دارم که می خواهم قادر باشم
00:08:35 برای گرفتن همه این دارایی ها و تمام وابستگی های آنها،
00:08:38 و من می خواهم آنها را به طور کامل حرکت دهم
00:08:40 گروهی متفاوت از محتوا که می توانم این کار را انجام دهم.
00:08:43 من می توانم از این تابع مهاجرت استفاده کنم
00:08:45 و در واقع این را بین پروژه ها به اشتراک می گذارند.
00:08:47 این یک چیز بسیار ارزشمند است که با آن کار کند
00:08:49 و این بسیار ساده تر از برخورد با آن در سطح ریشه است
00:08:52 در سیستم عامل شما که در آن شما باید کپی کنید
00:08:55 یا کشیدن و نگرانی در مورد هر وابستگی وجود دارد
00:08:57 مهاجرت در مرورگر محتوا زندگی می کنند
00:09:00 اینجا در موتور Unreal Engine 4 برای آن شما خواهد بود.
00:09:03 اکنون به برخی از قابلیت های دیگر در اینجا نگاه کنید
00:09:05 در مرورگر محتوا.
00:09:07 برخی چیزهای دیگر که مهم هستند
00:09:09 هنگامی که شما در این دوره کار می کنید،
00:09:11 اگر شما به فایل ها دسترسی دارید،
00:09:12 شما می خواهید دسترسی داشته باشید
00:09:13 به همه این مدل های مختلف،
00:09:15 بافت، و مواد اینجا
00:09:16 همانطور که در مرورگر محتوا نگاه کردیم،
00:09:19 اما فقط somethings به توجه بدون در نظر گرفتن.
00:09:21 در هر زمان در موتور Unreal 4
00:09:24 شما به بسیاری از دارایی های پیش فرض دسترسی دارید
00:09:27 که در همه زمان ها در صحنه پیش فرض خالی وجود دارد.
00:09:32 کسانی که در واقع در گوشه سمت راست پایین زندگی می کنند،
00:09:35 مشاهده گزینه ها، اجازه دهید فقط آن را کلیک کنید.
00:09:37 بنابراین اگر ما به این شیرجه برویم، خواهید دید که ما یک راه داریم
00:09:40 که ما می توانیم سازماندهی کنیم چگونه می خواهیم همه چیز را ببینیم
00:09:42 من همه چیز را با کاشی مشاهده می کنم
00:09:44 ما می توانیم البته به لیست آن نگاه کنیم
00:09:46 و ما می توانیم البته به این ستون ها نگاه کنیم،
00:09:48 یا یک نمایش جزئیات از همه چیز در آنجا نیز هست.
00:09:52 حالا بیا اینجا به کاشی ها برگردیم
00:09:55 حالا مهمتر از اینجا من دیگر محتوای دیگر را ذکر کردم.
00:09:58 یک دسته از محتوا که در واقع پنهان وجود دارد
00:10:01 که در مرورگر پیش فرض محتوا وجود دارد.
00:10:04 پس اگر در اینجا آمده ام و به پوشه ها بروید
00:10:05 من می خواهم تمام پوشه های من را نشان بدهم
00:10:07 اما من می خواهم برخی از محتوای دیگر را نیز نشان بدهم.
00:10:10 بنابراین اگر من کلیک کنید نمایش موتور محتوا، به عنوان مثال

شما خواهید دید که من این دایرکتوری های دیگر را دریافت می کنم. در اینجا یک دسته از ابزار بسیار مفید هستند که شما می توانید اکتشاف، زمان و حفاری از طریق. چیزهایی مانند ArtTools مختلف حتی EditorMeshes، مانند هواپیماهای پیش فرض، مکعب های مختلف و سیلندرها، اشکال مختلفی که می توانید با آن کار کنید. بنابراین یک راه وجود دارد که شما می توانید به این چیزهای مختلف دسترسی داشته باشید. اگر شما به برنامه نویسی سی ++ هستید کلاس های مختلف در یک پوشه برای شما هم هست و من می توانم به سادگی بر روی گزینه های نمایش کلیک کنید و برخی دیگر پوشه ها را در اینجا نشان می دهد. بنابراین من می توانم پوشه Developers را نشان بدهم که در واقع دارایی های دیگر وجود دارد. و محتوای پلاگین. بنابراین در اینجا ما می توانیم به تمام پلاگین های پیش فرض مختلف دسترسی داشته باشیم که برای Unreal Engine 4 وجود دارد. بنابراین یک نوع سریع از فرو رفتن در مرورگر محتوا وجود دارد و برای کار در پروژه خود اهمیت دارد چگونه می توانید مدیریت، سازمان دهی، ایجاد، و با دارایی های خود در پروژه خود کار کنید در موتور Unreal 4 است.