آموزش آنریل انجین Unreal 4 Interface (UI) Epic launch screen

Unreal Engine 4 مرتبط است در یک اکوسیستم حماسه، بنابراین یک پد یا ماوس راه اندازی شما را به سمت شما هدایت می کند چیزهایی مانند آموزش اخبار و حتی بازی ها. و راهی که به آن دسترسی دارید با یک آیکون است که چیزی شبیه این خواهد بود. پس از کلیک کردن و راه اندازی آن آیکون از شما خواسته می شود تا وارد سیستم شوید یا وارد شوید با حساب کاربری خود، و شما باید یک حساب کاربری داشته باشید برای دسترسی به موتور Unreal 4. دلیل اینکه شما باید یک حساب کاربری داشته باشید به طوری که شما می توانید به روز رسانی ها و ساخت های جدید دسترسی داشته باشید، و چیز بزرگ در مورد Unreal Engine 4 آیا آنها دائما به روز رسانی می شوند و انتشار بسیاری از نسخه های جدید. بنابراین،
برای مثال، یکی از چیزهایی که ما شاهد آن خواهیم بود در صفحه جامعه در اینجا و در مرکز این آخرین نسخه اینجا است. بنابراین در زمان ساخت و ساز یا ساختمان این دوره من Unreal Engine 4.10 را اجرا می کنم و شما می توانید آن را از دکمه زرد بزرگ ببینید در گوشه بالا سمت چپ در اینجا نیز هست. بنابراین فقط یک یادداشت کمی در مورد آن. احتمالا در این دوره، شما احتمالا نسخه دیگری خواهید داشت. محتویاتی که ما در این دوره استفاده می کنیم باید در نسخه های آینده Unreal Engine 4 خوب عمل کند. حالا بیایید نگاهی بیاندازیم یا یک تور کمی سریع به آنچه که این پلت فرم راه اندازی Unreal در مورد آن است.
پس از آن تنها راه اندازی موتور غیر واقعی 4 است. شما می توانید ببینید که در بخش جامعه در اینجا همه ما از این چیزهای مختلف مانند اخبار، قادر به پریدن به چیزهایی مانند انجمن های AnswerHub. شما حتی می توانید به نقشه جاده دسترسی پیدا کنید از چرخه تست توسعه آینده و یا ایده های آینده برای موتور واقعی Unreal از توسعه دهندگان وجود دارد. شما می توانید به وبلاگ دسترسی پیدا کنید، جایی که می توانید ببینید چه توسعه دهندگان در حال صحبت کردن و هنرمندان هستند
دانلود متریال تکسچر کارتونی برای بازی سازی
با موتور Unreal Engine 4 نیز هست. شما به چیزهایی مانند آنچه جدید است دسترسی پیدا کنید چراغهای اجتماعی، چراغهای آموزش و پرورش، و حتی چیزهایی که اتفاق می افتد در صنعت بازی ها به طور کلی، بنابراین شما ممکن است اخبار مربوط به رویدادهای خاص را دریافت کنید یا کنفرانس هایی که اتفاق می افتد. اکنون نیز باید توجه داشت که پد پرتاب خودش در این سیستم مبتنی بر زبانه قرار داده شده است.
مهم است که توجه داشته باشید چون به طور مستقیم در خط قرار می گیرد از راه که اکوسیستم موتور Unreal Engine کار می کند، و ما در Unreal Engine 4، Unreal Editor کار خواهیم کرد برای ساختن محتوای ما، و براساس این سیستم مبتنی بر تب نیز هست بنابراین مهم است که توجه داشته باشیم که این همان شیوه کار می کند. پس قبل از اینکه ما سوار شویم به بقیه این ها در اینجا واقعا سریع، اجازه دهید به این برگه های دیگر در اینجا نگاه کنیم. بنابراین شما زبانه Unreal Engine را دارید و زبانه های دیگر به روز رسانی و تغییر در طول زمان، بنابراین آنها به شما چیزهایی مانند پروژه های جدید نشان می دهند. به عنوان مثال، در اینجا یک پروژه آلفا، Fortnite است که کاربران می توانند ثبت نام کنند تا یک نگاه و تست اجرا کنند. دنیای عظیم بزرگ مسابقات غیرواقعی، جایی که شما واقعا می توانید آن را ببندید و نصب کنید و چیزهای مختلفی ایجاد کنید و گرفتن قطعات از بازار. همچنین، در اینجا دسترسی به کیت میزبان است2 جایی که می توانید وارد شوید و در واقع به اشتراک بگذارید و نسخه های خود را از محتوا برای یک بازی در اینجا ایجاد کنید بنابراین این همیشه به عنوان پد پرتاب به روز رسانی خواهد شد همیشه زندگی می کند و به حساب کاربری شما نیز مرتبط است. همچنین مهم است که درون آن توجه داشته باشید دنياي موتور Unreal شما نياز نيست درست در داخل نرم افزار، درست در داخل موتور غیر واقعی برای دسترسی به چیزهایی مانند یادگیری اسناد و مدارک و یا آموزش. شما می توانید این کار را از این پد راه اندازی انجام دهید. بنابراین، برای مثال، اگر بر روی Learn کلیک کنم، شما می توانید ببینید که ما می توانیم به چیزهایی مانند اسناد، آموزش های ویدئویی، و چیزهای مختلفی که در حال رفتن هستند
به من کمک کنید یاد بگیرم و به سرعت در موتور Unreal Engine 4، بنابراین قطعا بروید و مرور کنید و آن را چک کنید هنگامی که شما یک شانس را نیز دریافت می کنید. در حال حاضر، یک چیز واقعا واقعا جالب در مورد Unreal Engine 4 و این پد راه اندازی این است که شما می توانید این جایی است که می توانید محتوای خود را ارائه دهید و نیز خرید محتوا. چیزهای زیادی در این زمینه وجود دارد. قطعا نگاهی به این بازار می اندازید. این یک فروشگاه بسیار قدرتمند و بسیار بزرگ است که در حال رشد است با بسیاری از چیزهای عالی موجود در آنجا وجود دارد. آخرین منطقه در اینجا من است بنابراین به کتابخانه شما مرتبط خواهد شد. در این مورد، من آن را به طور خاص به پروژه های ما مرتبط است که ما با آن کار میکنیم، و آن را به برجسته کردن نسخه های موتور که در اینجا نیز در حال اجرا هستند. حالا چه اتفاقی می افتد وقتی Unreal Engine را راه اندازی می کنیم؟ خوب، چه اتفاقی می افتد وقتی ما راه اندازی می کنیم
موتور غیر واقعی در اینجا، باید اشاره کنم که وجود دارد یک دکمه کوچک پایین کشیدن اینجا در کنار دکمه راه اندازی، و این به من اجازه دسترسی می دهد به نسخه های قبلی Unreal Engine 4. این مهم است زیرا اگر شما در یک پروژه کار می کنید و شما عمیق در آن پروژه هستید اغلب به احتمال زیاد به روز رسانی توصیه نمی شود درست در وسط آن. اگر شما کارهای خاصی انجام می دهید یا شاید شما موارد خاصی داشته باشید که به آن نسخه خاصی از آن موتور تنظیم شده اند شما ممکن است بخواهید قبل از به روز رسانی در آن موتور بمانید، صبر کنید تا پروژه انجام شود و به روزرسانی شود. بنابراین در این مورد در اینجا، من آخرین نسخه را اجرا میکنم در زمان ساخت این دوره، که Unreal Engine 4.10 است، و بگذارید آن را راه اندازی کنیم و ببینیم که چه اتفاقی می افتد. بنابراین اگر من روی این دکمه کلیک کنم، آن را به پیش بروید و ویرایشگر Unreal را راه اندازی کنید. ویرایشگر Unreal جایی است که همه محتوای ما را ساختیم در اکوسیستم Unreal Engine 4. اکنون، این جایی است که می خواهیم گزینه ای برای ایجاد آن داشته باشیم یک پروژه جدید برای کار با پروژه های ما. ما با این پروژه ساحل کار می کنیم که با فانوس دریایی ما است بنابراین من قصد دارم به آن دوبار کلیک کنید رفتن به راه اندازی ویرایشگر ما را در موتور Unreal Engine 4 در آوردیم و این اتفاق می افتد تا صحنه ما را بیرون بکشد. اکنون، این جایی است که می توانیم در آن غرق شویم و شروع به ایجاد محتوای ما می کنیم. بنابراین شما می توانید پد راه اندازی را ببینید وجود دارد برای بیش از فقط راه اندازی Unreal. آن وجود دارد که به شما منابع داده می شود تا به شما کمک کند یاد بگیرید، منابع برای کمک به ساختن پروژه شما نیز.